امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / میثم ابراهیمی در سریال حس خوب زندگی بازی می کند

میثم ابراهیمی در سریال حس خوب زندگی بازی می کند

میثم ابراهیمی در  سریال حس خوب زندگی بازی می کند

سریال حس خوب زندگی,میثم ابراهیمی در سریال حس خوب زندگی,بایگران سریال حس خوب زندگی,داستان سریال حس خوب زندگی

سریال حس خوب زندگی برای پخش در نمایش خانگی آماده شده است. بازیگران این فیلم مجموعه ای بازیگران ایرانی و ورزشکاران و فوتبالیست ها و خوانندگان ایرانی است! علی انصاریان و علی پروین در این سریال ایفای نقش می کنند. به تازگی خبرهایی مبنی بر پیوستن میثم ابراهیمی خواننده پاپ به جمع بازیگران این سریال شنیده می شود که در این پست به جزییات این خبر می پردازیم.

در خصوص فعالیت جدید خود گفت: فیلمبرداری فیلم «حس خوب زندگی» برای نمایش خانگی تمام شده است و در حال حاضر سیامک مهماندوست تدوین و آبا صدق صداگذاری فیلم را انجام می‌دهند. وی ادامه داد: قرار است در اواسط خرداد ماه، اکران خصوصی با حضور عوامل فیلم و مهمان‌هایی از دوستان سینما و فوتبال برگزار شود. همچنین داستان فیلم ترکیبی از سینما و فوتبال است و موضوع این فیلم به نیاز حیاتی وجود پدر و مادر در کنار هم و تربیت فرزندان در خانواده می‌پردازد.
سریال حس خوب زندگی,میثم ابراهیمی در سریال حس خوب زندگی,بایگران سریال حس خوب زندگی,داستان سریال حس خوب زندگی
وی عنوان کرد: در فیلم «حس خوب زندگی» ورزشکاران حضور دارند. همچنین میثم ابراهیمی علاوه بر خوانندگی، بازیگری هم تجربه می‌کند.
علی انصاریان، نیما شاهرخ‌شاهی، حدیث فولادوند، فریبا نادری، علی کاظمی، وحید شیخ‌زاده، شراره رخام بازیگران این فیلم هستند. در این فیلم همچنین علی پروین، آرش برهانی، خداداد عزیزی، مهدی هاشمی‌نسب حضور دارند.
تهیه‌کنندگان این فیلم حسن داها و محمد شماعیان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.