امازینگ / رپورتاژ آگهی / قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

با عرض سلام و احترام خدمت بازدیدکنندگان محترم

امروز قصد داریم سایتی را به شما معرفی کنیم که در زمینه فروش انواع درب ضد سرقت ساخت کشور ترکیه، ایران و چین و همچنین انواع درب ضد حریق و درب ضد آب فعالیت می کند.

گروه صنعتی درکو در معرفی خود می گوید

در اسفند ماه سال ۱۳۴۳ در منطقه نازی آباد تهران کارگاه کوچکی به نام قفل و دستگیره رحیمی تاسیس شد و بعد از یک دهه فعالیت این مجموعه کوچک به یکی از نامی ترین سازنده های قفل ودستگیره در ایران تبدیل شد. بعد از موفقیت در این عرصه و انقلاب اسلامی این مجموعه تولیدی منحل و با رویکردی جدید نسبت به ساخت درب های چوبی و کابینت های چوبی روی آورد.

هم اکنون بعد از گذشت نیم قرن و با استفاده از تجربه پدران و سوابق درخشان آنها و با مدیریتی جوان و ایده های مدرن واستفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک وعلم روز برآنیم تا بتوانیم نیازهای نو مردم کشور عزیزمان ایران را رفع و با توجه به پیشرفت تکنولوژی ساخت و عرضه محصولات چوبی و درب ضد سرقت بتوانیم گامی بلند در راستای تامین خواسته های شما همکاران وخریداران محترم این مجموعه برداریم.

برخی از مزایای داشتن درب ضد سرقت عبارت است از

درب های ضد سرقت عایق صدا و حرارت در برابر آتش تا ۴ ساعت و تا دمای ۸۰۰ درجه سانتی گراد می باشند. از دیگر مزایای این درب ها می توان به مقاومت در برابر برش و فشار، عایق سرما، گرما و رطوبت و مقاومت حداکثری نسبت به رنگ پلی استر اشاره کرد که هر مشتری را قانع می کند تا یکی از آن ها را خریداری کند. این درب ها در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی نیز مستحکم هستند و علاوه بر این که منزل شما را از ورود سارقان محافظت می کنند، به خاطر وجود پشم سنگ نسوز در درون آن، ضد حریق هم هستند. علاوه بر این، با تزریق مواد ویژه ای در لایه میانی این درب ها شبکه ای مستحکم با مقاومتی فولادی ایجاد می شود که آنها را ضد برش، ضد مته، ضد اسید و ضد رطوبت می کند.

شاید شما نیز برای خرید درب های ایرانی و خارجی مردد باشید و هنوز نتوانسته باشید به خوبی تصمیم بگیرید. برای خرید به نکات زیر توجه فرمایید:

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
به طور کلی بازار داخلی کشورمان هم اکنون شاهد حضور درب های ضد سرقت ترکیه و ضد سرقت چینی در کنار تولیدات داخل کشورمان است. بنابراین فقط سه گزینه مقابل خریداران قرار دارد. کارشناسان بازار درب های ضد سرقت می گویند: اگر بخواهیم درباره کیفیت درب ضد سرقت موجود در بازار واقع بین باشیم هم اکنون درب های ضد سرقت ایرانی هم ردیف در های تولید شده ترکیه هستند اما در دراز مدت کیفیت و ماندگاری درب های ضد سرقت ترک حرف اول را در بازار می زنند. میزان محبوبیت تولیدات ترکیه در بازار ایران بالاتر از محصولات داخلی است و چینی ها هم با اختلاف بسیار در انتهای جدول تقاضای خریداران قرار گرفته اند.

گروه صنعتی درکو در بهار ۱۳۸۱ فعالیت تخصصی خود را در زمینه فروش درب ضدسرقت ترک ، تولید درب ضد سرقت ایرانی ، واردات درب ضد سرقت چینی ، ساخت دربهای چوبی داخلی و ورودی ساختمان به صورت حرفه ای آغاز نمود، و اکنون بعد از یک دهه فعالیت مستمر در این زمینه مفتخر به دریافت گواهی نامه IMS جهت ارتقا سطح کمی و کیفی محصولات و خدمات خود ، گواهینامه ISO9001:2008وISO14001:2004 و OHSAS جهت یکپارچه کردن مدیریت تولیدو فروش خود و گواهینامه ISO1002:2004 جهت پیاده سازی سیستم رضایت مندی مشتری شده است.
امید واریم که بتوانیم رضایت شما خریدار محترم را در عمل جلب نماییم.

برای مشاهده سایت و دیدن قیمت انواع درب های ضد سرقت بر روی لینک زیر کلیک فرمایید و آخرین مدل های درب ضد سرقت دیدن نمایید. امیدواریم این مقاله مورد پسند شما واقع شده باشد.
منبع : درب ضد سرقت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.