امازینگ / رپورتاژ آگهی / فهرستی از لیست عروسی که باید آماده کنید

فهرستی از لیست عروسی که باید آماده کنید

فهرستی از لیست عروسی که باید آماده کنید

لیست عروسی

اگر ‌می‌خواهید روزهای پیش از عروسی خود را در آرامش عروسی کنید و به دلیل التهاب و اضطراب روزهای آخر و نزدیک به مراسم عروسی نتوانید به خوبی از این لحظات خاص و تکرار نشدنی خود لذت ببرید، لازم است از همین اول برنامه ریزی کنید. همین امروز که تاریخ مراسم عروسی شما و شب رویایی زندگی تان مشخص شده است، یک قلم و دفتر پیش روی خودتان بگذارید و چند لیست مهم و حیاتی تهیه کنید. یک لیست برای خانه، یک لیست برای کارهای عروسی؛ در تهیه هر دو لیست باید با افراد باتجربه که سابقه این کاررا دارند، مشورت کنید. حتی ‌می‌توانید سراغ سایت‌های تخصصی هر حوزه بروید که راهنمایی‌های دقیقی را در اختیار شما قرار ‌می‌دهند.

در لیست مربوط به مراسم عروسی خود، بخش مجزایی را به خودتان اختصاص بدهید. کارهای مربوط به عروس، مهم ترین وظیفه شما هستند، انجام سایر کارها به ویژه کارهای مربوط به مراسم و تشریفات را ‌می‌توانید به دیگران واگذار کنید اما در مورد کارهای عروس که لیست بلند بالایی هم هستند، باید در تمام مراحل خودتان حضور داشته باشید.

لیست عروس عبارت است از :

لباس عروس

آرایشگاه عروس

تاج و تور عروس

کفش عروس

زیورآلات عروس

دسته گل عروس

شما باید با سلیقه و دقت نظر درباره شکل و مدل تک تک اینها تصمیم بگیرید و تدارکات را ببینید. برای این که انتخاب‌های شما ساده تر و راحت تر شود، یک محور اصلی در انتخاب‌هایتان در نظر بگیرید و سعی کنید انتخاب‌هایتان حول محور اصلی باشد تا هم کار انتخاب ساده تر باشد و هم هماهنگی شما حفظ شود. به طور مثال محور اصلی ست عروس ‌می‌تواند مروارید باشد. با انتخاب مروارید که با سفیدی اش سمبل مناسبی برای عروسی است، شما ‌می‌دانید که باید برای کار روی لباس عروس از مروارید استفاده کنید. در انتخاب تاج و تور سراغ نمونه‌هایی با استفاده از مروارید بروید. سرویس مروارید به گردن بیاویزید و کفشی را انتخاب کنید که در آن از مروارید استفاده شده باشد. از گل فروشی هم بخواهید که در  میان گل‌های شما از مروارید استفاده کند. دست شما برای انتخاب موضوع اصلی باز است، سنگ، برلیان، گل‌های گیپور و دانتل، منجق و پولک، هر کدام به تنهایی یا در ترکیب با هم ‌می‌توانند موضوع ست عروس شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.