امازینگ / رپورتاژ آگهی / ست شیک کفش و لباس زنانه با ۵ روش ساده + عکس

ست شیک کفش و لباس زنانه با ۵ روش ساده + عکس

ست شیک کفش و لباس زنانه با ۵ روش ساده + عکس

ست کفش و لباس زنانه , ست کردن لباس و کفش

ست کردن کفش با لباس زنانه می‌تواند شما را به دردسر بیاندازد، با این کار ممکن است خانم خوشتیپ و با سلیقه دیده شوید و یا شبیه به یک مادربزرگ بی‌حوصله به نظر برسید.

در واقع به همین دلیل است که در سال‎ها اخیر ست کردن کفش با لباس، کمتر توصیه می‌شود و البته چه کس برا هر کدام از رنگ‌ها لباس داخل کمدش یک کفش با رنگ مشابه دارد؟

اما ست کردن کفش با لباس زنانه چند قانون ساده دارد که برا رعایت آن‌ها نه تنها لازم نیست خودتان را به دردسر بیاندازید، بلکه استایلی شیک و ساده در هر موقعیت خواهید داشت.

به همین دلیل هم طراحان مطرح چون کارل لاجرفلد (karl lagerfeld) یا برند شانل (Chanel) بخش از کلکسیون‌ها خود را به ست‌های کفش و لباس در مدل‌های رسمی، مجلس یا اسپرت ارائه می‌دهند.

ست لباس مجلس و کفش، با کم تفاوت

ست کفش و لباس زنانه , ست کردن لباس و کفش

برای آنکه به صورت اغراق شده‌ای “یک رنگ” به نظر نرسید، بهتر است به ویژه در مورد لباس مجلسی سراغ یک کفش مجلسی زنانه با رنگ یک درجه تیره‌تر بروید.

این قانون بیش از همه برای لباس مجلسی قرمز صدق می‌کند، آن را با کفش پاشنه بلند آلبالویی ست کنید. تفاوت رنگ قرمز لباس شما با کفش مجلسی‌تان ممکن است چندان به چشم نیاید اما از اینکه سرتاپا قرمز باشید، جلوگیری می‌کند.

رنگ‌های خنثی در کنار هم

ست کفش و لباس زنانه , ست کردن لباس و کفش

برای آنکه همه‌ لباس‌ها و اکسسوری‌ها عین هم نباشند و در عین حال تیپ ست شده‌ای داشته باشید، از رنگ‌های طبیعی و ساده با تناژهای مختلف استفاده کنید. از رنگ‌هایی مانند، بژ، کرم، قهوه‌ای، عاجی، سفید و دیگر رنگ‌ها طبیعی استفاده کنید.

مثلا می‌توانید یک پیراهن بژ را با یک کفش ساده‌ کرم و کیف کاراملی ست کنید، به این ترتیب، همچنان کمی تفاوت بین هر بخش از لباس‌هایتان دیده می‌شود و در عین حال همه چیز به خوب با یکدیگر هماهنگ است. این یک از مدرن‌ترین استایل‌های ۲۰۱۷ است.

ست کفش و لباس زنانه بدون یک اشتباه بزرگ

ست کفش و لباس زنانه , ست کردن لباس و کفش

به جنس کفش و لباستان هم توجه کنید. اگر همه چیز درست شبیه به هم باشند، ممکن است به نظر برسد، از یک تکه پارچه‌ بزرگ یک بخش را برای لباس بریده‌اید و بخش دیگر را رویه‌ کفش خودتان کرده‌اید.

پس اگر جنس رویه‌ کفش و لباستان دقیقا مشابه است، بهتر است رنگ‌ها، عینا مشابه نباشند. کفش را کم تیره‌تر یا روشن‌تر از رنگ لباستان انتخاب کنید.

این تفاوت را می‌توانید در جنس کفش و لباس هم ایجاد کنید. مثلا یک پیراهن مجلس ساتن را با یک جفت کفش مخمل هم رنگ ست کنید یا دامن جین را با کفش تخت چرم بپوشید.

برای تیپ اسپرت ، همه چیز مثل هم!

ست کفش و لباس زنانه , ست کردن لباس و کفش

برای لباس اسپرت زنانه و دخترانه هم می‌توانید از یک کفش ورزشی یا کتانی هم رنگ و با طرح مشابه استفاده کنید. برای آنکه کارتان راحت‌تر باشد، می‌توانید طرح و رنگ‌های ساده‌تر را انتخاب کنید یا مثل آنچه قبلا گفته شد از رنگ‌ها خنثی در تیپ خود استفاده کنید.

طرح‌ها را مثل یک حرفه‌ای کنار هم بگذارید

ست کفش و لباس زنانه , ست کردن لباس و کفش

ست کردن طرح‌ها در کفش و لباس معمولا کار یک استایلیست و طراح حرفه‌ای است، اما شما هم با چند راه ساده می‌توانید این کار را انجام دهید. برا مثال لباس مجلس طرح‌داری را انتخاب کنید، که طرح‌ها کوچک و تکرارشده داشته باشد، سپس یک کفش با همان طرح را با آن ست کنید. برا این کار طرح‌هایی مثل خال خال یا راه راه یا هر طرح تکرار شونده‌ دیگری، بهترین انتخاب‌ها هستند.

اگر می‌خواهید یک استایل خاص و مرتب و ست شده داشته باشید، می‌توانید ست کامل لباس مجلسی یا روزمره و اسپرت خود را به طور کامل از برندهایی خریداری کنید که می‌توانند یک ست شیک به شا بدهند.

سری به جدیدترین کالکشن‌های برندهایی مانند منگو (mango)، سوپرداری (SuperDry)، دبنهامز (Debenhams) و جنیفر (Jennyfer) بزنید. جدیدترین کالکشن‌های این برندهای را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل ببینید و به سادگی خریداری کنید.

منبع:  مجله فروشگاه اینترنتی مد و لباس دیجی استایل – ۵ روش شیک برای ست کردن کفش با لباس زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.