امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / عکس های حضور آزاده زارعی و حدیث فولادوند و پرستو صالحی در خندوانه

عکس های حضور آزاده زارعی و حدیث فولادوند و پرستو صالحی در خندوانه

عکس های حضور آزاده زارعی و حدیث فولادوند و پرستو صالحی در خندوانه

پرستو صالحی در خندوانه,آزاده زارعی در خندوانه,حدیث فولادوند در خندوانه

در قسمتی از برنامه خندوانه چند تن از بازیگران زن ایرانی ، آزاده زارعی و حدیث فولادوند و پرستو صالحی و همچنین فرشته کریمی ، فوتسالیست تیم ملی بانوان ، حضور یافتند و مسابقه مفرحی را برای بینندگان آن برنامه برگزار کردند. در این پست عکس ها و گزارش کوتاهی از این برنامه را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

قسمت بیستم برنامه خندوانه با حضور آزاده زارعی، حدیث فولادوند، پرستو صالحی و فرشته کریمی (فوتسالیست تیم ملی بانوان) برگزار شد. مهمانان برنامه برای اجرای بازی و مسابقات دورهمی وارد صحنه شدند و این گونه بود که خندوانه شب قبل به جای گپ و گفت های معمول تنها به مسابقه و بازی بین این افراد اختصاص داده شد. در ادامه همه اتفاقاتی که در این قسمت رخ داد را مشاهده کنید. مردهایی که برای آسایش خانواده شان خیلی سخت کار می کنند، طوری که انگار این سختی تمامی ندارد، ولی بازهم کوتاه نمی آیند و ادامه می دهند، شب گذشته شادی و انرژی «خندوانه» را از آن خود کردند. بعد از تقدیم این شادی، جوان از بازی های گروهی و فواید آن گفت. تاثیراتی مثل نزدیک تر شدن روابط آدم ها به هم و جلوگیری از غیبت و حرف های بیهوده در مهمانی ها و … .

این حرف ها نیز بهانه ای شدند تا در ادامه آزاده زارعی، حدیث فولادوند، پرستو صالحی و فرشته کریمی (فوتسالیست تیم ملی بانوان)، برای اجرای بازی و مسابقات دورهمی وارد صحنه شوند و این گونه بود که «خندوانه» شب قبل به جای گپ و گفت های معمول تنها به مسابقه و بازی بین این افراد اختصاص داده شد. در آغاز پس از حضور افراد مذکور، صالحی و زارعی در یک گروه و حدیث فولادوند هم با فرشته کریمی گروه دیگری را طبق قرعه تشکیل دادند.

پرستو صالحی در خندوانه,آزاده زارعی در خندوانه,حدیث فولادوند در خندوانه

بعد از این گروه بندی و پخش بخش ایرانگردی بهروز بقایی، مسابقات با سوالات معلومات عمومی شروع شد و در مرحله بعد به راندن سریع تر ماشین کنترلی به مقصد معینش رسید. لب خوانی ، بیست سوالی و دابسمش هم از موارد دیگری بودند که در حین برنامه اجرا شدند.

پرستو صالحی در خندوانه,آزاده زارعی در خندوانه,حدیث فولادوند در خندوانه

در بیست سوالی اسامی هنرمندانی چون علی نصیریان، سهراب سپهری، خسرو شکیبایی و علی دایی در معرض پرسش گذاشته شدند و در قسمت دابسمش هم از صدای «زبل خان» بود تا گزارشگری «جواد خیابانی» و … . ولی با این وجود درنهایت تقریبا همه امتیازها برابر شدند و مسابقات برنده مشخصی پیدا نکردند. در آخر هم هر یک از این چهار نفر از «خندوانه» بابت شادی که به مردم می بخشد و گاه آن را یادآوری می کند، تشکر کردند و جوان با آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران برگی دیگر از دفتر «خندوانه» را ورق زد.

منبع: نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.