امازینگ / رپورتاژ آگهی / هماهنگی، رازی در زیبایی لباس عروس

هماهنگی، رازی در زیبایی لباس عروس

هماهنگی، رازی در زیبایی لباس عروس

لباس عروس

سلیقه عروس خانم و رویایی که برای لباس عروس خود در ذهن دارد، مهم ترین فاکتورها در انتخاب لباس عروس محسوب می‌شود اما این نکات تضمین زیبایی لباس عروس شما نیستند. راز زیبایی لباس عروس که در ذهن همه به یادگار می‌ماند و تا همیشه به عنوان لباس عروسی زیبا و جذاب نامیده می‌شود را می‌توان در یک هماهنگی خلاصه کرد. برای یک زیبایی عروس شیک و بی نقص باید میان همه چیز هماهنگی وجود داشته باشد به طور مثال میان مدل لباس عروس و نوع مجلسی که برگزار می‌کنید.

در انتخاب لباس عروس، دست عروس خانم‌ها باز است تا از میان مدل‌های ساده تا مجلل، دنباله دار و کار شده انتخاب کنند. در انتخاب مدل محبوب تان، به نوع مجلس عروسی که قصد برگزاری آن را دارید، فکر کنید. اگر قرار است مراسم عروسی شما به صورت محدود و با تعداد اندکی از مهمانان نزدیک برگزار شود، لباس مجلل و باشکوه مثلا لباسی که دنباله طولانی داشته باشد، وصله ناجوری در مجلس شماست. برای چنین مراسمی‌بهتر است سراغ لباسی ساده تر با دامن کلوش بروید که برای شکستن سادگی، بالاتنه لباس کار ظریفی داشته باشد. اگر داشتن عکس با لباسی خاص و باشکوه رویای شماست، در چنین شرایطی بهتر است از خیاط خود بخواهید، دنباله ای مجزا برای لباس عروس شما تدارک ببیند که قابل اتصال و جدا کردن از لباس شما باشد اما پیشنهاد ویژه برای چنین مراسمی، لباس عروس دم ماهی است. مدل کلاسیک اما همیشه جذاب لباس عروس که ازبرش یک پیراهن ماکسی را دارد و از زانو گشاد می‌شود. میزان گشاد و مدل آن هم به انتخاب شما بستگی دارد. لباس عروس دم ماهی می‌تواند از پارچه ای ساده یا کار شده باشد. استفاده از پارچه دانتل سراسری در دوخت لباس عروس دم ماهی باعث می‌شود حسابی از سادگی دور شود.

در مقابل اگر عروسی شما قرار است در یک باغ یا سالن مجلل با حضور تعداد زیادی از مهمانان برگزار شود، جا دارد که یک لباس عروس پرنسسی یا همان پفی را برای خودتان انتخاب کنید. پارچه لباس، ساده یا کار شده بودن آن هم به شما بستگی دارد اما توصیه جدی این است که تمام لباس را از پارچه ای سنگین مثل دانتل یا گیپور انتخاب نکنید. چنین پارچه‌هایی بهتر است در بخش‌هایی از لباس مثل بالاتنه، آستین یا … به کار گرفته شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.