امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / حضور منصوره حسینی مجری من و تو در ایران در جشنواره فجر + عکس

حضور منصوره حسینی مجری من و تو در ایران در جشنواره فجر + عکس

حضور منصوره حسینی مجری من و تو در ایران در جشنواره فجر + عکس

منصوره حسینی,منصوره حسینی در ایران,عکس های منصوره حسینی,منصوره حسینی در جشنواره فجر

منصوره حسینی یکی از مجریان شبکه من و تو است که به تازگی حضورش در ایران در جشنواره جهانی فجر خبرساز شده است. در این پست عکس های حضور منصوره حسینی مجری من و تو در ایران را منتشر می کنیم.

جشنواره جهانی فیلم فجر در حالی روز سوم برگزاری خود را پشت سر گذاشت که حضور سوال برانگیز خبرنگار شبکه منو تو در این رویداد را به همراه داشت. جشنواره جهانی فیلم فجر به دبیری سید رضا میرکریمی دیروز ۳ اردیبهشت ۹۵ با حضور سوال برانگیز «منصوره حسینی» خبرنگار اتاق خبر شبکه منو تو همراه شد. این روزها این رویداد فرهنگی که سازمان سینمایی متولی برگزاری آن به شمار می رود در حالی روزهای برگزاری خود را پشت سر می گذارد که از جنبه های مختلفی مورد انتقاد قرار گرفته است. اما جدا از این انتقادات حضور برخی افراد در این جشنواره سوالات بسیاری را در اذهان عمومی ایجاد می کند که متولیان برگزاری آن باید پاسخگو باشند.

منصوره حسینی مجری اتاق خبر شبکه منو تو

منصوره حسینی,منصوره حسینی در ایران,عکس های منصوره حسینی,منصوره حسینی در جشنواره فجر

این مجری با حضور در کاخ جشنواره با استقبال برخی از دست اندرکاران جشنواره روبرو گردیده است و شاید با توجه به این موضوع می توان حدس زد که پیش ازین از حضور وی با خبر بوده اند. حال سوال اینجاست که این فرد با دعوت چه کسی در جشنواره حاضر گردیده است و علت این حضور چیست؟

مجری شبکه منوتو در جشنواره بین المل فجر

منصوره حسینی,منصوره حسینی در ایران,عکس های منصوره حسینی,منصوره حسینی در جشنواره فجر

در شرایطی که حضور یکی از خوانندگان کشور و عکس یادگاری با مجریان این شبکه از سوی وزارت ارشاد نیز نکوهش شد، حضور این خبرنگار در جشنواره ای با مدیریت سازمان سینمایی وزارت ارشاد چه پاسخی در پی خواهد داشت؟

پاسخ مسئولین در مورد حضور منصوره حسیتی مجری من و تو

رضا میرکریمی دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر خیلی تلاش کرد که با نظم، برنامه ریزی و بدون هیچ حاشیه‌ای جشنواره را برگزار کند اما در سومین روز از برگزاری با حضور سوال برانگیز «منصوره حسینی» خبرنگار اتاق خبر شبکه منو تو با حاشیه همراه شد. متولیان برگزاری خیلی تلاش کردند که این دوره را از حواشی دور کنند اما حضور این مجری باعث شد تا جشنواره دستخوش حاشیه قرار گیرد و ادامه کار را برای میرکریمی سخت کند. اما حال سوال اینجاست که این فرد با دعوت چه کسی در جشنواره حاضر گردیده است و علت این حضور چیست؟

و در آخر کیوان کثیریان مدیر روابط عمومی این جشنواره در پاسخ به حضور این مجری عنوان کرد: جشنواره جهانی فیلم فجر تنها مسئول میهمانان رسمی‌اش است و در قبال حضور تماشاگران عادی تعهدی ندارد. وی ادامه داد: روزانه چند هزار نفر از جشنواره بازدید می کنند و کنترل عدم سوء پیشینه این تعداد امکان پذیر نیست. ضمنا هیچ پیش آگاهی از حضور ایشان وجود نداشت و با اینکه وی را می‌شناختم اما هیچ کارتی به هیچ شکل در اختیارشان قرار نگرفت چراکه ما دنبال دردسر نیستیم و این فرد به عنوان همراه بلیط خریداری کردند و وارد شدند. کثیریان تصریح کرد: طبعا ورود وی به کشور و تردد آزادانه در اماکن عمومی تحت مسئولیت مراجع ذی ربط دیگری است نه جای دیگر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.