امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / بازگشت رضا رشیدپور به اینستاگرام به دستور علی نصیریان

بازگشت رضا رشیدپور به اینستاگرام به دستور علی نصیریان

بازگشت رضا رشیدپور به اینستاگرام به دستور علی نصیریان

بازگشت رضا رشیدپور,بازگشت رضا رشیدپور به اینستاگرام,رضا رشیدپور و علی نصیریان

همانطور که می دانید رضا رشیدپور مدتی پیش از فضای مجازی خداحافظی کرد، اما به تازگی در برنامه خوشا شیراز که مجری آن برنامه رضا رشیدپور بود و مهمان هم علی نصیریان بود، به درخواست علی نصیریان ، رضا رشیدپور دوباره به فضای مجازی و اینستاگرام بازگشت. در این پست به جزییات این خبر می پردازیم.

واکنش تند کاربران شبکه‌های مجازی پس از شوخی رضا رشید پور درباره تغییر عکس حساب‌های کاربری به پرچم ایران این مجری را مجبور به ترک فضای مجازی کرد.رشیدپور گفته بود که اگر تصویر حساب کاربری تلگرام خود را به پرچم ایران تغییر ندهید حسابتان مسدود خواهد شد. البته این اقدام رشیدپور با واکنش بسیار بدی روبه‌رو شد، طوری که این مجری را به سمت خداحافظی از فضای مجازی سوق داد.

بازگشت رضا رشیدپور,بازگشت رضا رشیدپور به اینستاگرام,رضا رشیدپور و علی نصیریان

رشیدپور امروز با گذاشتن پستی در صفحه اینستاگرامی خود رسما به فضای مجازی بازگشت.

متن پست رضا رشیدپور با این عنوان است؛

اول سلام . دوم اینکه امروز افتخار داشتم در شهر زیبای شیراز برنامه پرطرفدار خوشا شیراز را اجرا کنم . مهمان عزیزم استاد کم نظیر هنر نمایش در ایران ، عالیجناب علی نصیریان بودند . اواسط برنامه از دقت و لطفی که به من دارند شگفت زده شدم . ناگهان روی آنتن زنده از من پرسیدند که چرا از فضای مجازی خداحافظی کرده ام ؟! و با لحنی پدرانه و استوار به من دستور دادند که برگردم و رنجش ها را فراموش کنم . حالا همین فرموده ی ایشان را بهانه خوبی می دانم تا به سمت مخاطبان نجیب و فرهیخته ی خودم تعظیم کنم و دست به سینه آماده خدمت و عرض ارادت مجدد باشم . مگر من کیستم که در برابر این همه مهربانی و محبت و فرمان دوستانه سرکشی کنم ؟ کنارتان حس خوبی دارم و به وجودتان افتخار می کنم . خدا را  شکر که هستید .

پرشین وی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.