امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / انتشار آلبوم جدید بهنام صفوی به نام معجزه

انتشار آلبوم جدید بهنام صفوی به نام معجزه

انتشار آلبوم جدید بهنام صفوی به نام معجزه

آلبوم جدید بهنام صفوی,آلبوم معجزه بهنام صفوی,دانلود آلبوم جدید بهنام صفوی,دانلود آلبوم معجزه بهنام صفوی

به تازگی خبرهایی مبنی بر انتشار آلبوم جدید بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی شنیده می شود. گفتنی است که این اولین آلبوم بهنام صفوی بعد از بهبودی اش می باشد. آلبوم جدید بهنام صفوی معجزه نام دارد. در این پست به جزییات این خبر می پردازیم.

«کافیه» با شعر روزبه مانی، ملودی بهنام کریمی، تنظیم بهروز صفاریان، «وقته عشقه» با شعر مهرزاد امیر خانی، ملودی فرشید ادهمی و تنظیم معین راهبر، «معجزه» با شعر روزبه بمانی، ملودی بهنام صفوی و تنظیم معین راهبر، «دنیامو عوض کن» با شعر محمد کاظمی، ملودی امیر علی زمانیان و تنظیم مهران عباسی، «چه حال خوبیه» با شعر حسین غیاثی، ملودی بهنام صفوی و تنظیم معین راهبر، «زیریک سقف» با شعر حسین غیاثی و ملودی و تنظیم بهنام کریمی، «شوخی ندارم» با شعر محمد کاظمی، ملودی بهنام صفوی و تنظیم مهران عباسی، «حسود» با شعر و ملودی محمد کاظمی و تنظیم حامد برادران، «چه سودی می بری» با ملودی بهنام صفوی و تنظیم حامد برادران، «دنیا به من نیومده» با شعر امین بامشاد، ملودی بهنام صفوی و تنظیم آرون حسینی، «حیف» با شعر محمد کاظمی، ملودی بهنام صفوی و تنظیم حامد برادران، «فرصت کمه» با شعر افشین یداللهی، ملودی سیروان خسروی و تنظیم غلامرضا صادقی و «خدا» با شعر محمد کاظمی، ملودی صادق نورانی و تنظیم غلامرضا صادقی قطعاتی هستند که در آلبوم جدید بهنام صفوی گنجانده شده است.

آلبوم جدید بهنام صفوی,آلبوم معجزه بهنام صفوی,دانلود آلبوم جدید بهنام صفوی,دانلود آلبوم معجزه بهنام صفوی

آرمین قیطاسی کوانا، ایمن خراسانی نوازنده گیتار الکتریک قطعه «کافیه»، فرشید ادهمی گیتار نایلون، ابراهیم علوی عود، کیان دارات نوزانده گیتار نایلون قطعه «حسود»، بهنام کریمی ویولن، فیروز ویسانلو گیتار نایلون، یاشار خسروی ساکسیفون آلتو، میلاد درخشانی نوازنده عود قطعه «دنیا به من نیومده»، نیما رمضان گیتار الکتریک، مسعود همایونی نوازنده گیتار الکتریک قطعه «حیف»، امید حجت نوازنده گیتار نایلون قطعه «فرصت کمه»، بهنام صفوی نوازنده فلوت رکوردر و پیانو قطعه «فرصت کمه»، معین راهبر کیبورد و پیانو و غلامرضا صادقی کیبورد و پیانو گروه نوازندگان آلبوم «معجزه» را تشکیل می دهند.

این خواننده به مناسبت انتشار این آلبوم نوشته است: «امروز یکی از اون روزهای ناب خداست که من عالی ام. امروز یه روز زمستونیه شیرینه که من دوباره تو هوای سردش نفس می کشم و هر روزم آغاز می کنم. امروز یکی از اون روزهای شگفت انگیز خداست که «معجزه» پس از معجزه رخ می ده و شگفتی ها انتظارمو می کشه. امروز لبخند می زنم، سپاسگزاری می کنم، به انسان ها عشق می ورزم و صداقت پیشه می کنم. امروز منتظر غیر منتظره های عالی هستم. امروز را عاشقانه زندگی می کنم. پر انرژی، پر تلاش و پرشکوه. نه برای فردا، بلکه برای امروز و اکنون شگفت انگیزم. روزهاتون پراز انرژی مثبت و سپاس از همه مهربونیاتون.»

بهنام صفوی متولد سال ۶۲ در شهر شیراز است که تحصیلات تکمیلی خود را در رشته عمران به پایان رسانده است. وی موسیقی را از سنین کودکی با نواختن پیانو و در کنار آن نواختن سازهای کوبه ای آغاز کرد و از آن زمان تا کنون به صورت مستمر در حوزه موسیقی و نوازندگی به فعالیت خود ادامه داد.صفوی سال ۸۵ با انتشار قطعه «تمنا» خود را به جریان رسمی موسیقی پاپ ایران معرفی کرد که استقبال مردم از این اثر این انگیزه را در او ایجاد کرد که دو سال بعد از انتشار این قطعه، آلبوم «عشق من باش» را در بازار موسیقی منتشر کند. او در سال ۹۱ آلبوم «آرامش» و در سال ۹۳ آلبوم «فوق العاده» را روانه بازار موسیقی کرد. برگزاری کنسرت های مختلف داخلی و خارجی و همچنین تولید چندین تک آهنگ از جمله فعالیت‌های این خواننده در حوزه موسیقی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.