امازینگ / رپورتاژ آگهی / هر آنچه که در هنگام سفر به روسیه باید از آن آگاه باشید

هر آنچه که در هنگام سفر به روسیه باید از آن آگاه باشید

هر آنچه که در هنگام سفر به روسیه باید از آن آگاه باشید

سفر به روسیه , راهنمای سفر به روسیه , روسیه , دیدنی های روسیه

عظمت تزارها، خشونت رژیم شوروی، شاهکارهای هنری روسیه، و گنبد پیازی شکل کلیساها و سایر جاذبه های گردشگری روسیه، گردشگران تور روسیه را محسور می کنند. امروزه کاخ ها، کلیساها، مجسمه ها هنوز از گذشتگان وجود دارد. در بسیاری از شهرهای روسیه، گالری های هنری جایگزین کارخانه های شوروی شدند. ثروتمندترین مردم در مسکو زندگی می کنند. در روسیه امروزی، هر چیزی ممکن است.


فستیوال های روسیه

روسیه به خاطر جشنوراه ها و فرهنگ منحصر به فردش، یک مقصد توریستی جذاب و باشکوه می باشد. فستیوال های روسیه برخی سنت های فوق العاده شگفت انگیز و زیبای روسی و فرهنگ غنی کشور و مردم را به تصویر می کشد و به شما میگوید که چرا نباید از مسکو بازدید کنید!بهترین فستیوال های روسی، فرهنگ، تاریخ و مذهب غنی روسیه را جشن می گیرند و البته در کنار آن جشنواره های فیلم، موسیقی، تئاتر، غذا و برف نیز گرفته می شود. خیلی از افراد تور روسیه را بخاطر همین فستیوال های متنوع انتخاب می کنند.

فستیوال های سنتی روسیه، مناسبت های مذهبی مثل عید پاک و کریسمس  و رویدادهای فرهنگی مثل فرهنگ غنی روسیه می باشد.
نکته جالب در مورد این فستیوال ها اینه که از میراث مسیحیان سرچشمه میگیرد ولی در روسیه به شکل متفاوتی جشن گرفته می شود. ۵ تا از جذاب ترین فستیوال های روسیه:

  • سال نو
  • کریسمس
  • روز پیروزی
  • روز تاتیانا
  • فستیوال زمستانی روسیه

آب و هوای روسیه

آب و هوای روسیه تحت تاثیر عوامل متعددی شکل گرفته.وسعت کشور و دوری از مناطق دریایی، آب و هوایی قاره ای به این کشور زیبا داده است.  به دلیل همین وسعت زیاد، در نقاط مختلف آب و هوا متفاوت است و در  زمستان و تابستان اختلاف دمای زیادی وجود دارد.و همین تنوع آب و هوایی طرفداران زیادی را به تور روسیه می کشاند.آب و هوای سوچی ، شهر زیبای روسیه هم در تمام فصول معتدل و مطلوب است که از ویژگی های شهرهای ساحلی دریای سیاه در قفقاز می باشد.

سفر به روسیه , راهنمای سفر به روسیه , روسیه , دیدنی های روسیه


بهترین زمان سفر به روسیه

تابستانهای طولانی با دمای ملایم، زمانی کلاسیک برای بازدید از روسیه می باشد..اما فصل های کوتاه بهار و پاییز هم با هوای فوق العاده، میتواند تجربه ای بی نظیر از این کشور اروپایی برای شما رقم بزند در حالی که اکثریت بر این باورند که بهترین زمان سفر به سنت پترزبورگ فصل زمستان می باشد که همه جا به طور خیره کننده ای پوشیدهخ از برف است. مرداد ماه و اوایل شهریور ماه گرم‌ترین فصل های روسیه هستند و اغلب افراد تور روسیه بهار یا تور روسیه تابستان را برای سپری کردن اوقات فراغتشون انتخاب میکنند.

سفر به روسیه , راهنمای سفر به روسیه , روسیه , دیدنی های روسیه

دیدنی های روسیه

برخی از روسیه به معمای پیچیده تعبیر می کنند. یکی از بهترین راه ها برای کشف بزرگترین کشور دنیا، این است که با پای خودتان به آنجا بروید.. همانطور که میدانید مهمترین شهرهای روسیه، مسکو ، سن پترزبورگ و سوچی هستند پس محبوب ترین دیدنی های روسیه هم در این شهرهای متمرکز شده.

سفر به روسیه , راهنمای سفر به روسیه , روسیه , دیدنی های روسیه

مراکز گردشگری روسیه که توی هر سایت و حتی دفترچه های راهنمای توریستی نمیتوان پیدا کرد و فقط اهالی روسیه از آن اطلاع دارند را در اینجا معرفی می کنیم:

  • چشم انداز نوسکی سن پترزبورگ
  • کاخ کرملین و میدان سرخ
  • پارک مسکو

رستورانهای روسیه

خوشمزه ترین غذاهای روسیه و غذاهایی که دهان رو آب می اندازند را تجربه کنید. دستور پخت آن را یاد بگیرید و به عنوان سوغات برای دوست و آشنا ببرید!! تنها برخی از غذاهای روسیه شهرت جهانی دارند ولی بسیاری از غذاهای دلچسبش هنوز مثل یک راز می مانند.

سفر به روسیه , راهنمای سفر به روسیه , روسیه , دیدنی های روسیه

 

وقتی دمای مسکو تا ۳۰ درجه سانتیگراد کاهش پیدا می کند، جای تعجب نیست اگر با غذاهای گرم و آتشین روبرو شوید. در حال حاضر رستوران های مسکو می تواند با بهترین رستوران های اروپا رقابت کند که قطعا گران ترین رستوران مسکو نیز هستند. در غرفه های خیابانی هم می توانید خوشمزه ترین غذاهای کلاسیک روسی را تجربه کنید.. برخی از بهترین رستوران های روسیه:

  • رستوران توراندوت
  • رستوران ماریو
  • رستوران وروری
  • رستوران سیکستی

هتل های روسیه

با شکوه ترین هتل های ۵ ستاره دنیا با تمام امکانات رفاهی مثل آبگرم، استخر در فضای باز، و اتاقهای مبله در روسیه وجود دارند.. و البته اقامت در هتل های ۵ ستاره مسکو شاید برای شما گران تمام شود پس ما لیستی از بهترین هتلهای روسیه برای شما فراهم می کنیم که انواع بودجه را تحت پوشش قرار دهد:

سفر به روسیه , راهنمای سفر به روسیه , روسیه , دیدنی های روسیه

  • هتل ماریوت سوچی
  • هتل پولمن سوچی
  • هتل کاسموس مسکو
  • هتل رککو فرت آستریا سنت پترزبورگ

منبع : https://www.amazing.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.