امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / بازیگر نقش حضرت موسی (ع) برای سریال حضرت موسی کیست؟

بازیگر نقش حضرت موسی (ع) برای سریال حضرت موسی کیست؟

بازیگر نقش حضرت موسی (ع) برای سریال حضرت موسی کیست؟

سریال حضرت موسی,بازیگر نقش حضرت موسی,دانلود سریال حضرت موسی

یکی از وصیت های مرحوم فرج الله سلحشور، ساخت سریال حضرت موسی (ع) بود، که جمال شورجه کارگردان با تجربه کشورمان این مسئولیت را به عهده گرفته است. بازیگری که قرار است نقش حضرت موسی (ع) را بازی کند هنوز مشخص نشده و گویا مانند سریال یوسف پیامبر ، یک بازیگر جدید این نقش را به عهده می گیرد.

در حالی که با درگذشت فرج الله سلحشور کار ساخت سریال “حضرت موسی(ع)” که سلحشور فیلمنامه اش را به پایان برده بود به جمال شورجه سپرده شده است این کارگردان سینمای ایران از این گفت که نقش اصلی این سریال را یک ستاره بازی نخواهد کرد. شورجه در حاشیه مراسم گرامیداشت مرحوم فرج الله سلحشور در زنجان با اشاره به اقدامات خود در حوزه ساخت آثار سینمایی، تصریح کرد: در حال حاضر، پیگیری ساخت مجموعه حضرت موسی (ع) هستیم که در صورت ساخت انقلابی در حوزه سینما ایجاد خواهد شد. وی تاکید کرد: هنوز زمان شروع ساخت این مجموعه مشخص نشده است و در صورت عقد قرارداد و مشخص شدن بودجه کار ساخت آغاز می‌شود.

یک فرد ناشناس نقش حضرت موسی(ع) را بازی خواهد کرد

وی در پاسخ به سوالی درباره انتخاب شخص خاصی برای نقش بازیگر حضرت موسی (ع) اظهار کرد: هنوز بازیگر خاصی را برای نقش حضرت موسی (ع) در نظر نگرفته‌ایم و به قطع یقین شخص انتخابی از ستاره‌ها و اشخاص مطرح نبوده و یک فرد ناشناس را برای این نقش انتخاب خواهیم کرد. شورجه گفت: استفاده از چهره ناشناس در چنین کارهایی بنایی است که خود مرحوم فرج‌ا.. سلحشور آن را پایه‌گذاری کردند و خوشبختانه این امر تأثیر خوبی نیز در سینما داشته و موجب رشد و نمو آن شده است.

از چارلتون هستون تا کریستین بل

پیش از این در سینمای دنیا و در آثاری نظیر ‘ده فرمان'(۱۹۵۶) و ‘هجرت: خدایان و پادشاهان'(۲۰۱۴) به ترتیب ‘چارلتون هستون’ و ‘کریستین بل’ ایفاگر نقش حضرت موسی(ع) بوده اند. ‘برت لنکستر’ در سریال چند قسمتی ‘موسی قانون‌گزار'(۱۹۷۴) نقش این پیامبر را بازی کرد. در فیلم ‘تاریخ جهان قسمت اول'(۱۹۸۱) نیز ‘مل بروکس’ نقش حضرت موسی(ع) را بازی کرده بود. حالا باید منتظر ماند و دید بازیگر ایرانی نقش حضرت موسی(ع) در سریالی به همین نام چه کسی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.