امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / علت بستری شدن مهناز افشار در بیمارستان + آخرین وضعیت مهناز افشار

علت بستری شدن مهناز افشار در بیمارستان + آخرین وضعیت مهناز افشار

علت بستری شدن مهناز افشار در بیمارستان + وضعیت حال مهناز افشار

مهناز افشار , حال مهناز افشار , وضعیت مهناز افشار , مهناز افشار بیمارستان, بستری شدن مهناز افشار ,

مهناز افشار به دلیل مشکل قلبی در بیمارستان بستری شد.

سخنگوی اورژانس تهران از انتقال مهناز افشار بازیگر سینما به دلیل مشکل قلبی خبرداد.حسن عباسی سخنگوی اورژانس تهران در ادامه به وقوع حادثه برای بازیگر سینما اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: مهناز افشار ساعت ۱۴:۳۵ دقیقه ظهر امروز دچار مشکل قلبی شده که نیروهای اورژانس بلافاصله پس از اطلاع در محل حضور یافته و آن را به بیمارستان منتقل کردند.

مهناز افشار , حال مهناز افشار , وضعیت مهناز افشار , مهناز افشار بیمارستان, بستری شدن مهناز افشار ,


بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد سال ۱۳۵۶ در تهران است. وی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. مهناز افشار دیپلم اش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در مؤسسه‌ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت. خانواده اش ریشه مذهبی دارند، به همین دلیل هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد بازیگری شود. در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید.

مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید. شباهت زیاد مهناز افشار به گوگوش، خواننده مشهور، در توجه رسانه‌ها به او در شروع کارش تأثیرگذار بود. مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌های تأثیرگذار سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های داخلی انجامید. مهناز افشار، در سال ۹۳ در یکی از نقشهای اصلی در فیلم سینمایی «آموزگار» به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناس تاجیک، ایفای نقش کرد. مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد و خطبه عقد آنها توسط سید محمد خاتمی رییس جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران خوانده شد .

علت بستری شدن مهناز افشار در بیمارستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.