امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / انتخاب سریال فاطما گل به عنوان پرفروش ترین سریال جهان

انتخاب سریال فاطما گل به عنوان پرفروش ترین سریال جهان

انتخاب سریال فاطما گل به عنوان پرفروش ترین سریال جهان

فاطما گل,سریال فاطما گل,فاطما گل پرفروش ترین سریال جهان,برن سات در فاطما گل,عکس برن سات,برن سات در نقش فاطما گل

سریال فاطما گل سریالی است که در کشور ترکیه ساخته شد ولی تقریبا در تمام کشورهای جهان به نمایش درآمد و توانست عنوان پرفروش ترین سریال جهان را از آنِ خود کند. در این پست به جزییات این خبر می پردازیم.

«فاطما گل» به عنوان سریالی که در سال ۲۰۱۵ بیشترین فروش خارجی در جهان را برای تلویزیون ترکیه به همراه داشته، برگزیده شد. طی مراسمی که در ترکیه برای اعطای جایزه برترین محصول تلویزیونی در حوزه صادرات برگزار شد، مجموعه تلویزیونی «گناه فاطما گل چیست؟» به عنوان برنده معرفی شد. این سریال که از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ تولید شده، در حوزه فروش خارجی محصولات تلویزیونی ترکیه پولسازترین اثر نام گرفت. صادرات «فاطما گل» از سال ۲۰۰۶ آغاز شد و سپس به خاورمیانه، اروپای مرکزی، آمریکای لاتین، آمریکا، آسیا و آفریقا راه پیدا کرد.

«برن سات» در این سریال نقش اصلی «فاطما گل» را ایفا می‌کند. این هنرپیشه پیش از این با ایفای نقش «ثمر» در سریال «عشق ممنوعه» به شهرت رسید. به گزارش حریت دیلی نیوز، سریال‌های شبکه «D» ترکیه نه تنها در این کشور بلکه در خارج از مرزها هم رکوردشکن بوده‌اند. محصولات این شبکه تاکنون در ۱۳۸ کشور جهان پخش شده‌اند.

۲ دیدگاه‌ها

  1. منم متنفر بودم!…از بین سریالهای ترکی فقط ایزل..

  2. نشونه فقر فرهنگ هست…من از این سریال متنفر بودم…خیلی سخیف و غیرعادی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.