امازینگ / رپورتاژ آگهی / دانلود قانونی سریال شهرزاد

دانلود قانونی سریال شهرزاد

دانلود قانونی سریال شهرزاد

سریال شهرزاد

سریال شهرزاد مجموعه‌ ای نمایشی محصول سال ۱۳۹۴–۱۳۹۳ در ۲۸ قسمت ۶۰ دقیقه‌ ای به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌ کنندگی محمد امامی است. پخش این سریال از طریق مراکز عرضه فیلم انجام شد. در ابتدا قرار بود که اسم این سریال «روزی روزگاری عاشقی» باشد اما اسم آن به «شهرزاد» تغییر یافت .

داستان سریال شهرزاد از چه قرار است ؟

روایت عاشقانه ای در روزهای پرتپش تهران ۱۳۲۲ که با کودتا آغاز میشود , اثر حوادث کودتا بر زندگی شخصیت ها اوج میگیرد , در تهران سال های کودتا چهره شهر , رنگ خشونت و دسیسه به خود گرفته , در این میان عشقی شکوفا میشود بیشن دو جوان به نمام شهرزاد و فرهاد , عشقی که فرجامش به حوادث آن زمان بر میگردد و بیشتر وقتی اوج میگیرد که پای کسی به نام قباد وارد این زندگی میشود .

دانلود فصل دوم سریال شهرزاد در حال ساخت است و قرار است از روز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ (۱۹ ژوئن ۲۰۱۷) به صورت هفتگی پخش شود.

جهت دانلود سریال شهرزاد فصل دوم به سایت پلان فیلم مراجعه نمایید، همچنین شما می توانید جهت دانلود فیلم ایرانی، دانلود فیلم خارجی و دانلود فیلم ایرانی جدید به سایت پلان فیلم مراجعه کرده و با لینک مستقیم فیلم ها و سریال هایتان را دانلود نمایید.

شهرزاد

فصل دوم : تهیه‌کننده شهرزاد گفت: با برنامه‌ ریزی انجام شده فصل دوم سریال شهرزاد از اواسط و یا پایان تیر ماه ۱۳۹۵ آغاز می‌شود. محمد امامی تهیه‌ کننده سریال پرمخاطب شهرزاد در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت :

از عوامل موفقیت این سریال می‌توان در درجه اول به فیلمنامه این سریال اشاره کرد که بارها نگارش و بازنویسی شده بود. ما روی ذائقه مخاطب مطالعه کردیم و به یک استاندارد نسبی رسیدیم. علی اسدزاده مجری طرح سریال «شهرزاد» تاریخ رسمی پخش فصل دوم «شهرزاد» را از روز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ (۱۹ ژوئن ۲۰۱۷) به صورت هفتگی آغاز خواهد شد.

برخی بازیگران فصل دوم سریال شهرزاد : ترانه علیدوستی , شهاب حسینی , مهدی سلطانی , امیر جعفری , مصطفی زمانی , و بازیگرانی جدید و مشاهده خواهید کرد .

منبع : پلان فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.