امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / بنیامین احمدی بازیگر فیلم چ به شبکه جم پیوست + عکس

بنیامین احمدی بازیگر فیلم چ به شبکه جم پیوست + عکس

بنیامین احمدی بازیگر فیلم چ به شبکه جم پیوست + عکس

بنیامین احمدی,بنیامین احمدی در شبکه جم,بنیامین احمدی در GEM,عکس بنیامین احمدی,بیوگرافی بنیامین احمدی

بنیامین احمدی یکی از بازیگران ایرانی است که در فیلم چ هم بازی کرده است. به تازگی خبرهایی مبنی بر پیوستن بنیامین احمدی به شبکه جم شنیده می شود که در این پست به جزییات این خبر می پردازیم. با ادامه موج پیوستن بازیگران سینما و تلویزیون ایران به شبکه فارسی زبان جم، هر روز هنرمندان تازه ای به این شبکه ماهواره ای مهاجرت می کنند. یکی از جدیدترین این افراد نیز «بنیامین احمدی» بازیگر فیلم ارزشی «چ» است که چند سال قبل توسط ابراهیم حاتمی کیا ساخته شد.


بنیامین احمدی بازیگر جوانی است که این روزها در کنار رابعه اسکویی، چکامه چمن ماه و مرتضی عقیلی در حال ایفای نقش در فیلمی به کارگردانی «مهدی مظلومی» است. این بازیگر پیشتر در فیلم «چ» نقش یکی از زندانیان کُرد حاضر در بازداشتگاه را ایفاء کرده و جالب اینکه به واسطه حضور پُر رنگ در این فیلم و ایفای نقشی مهم، نام وی در عنوان بندی آغازین فیلم نیز درج شده بود.

بنیامین احمدی,بنیامین احمدی در شبکه جم,بنیامین احمدی در GEM,عکس بنیامین احمدی,بیوگرافی بنیامین احمدی


دیپورت بنیامین احمدی بازیگر شبکه جم

بنیامین احمدی بازیگر فیلم ” چ” ابراهیم حاتمی کیا که در شبکه جم مشغول فعالیت بود توسط پلیس ترکیه دستگیر شده و حکم دیپورت از کشور ترکیه برایش صادر شده است. جرم بنیامین احمدی اعلام نشده ولی بنا به گفته ها جرمی بوده که پلیس ترکیه خیلی سریع مجبور به صدور حکم دیپورت او شده است!!  این بازیگر پیشتر در “چ” نقش یکی از زندانیان کُرد حاضر در بازداشتگاه را ایفا کرده و نام وی در عنوان بندی آغازین فیلم نیز درج شده بود. هنوز مشخص نشده که احمدی بعد از آزادی از زندان به ایران بازخواهد گشت یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.