امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / ابراز پشیمانی صدف طاهریان از مهاجرت به ترکیه + عکس

ابراز پشیمانی صدف طاهریان از مهاجرت به ترکیه + عکس

ابراز پشیمانی صدف طاهریان از مهاجرت به ترکیه + عکس

صدف طاهریان , عکس صدف طاهریان , اینستاگرام صدف طاهریان

صدف طاهریان بازیگر ایرانی به تصور موقعیت شغلی بهتر به ترکیه مهاجرت کرده بود، در مصاحبه با روزنامه هابر تورک ترکیه اعلام کرد، خلاف آنچه که تصور میکرده را تجربه کرده است. او که سینمای ایران را فاسد میخواند حالا در ترکیه از شنیدن پیشنهادهای غیر اخلاقی خسته و از مهاجرتش به ترکیه ابراز پشیمانی کرده است. در ادامه مطلب مصاحبه صدف طاهریان با روزنامه هابر تورک را بخوانید.

خودتان را معرفی کنید؟
۲۸ سالم است . در دانشگاه تهران در رشته معماری تحصیل کرده ام. از ۱۹ سالگی در کلاس های بازیگری شرکت کردم و در ایران در سینما و تلویزیون بازی کرده ام.بعد از این که در ایران ممنوع الکار شدم به استانبول آمدم.

چرا ممنوع الکار شدید؟
به خاطر انتشار عکس های بدون حجاب در اینستاگرام همه قرارداد های کاری ام لغو شد و در شرایط سختی قرارگرفتم.

چرا استانبول را انتخاب کردید؟
یکسال است که در ترکیه زندگی می کنم. به اینجا آمدم چون فکرمی کردم  در اینجا می توانم آزادتر باشم اما اشتباه می کردم. شرایط آن طور که فکر می کردم نبود.

چرا این طور فکر می کنید؟
در برخی موارد اینجا آزاد تر است اما نه در همه موارد. من با خیال آزادی کشورم را ترک کردم. می خواستم اینجا به کارم ادامه بدهم. فکر می کردم اینجا شرایط فرق می کند اما اینجا هم باید برای بازی کردن رابطه داشته باشی. هرجا برای کار مراجعه می کنم به من پیشنهاد های غیر اخلاقی می شود.

از زندگی در ترکیه راضی هستید؟
نه . فکر می کردم اینجا فرق دارد ولی اشتباه می کردم. اینجا نمی توانم به شغل بازیگری ادامه بدهم. از شنیدن پیشنهادهای غیر اخلاقی خسته شده ام. اینجا کسی را نمی شناسم. اعتماد به نفسم را از دست داده ام. سه بار در کلاسهای زبان ترکی شرکت کردم ولی موفق نشدم زبانشان را یاد بگیرم. دیگر اعتماد به نفس ندارم.

دوست دارید در فیلم های سینمای مستقل بازی کنید؟
اگر پیشنهادی باشد نقش اول و یا نقش های فرعی بازی می کنم. اما هیچ پیشنهادی ندارم.

چقدر سینمای ترکیه را می شناسی؟
کارگردان های ترکیه ای را نمی شناسم. فقط سریالهای ترکیه ای را دوست داشتم نگاه کنم .

در ترکیه چطوری پول در می آوری؟
خانواده ام خرجم را می دهند. پولی که از اسپانسرها میگیرم مبلغ ناچیزی است. اگر پیشنهاد بازیگری نداشته باشم مجبورم به کارهای دیگری برای پول در آوردن فکر کنم.

مصاحبه صدف طاهریان , پشیمانی صدف طاهریان , عکس جدید صدف طاهریان , وضعیت صدف طاهریان در ترکیه

عکس از روزنامه هابر تورک و مصاحبه با صدف طاهریان


مصاحبه صدف طاهریان , پشیمانی صدف طاهریان , عکس جدید صدف طاهریان , وضعیت صدف طاهریان در ترکیه

تکذیب این خبر توسط صدف طاهریان

صدف طاهریان بازیگر زن ایرانی که به ترکیه مهاجرت کرده است گفت به شبکه جم نخواهد پیوست و نه از رفتنم پشیمانم نه می خواهم برگردم. صدف طاهریان در گفتگو با «سینما» ضمن رد متن ترجمه شده از مصاحبه اش گفت: با روزنامه هابر تورک مصاحبه داشتم اما هم بد ترجمه شده و هم خبرنگار روزنامه جملات من را آنطور که من بیان کردم ننوشته که خوشبختانه برای مصاحبه بعدی در پی جبران هستند. من از روز اول با هدف همکاری با شبکه جم از ایران نرفتم و همچنان هم دنبال همکاری با این شبکه نیستم.

در حال حاضر هم نه از رفتنم پشیمانم نه می خواهم برگردم. صدف طاهریان طى تماس تلفنى که با پارسینما داشت، اعلام کرد خبرى که این روزها از شرایط زندگى من در ترکیه منتشر شده را تکذیب مى کنم و هیچ کدام حقیقت ندارد. طاهریان در ادامه افزود من برخلاف میل قلبى و به خاطر نبود شرایط مناسب براى بازى، ایران را ترک کردم. با این وجود از اوضاع الآنم راضى هستم و زندگى راحت و با آرامشى دارم. برخلاف چیزى که منتشر شده، من از مهاجرتم پشیمان نیستم و قصد بازگشت به ایران ندارم. وى در پایان به پروژه جدیدش در مقام بازیگر اشاره کرد که بزودى توسط یک کارگردان ایرانى ساخته خواهد شد.

۶ دیدگاه‌ها

  1. حرف اولی بیشتر به عقل جور در میاد
    بعد که دیدن تو جامعه بازتاب داره تازه یاد بدبختش افتادن
    دورشو گرفتن،وعده دادن
    تا بیاد تکذیب کنه
    نمیدونه بیچاره فقط تا وقتی از تب و تاب بیوفته این قضیه هواشو داذن

  2. نه زنا و نه مردای ایرانی جنبه آزادی حجاب و بی حجابی رو ندارند. اگه میبینید آنجلینا جولی یا خیلی زنای دیگه عکسای بی حجاب خودشونو تو اینستاگرام یا جاهای دیگه میذارن، بدون هیچگونه عقده ای اینکارو انجام میدن.
    ولی حالا یه سر بزنید به فیسبوک صدف طاهریان. یه متن زیبای ادبی نوشته با یه عکس از خودش که دست به کمر وایساده کنار یه استخر. خب ربطش چیه؟ عقده یعنی این

  3. تنها راه مشهور شدن خانم طاهریان و فراهانی فقط برهنه شدنه وگرنه حرفی برای گفتن توی دنیا ندارن٬ بیچاره ها

  4. چرا اینقد تو زندگی همدیگه دخالت میکنیم؟؟؟
    به من و تو چه که پشیمون بشه یا نشه…
    چرا اینقد بیچاره فضولیم

    • عزیزم شما که اینجا تشریف داری اومدی خبر پشیمونی این خانم رو بخونی دیگه درسته؟؟خودت این صفحه رو باز کردی
      پس الکی بالای منبر نرو لطفا

  5. اون روز دور نیست که بدجوری پشیمون بشی. جالبه اکثر مدلینگهای خارجی به حجاب رو میارن اون وقت یه دختر ایرانی ومسلمان ایطوری خودش و نابود می کنه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.