امازینگ / اخبار / اینترنت / خرید ممبر تلگرام

خرید ممبر تلگرام

خرید ممبر کانال تلگرام

خرید ممبر تلگرام , خرید ممبر کانال تلگرام

قبل از اینکه تصمیم به خرید ممبر تلگرام یا ممبر کانال بکنید متن زیر را به دقت بخوانید شاید از تصمیم خود منصرف شوید یا اینکه مصمم تر از قبل به دنبال آن باشید که تعداد اعضای کانال خود را بالا ببرید به هر جهت خواندن این مطلب از شما زمان اندکی خواهد گرفت ولی دید شما را نسبت به مدیریت یک کانال بازتر خواهد کرد!

چرا افزایش ممبر تلگرام اینقدر برای ادمین ها مهم شد ؟

روزهای ابتدای پاییز ۹۴ که تلگرام یکی از قابلیت های ویژه خود به نام کانال را عرضه کرد کمتر کسی متصور بود که به این سرعت کانال های تلگرامی رشد کنند و گردش های مالی بالایی در آنها صورت بگیرد بعد از گذشت سه ماه که مدیر یکی از برترین کانال های تلگرامی از درآمد ماهانه ۳۰ میلیونی خود پرده برداشت انبوه زیادی از افراد جامعه که بیشتر آنها جوانان جویای کسب و کار بودند به سمت ساخت کانال تلگرام روی آوردند کانال هایی که موفقیت را در تعداد کمی از آنها می دیدیم و دلیل آن هم چیزی نبود جز کپی کردن مطالب از کانال های دیگر و عدم تولید محتوای جدید که سبب می شد مدیر کانال بعد از گذشت چند وقت از کانال داری دلسرد و آن را رها کند یا به تغییر موضوع کانال روی بیاورد و نتیجه همه اینها کاهش ممبر های کانال تلگرام بود.

در میان کانال هایی که ممبر های بیشتری داشتند به سرعت رشد می کردند زیرا پست های آنها در گروه های خصوصی، خانوادگی، دوستانه و … به اشتراک گذاشته می شد و همین موضوع سبب تبلیغ برای آنها میشد و مخاطبان به کانال هایی که موضوعات جذابی برای آنها داشت می پیوستند.

هزینه ی بالای تبلیغات در این کانال های برتر کسب درآمد های میلیونی را برای آنها به ارمغان می آورد و از سوی دیگر کوه های آرزو در ذهن افراد دیگری شکل می گرفت که کانال بزنند و ممبر هایشان را افزایش بدهند تا بتواند به درآمد میلیونی برسند و پولدار شوند در حالی که این کار بعد از گذشت چندین ماه به شدت سخت شد چون بیشتر افراد کانال هایی که مدنظرشان بود انتخاب کرده بودند و درصد بالایی از کانال های جدیدی که ساخته می شد مطالبشان کپی بود و یا منظم آپدیت نمی شدند و کمتر کسی رغبت می کرد به این کانال جدید بپیوندد

در اینجا بود که سر و کله انواع و اقسام روش های عضوگیری کانال های تلگرامی پیدا و افراد تلاش می کردند تا از طریق بهترین روش ممبرگیری تلگرام بتواندد ممبر رایگان یا ممبر ارزان برای خود جمع آوری کنند.


خرید ممبر تلگرام , خرید ممبر کانال تلگرام

راه های جذب ممبر رایگان

تبادل لیستی : در این روش عضوگیری گروه هایی وجود دارد که ادمین گروه لینک کانال های مختلف و متن تبلیغ آنها را جمع آوری کرده و در ساعات مشخص در قالب یک لیست منتشر می کند که تمام کسانی که اسم و لینک شان در لیست هست موظف هستند لیست تبلیغ را در ساعت مشخص شده در کانال خود قرار دهند.

تب تکی : در این روش شما تبلیغ یک کانال دیگر را در کانال خود می گذارید و آن کانال هم تبلیغ شما را می گذارد.

تب چرخشی : این روش همانند همان تب تکی است با این تفاوت که به جای یک بنر تعداد بیشتری بنر قرار می دهید و بنر شما در تعداد بیشتری کانال قرار می گیرد.

استفاده از فیک نیوز : در این روش که کثیف ترین روش جذب فالوور است شما یک خبر دروغ را با لینک جوین خود منتشر می کنید و افراد را ترغیب میکنید که آن خبر را در کانال شما پیگیری کنند.

روش های فوق روش هایی هستند که در جذب ممبر واقعی به شما کمک به سزایی می کنند چون افرادی که از این طریق وارد کانال شما می شوند به دلخواه خودشان آمده اند و اگر محتوای شما مانند آنچه که تبلیغ کرده اید باشد و از کیفیت خوبی برخوردار باشد هواداران زیادی پیدا خواهید کرد.


خرید ممبر تلگرام , خرید ممبر کانال تلگرام

چرا با خرید ممبر ؛ ممبر کانال تلگرام را افزایش بدهیم؟

کار ما فروش ممبر است اما به شما توضیحات کافی را می دهیم تا آگاهانه خرید نمایید، پس موارد زیر را در نظر بگیرید :

  • خرید ممبر برای کسانی که بعد از گذشت مدت زیادی از شروع فعالیت کانال های تلگرامی تازه تصمیم به فعالیت در این حوزه کرده اند همچون یک سکوی پرتاب عمل می کند و با توجه به میزان هزینه ای که در زمینه می شود فاصله شما را با تعداد زیادی از کانال های آماتور افزایش می دهد و شما را به کانال موفق نزدیک تر می کند
  • خرید ممبر تنها راه موفقیت نیست، محتوای با کیفیت و استفاده از روش های جذب ممبر های واقعی در کنار خرید ممبر الزامی است.
  • از آنجا که ممبر های خریداری شده واقعی هستند ولی بخاطر کسب درآمد وارد کانال شما شده اند ممکن که در بدترین حالت همه آنها لفت بدهند یا اینکه آنقدر محتوای شما جذاب باشد که همه ی آنها بمانند این مورد را در خرید درنظر بگیرید زیرا ما هیچ مسئولیتی در قبال افراد لفت داده نداریم.
  • کانال های فروشگاهی برای خرید ممبر تلگرام در نظر داشته باشند که این ممبرها فقط تعداد اعضای شما را بالا می آورند و توقع فروش محصول به این ممبرها را نداشته باشید. تعداد بالای اعضای کانال شما به مراجعه کنندگان واقعی اطمینان می دهد که شما فرد معتبری هستید که اینقدر عضو دارید
  • خرید ممبر به کانال هایی که در حال درجا زدن هستند توصیه می شود زیرا باعث می شود که ریزش های آنها به چشم نیاید
  • خرید ممبر به افرادی که کانال به قصد جذب تبلیغ زده اند توصیه می شود زیرا آنها با هزینه ماهیانه برای خرید ممبر می توانند تعرفه تبلیغات خود را بالاتر ببرند و درآمد بیشتری کسب نماید و بخشی از درآمد خود را صرف خرید ممبر کانال تلگرام نمایند.

خرید ممبر تلگرام , خرید ممبر کانال تلگرام

امیدواریم پس از مطالعه این متن به دید روشنی درباره تصمیمات آینده خود رسیده باشید و در صورت تمایل به خرید ممبر تلگرام و افزایش ممبر کانال تلگرامی خواسته های خود را با ما در میان بگذارید جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خرید ممبر تلگرام به کانال پرشین ممبر در لینک زیر مراجعه نمایید.

خرید ممبر تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.