امازینگ / رپورتاژ آگهی / ۱۰ نکته مهم برای خرید مانتو دخترانه

۱۰ نکته مهم برای خرید مانتو دخترانه

۱۰ نکته مهم برای خرید مانتو دخترانه

مانتو , خرید مانتو , خرید اینترنتی مانتو

خرید مانتو دخترانه اصول خودش را دارد که نباید از آن‌ها غافل شد. قبل از اینکه خرید را شروع کنید حتما نگاهی به این اصول بیندازید و بعد ظاهرتان را به روز کنید.

مانتو دخترانه برای چه مناسبتی؟

خیلی وقت‌ها وارد فروشگاه که می‌شویم، چه اینترنتی و چه حضوری، تا چشممان به یک مانتوی زیبا می‌افتد یک دل نه صد دل عاشق و بعد هم دست به جیب می‌شویم. اما نکته‌ای که موقع خرید مانتو دخترانه و زنانه باید به آن توجه کرد مناسبت است. قرار است برای شرکت در یک جشن مهم مانتو تهیه کنید یا یک مانتوی دم دستی می‌خواهید؟ جواب دادن به همین سوال به ظاهر ساده، تعیین کننده خیلی چیزها از جمله جنس مانتو است.

مانتو , خرید مانتو , خرید اینترنتی مانتو

چه جنسی تهیه کنید؟

دختر فعالی هستید یا معمولا گوشه نشینی را ترجیح می‌دهید؟ برای مهمانی مانتو می‌خواهید یا برای استفاده روزمره؟ یادتان باشد الیاف سبک با خاصیت انعطاف‌پذیری بالا، برای استفاده روزمره و آدم‌های پر جنب و جوش مناسب هستند و الیاف سنگین‌تر با انعطاف‌پذیری پایین برای آدم‌های آرام و مهمانی‌های رسمی مناسب هستند. پس اول یک تست شخصیت شناسی انجام دهید یا حداقل مشخص کنید بیشتر در چه محیطی به سر می‌برید.

 تیره پوشی خوب نیست!

در هر سنی که هستید پوشیدن رنگ‌های شاد را از خودتان دریغ نکنید. دین اسلام هم توصیه کرده که رنگ‌ تیره‌ای مثل مشکی را هر چه کمتر بپوشیم بهتر است و در عوض به رنگ‌های شادی مثل زرد و سبز توصیه کرده است. به خصوص دخترها به روحیه‌شان اهمیت بدهند و رنگ‌های شاد و پر انرژی بپوشند.

مانتو , خرید مانتو , خرید اینترنتی مانتو

رنگ ایده‌آل من چیست؟

حالا که رنگ‌های گرم و سرد را شناختیم، باید رنگ پوست خودمان را هم بشناسیم و بدانیم پوستمان تناژ سرد دارد یا گرم. برای فهمیدن این مسئله کافی است طلای زرد و سفید داشته باشید و آن را روی پوستتان امتحان کنید. اگر معمولا طلای زرد بیشتر به شما می‌آید احتمالا رنگ پوستتان گرم است و اگر طلای سفید زیباترتان می‌کند تناژ پوست شما سرد است. رنگ‌های گرمی که بالاتر معرفی کردیم تناژ سرد پوست را گرم‌تر نشان می‌دهد. بر عکس این قضیه هم صادق است.

 برای چه فصلی خرید می‌کنم؟

به فصلی که برایش مانتو می‌خرید توجه کنید. در فصل‌های سرد سال، سراغ رنگ‌های گرم بروید و وقتی هوا گرم و خوب است، رنگ‌های خنک را انتخاب کنید. برای مثال رنگ‌هایی مثل قرمز، قهوه‌ای، زرد و نارنجی گرم هستند و رنگ‌های آبی، صورتی ملایم و حتی سبز خنکای متفاوتی دارند.

مانتو , خرید مانتو , خرید اینترنتی مانتو

چه لباس‌هایی دارم؟

قبل از خرید مانتو دخترانه و موقع رفتن به فروشگاه مانتو ، خوب است یک بار محتویات کمدتان را با دقت نگاه کنید و به خاطر بیاورید بیشتر شال‌ و روسری‌ ها و شلوارهایتان چه رنگی دارند. فهمیدن این نکته کمکتان می‌کند مانتویی بخرید که به سایر لباس‌هایتان می‌آید و برای خودش تنها خاک نخورد.

 جیب اختصاصی دخترانه

یکی از چیزهایی که موقع خرید مانتو دخترانه خوب است در نظر داشت، توجه به جیب است. ممکن است به نظرتان نکته‌ ساده‌ای برسد، اما داشتن جیب‌های جا‌دار یا معمولی، هر چیزی به جز کوچک، برای مانتو دخترانه یک امتیاز مثبت است. دخترها نیاز دارند بعضی وسایلشان را توی جیب‌هایشان بگذارند، مثل رژ لب یا اصلا دست‌هایشان را در جیب‌ها جا دهند و قدم بزنند.

مانتو , خرید مانتو , خرید اینترنتی مانتو

 طرح‌های ریز و با‌مزه

مانتو دخترانه می‌تواند شامل زلم زیمبوهایی باشد که دل دخترها را شاد می‌کنند، مثلا سر آستین‌های گل‌دار داشته باشد، دکمه‌هایش جینگول باشد یا گلدوزی‌های ریز داشته باشد. اگر هم مانتویی دارید که ساده است از سنجاق سینه و زیورآلات غافل نشوید که حالتان را بهتر می‌کند.

 تقلید نکنید

لباس‌ها هم مثل عطرها هستند، یعنی ممکن است لباسی که به یک نفر می‌آید لزوما به کس دیگری نیاید. دلیلش هم به سایز، فرم بدن و حتی رنگ پوست بستگی دارد. بنا‌بر‌این لازم است موقع خرید مانتو دقت زیادی کرد و همه نکات را مد نظر گرفت تا خرید بی عیب و نقص انجام شود.

مانتو , خرید مانتو , خرید اینترنتی مانتو

 جلو بسته و راحت

مانتوهای طراحان ایرانی با توجه به معیار‌های ایرانی و اسلامی طراحی شده‌اند به همین دلیل هم پیدا کردن مدل‌های راحت جلو بسته در بینشان اصلا کار سختی نیست. در هر سنی که هستید می‌توانید یک مانتوی جلو بسته را با یک گردنبند زیبا و بلند همراه کنید و از زیبایی‌اش لذت ببرید.

خرید مانتوهای زیبای دخترانه از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

اگر برای خرید اینترنتی جدیدترین مدل مانتو زنانه و دخترانه دنبال ایده‌های خوب و مدل‌ های زیبا هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به بخش مانتوهای دیجی استایل بزنید و از بین مدل‌های شاد آن دست به انتخاب بزنید. فروشگاه دیجی استایل تجربه موفق دیجی کالا را در زمینه‌ی پوشاک ادامه می‌دهد و شما می‌توانید برای خرید اینترنتی مانتو ، به دیجی استایل سر بزنید.

مانتو , خرید مانتو , خرید اینترنتی مانتو

منبع: مجله فروشگاه اینترنتی مد و لباس دیجی استایل – ۱۰ نکته مهم برای خرید مانتو دخترانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.