امازینگ / رپورتاژ آگهی / درباره سریال ایرانی عاشقانه بیشتر بدانید

درباره سریال ایرانی عاشقانه بیشتر بدانید

درباره سریال ایرانی عاشقانه بیشتر بدانید

رسا فیلم , سریال عاشقانه


سلام و احترام

در این پست از وب سایت امازینگ درباره سریال ایرانی و بسیار جذاب عاشقانه که جدیدا به نمایش خانگی امده است با شما کاربران گرامی صحبت خواهیم کرد . این سریال که تا به امروز چند قسمت از آن منتشر شده است ، تبدیل به یکی از پرمخاطب ترین سریال های ایرانی شده و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است . دلایل زیادی برای محبوب شدن این سریال وجود دارد ، از خوش ساختی آن گرفته تا بازیگران جذاب و خوش چهره ای که به ایفای نقش پرداخته اند و این امر این نیز جذابیت سریال را چند برابر کرده است . ” عاشقانه ” روایتگر زندگی چند زوج جوان می باشد که هر کسی در کار خود مشغول است . تا اینکه یک دختری به نام گیسو به این ماجرا ها وارد می شود و زندگی هر کدام از آنها را به نحوی به چالش می کشد.

دانلود سریال عاشقانه

سریال عاشقانه که به جرات میتوان گفت یکی از پرهزینه ترین سریال هایی می باشد که در ایران ساخته شده است  ، از سوپر استار های زیادی همچون محمد رضا گلزار ، مهناز افشار ، پانته آ بهرام ,بهاره کیان افشار, ساره بیات, هومن سیدی,حمیدرضا پگاه استفاده شده است. همچنین خواننده مشهور و محبوب ایرانی ، فرزاد فرزین هم در این فیلم ایفای نقش کرده و چندین آهنگ در فیلم خوانده است .

دانلود رایگان قسمت چهارم سریال عاشقانه با لینک مستقیم

هر یک از قسمت های سریال عاشقانه جذابیت و کشمکش بسیار خاصی دارد ، روابط بین افراد خانواده و دوستان به قدری جالب است که هر کسی را میتواند جذب خود کند.این سریال یک زندگی به سبک غیر ایرانی را به تصویر می کشد و کشمکش هارا به صورتی جدید بیان می کند . بیشتر قسمت های سریال عاشقانه در شمال کشور ، بخشی از آن در تهران و قسمت آخر در یکی از کشور های خارجی تصویربرداری شده است . این سریال در پانزده قسمت بسیار جذاب تولید شده که هر هفته یک قسمت از آن منتشر می شود .

رسا فیلم , سریال عاشقانه

با توجه به جستجو هایی که انجام دادیم ، متوجه شدیم که وب سایت های بسیار زیادی به صورت غیر قانونی و نامردانه این سریال را پخش می کنند که این موضوع هم برای انتشار دهندگان و هم برای مصرف کنندگان پیگرد قانونی خواهد داشت.

با تحقیق و بررسی و جستجو های فراوان به این نتیجه رسیدیم که پایگاه اینترنتی رسا فیلم که در ضمینه دانلود فیلم های مجاز و ایرانی فعالیت دارد ، یکی از سایت های پخش قانونی سریال عاشقانه می باشد . شما برای دانلود سریال عاشقانه می توانید به وب سایت رسا فیلم مراجعه کرده و این سریال بسیار زیبا را به صورت قانونی تهیه فرمایید .

آدرس : www.ResaFilm.com

رسا فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.