امازینگ / فرهنگ و هنر / تلویزیون / ساعت پخش و اسامی سریال های ماه رمضان ۹۶ + عکس ها

ساعت پخش و اسامی سریال های ماه رمضان ۹۶ + عکس ها

زمان پخش و اسامی سریال های ماه رمضان ۹۶ + عکس ها

سریال های رمضان 96

تاکنون پخش سریال زیر پای مادر ، سریال سرّ دلبران و سریال نفس برای پخش در ماه رمضان سال ۹۶ قطعی شده است. در ادامه این پست به معرفی اجمالی هر کدام از این سریال ها می پردازیم.

معرفی و داستان سریال زیر پای مادر مضان ۹۶ شبکه اول

سریال ماه رمضانی شبکه یک سیما زیر پای مادر انتخاب شد. این سریال که قبلا با اسامی لبخند رخساره و دیباجی معرفی شده بود به زیر پای مادر تغییر نام داد . این سریال به کارگردانی بهرنگ توفیقی، نویسندگی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی زینب تقوایی در شب های ماه مبارک رمضان سال ۹۶ از شبکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت. سعید نعمت اله نویسنده سریال در مورد تغییر نام این سریال گفت : ترجیح می دهم  بعد از پخش راجع به علت تغییر نام سریال صحبت کنم ولی این تغییر نظر من بوده و درباره آن بیشتر توضیح می دهم.

سریال زیر پای مادر , بازیگران سریال زیر پای مادر , داستان سریال زیر پای مادر , زمان پخش سریال زیر پای مادر

معرفی سریال سرّ دلبران در رمضان ۹۶ از شبکه دو سیما

محمدحسین لطیفی کارگردانانی است که برای رمضان سال ۹۶ تولید سریالی اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده و مجموعه تلویزیونی «سر دلبران» را با محوریت نقش محوری مسجد برای پخش در ماه رمضان آماده می‌کند. تصویربرداری سریال جدید محمدحسین لطیفی که مضمونی اجتماعی و خانوادگی دارد به خاطر استفاده از تنوع در فضاسازی از ابتدای اسفند ماه در شهر یزد شروع شد و در ادامه در بخش‌هایی از شهر تهران ادامه پیدا می‌کند. این سریال که برای ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای طراحی شده، توسط حسین حسنی و با همکاری رضا خمسه نوشته شده است و گزینه اصلی شبکه دو سیما برای پخش در ماه رمضان است.

سریال های رمضان 96

سریال نفس برای شبکه سه سیما در ماه رمضان ۹۶

شبکه سه سیما هم در ایام ماه رمضان از گوی پخش سریال‌های مناسبتی دور نماند و مجموعه تلویزیونی «نفس» سومین ساخته جلیل سامان را به عنوان سریال ویژه رمضان امسال برای پخش از شبکه ۳ سیما انتخاب کرده است. جلیل سامان که در آثار قبلی خود یعنی «ارمغان تاریکی» و «پروانه» به وقایع انقلاب اسلامی پرداخته بود در این اثر نیز سعی دارد تا به وقایع منجر به انقلاب اسلامی در سال ۵۷ بپردازد. سریال نفس سومین مجموعه از سه‌گانه جلیل سامان پس از «ارمغان تاریکی» و «پروانه» است که نگاهی متفاوت و دراماتیک به موضوعات سالهای آغازین انقلاب اسلامی دارد و با توجه به تقارن مناسبت هایی همچون ۱۵ خرداد و ۷ تیر در ماه رمضان سال ۹۶ تصمیم مدیران در رسانه ملی بر آن است که این مجموعه تلویزیونی فاخر در این ایام از شبکه ۳ سیما پخش شود.

سریال نفس

سریال های رمضان ۹۶


سریال پایتخت ۵ که قرار بود رمضان ۹۶ از شبکه اول پخش شود

سریال محبوب پایتخت سری ۵ ، که قرار بود در ماه مبارک رمضان سال ۹۶ پخش شود به دلیل به اتمام نرسیدن مراحل تولید و نرسیدن آن به ایام ماه رمضان ۹۶ ، برای پخش در زمان دیگری در نظر گرفته شد.

سریال های رمضان , سریال های رمضان 95 , زمان پخش سریال های رمضان , بازیگران سریال های رمضان , عکس سریال های رمضان 95 , اسامی سریال های رمضان 95

۱۳ دیدگاه‌ها

  1. ای بابا . چرا پایتخت ۵ تو ماه رمضون ۹۶ پخش نمیشه . اعصاب ما خراب شد . ما همه منتظر پایتخت بودیم . بدون پایتخت ماه رمضون امسال برام بی‌معنا شده . شورشو در آوردین . روزی یه تصمیم می‌گیرین .

  2. فیلمها بی اندازه آبکی و بی محتوا… یاد ماه رمضونای قدیم بخیر همه طنز و زیبا بودن مثل کارهای رضا عطاران واقعا یادش بخیررررررر

  3. ساعت تکرار فیلم های ماه رمضان؟

  4. واقعا متاسفم واسه فیلم برداری سریال برادر. طرف فکر کنم قرص خورده یه سره دوربین داره میچرخه این چه وضعشه مسیولین چرا رسیدگی نمیکنن؟!

  5. اصن این دودکش مگه چی بود سریال به دردنخور بی مزه که بهد اومدن ادامشم به اسم پادری گزاشتن یعنی هر سریالی که این هومن برق نورد بازی کرده به درد نخوره .

  6. ساعت شروع رو کی اعلام میکنین???..به من بگید ممنون

  7. سلام من فک میکنم برادر وچرخ وفلک از این سریالای معنوی وباحال باشن .به نظرم زمان پخش سریالای طنز (علی البدل)باید بگذارن بعد از ماه رمضان نه توی رمضان

  8. سلام چرا به جای سریال علی البدل.قراره سریال پادری(دودکش۲)پخش بشه اخه؟؟؟؟؟؟

  9. فقط علی البدلو عشقع:):):):)

  10. به نظر من سریال علی البدل جذاب تر میشه

  11. داستان سریال برادرو چرخ فلک بنظر تکراری میاد،اینجور سریالها زیاد ساخته شده.
    علی البدل بنظر قشنگتر و جدیده داستانش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.