امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / امیر تتلو پاسپورتش را گرفت و قصد دارد از ایران برود + عکس

امیر تتلو پاسپورتش را گرفت و قصد دارد از ایران برود + عکس

امیر تتلو پاسپورتش را گرفت و قصد دارد از ایران برود + عکس

تتلو از ایران خارج می شود , خروج تتلو از ایران , امیر تتلو اینستاگرام, تتلو پاسپورت

امیر تتلو از ایران می رود، او در صفحه شخصی اش اعلام کرده بعد از دو سال ممنوع الخروجى توانسته پاسپورتش را بگیرد و بزودی از ایران خواهد رفت.

عکس و متن امیر تتلو خواننده، در صفحه شخصی اش :

تتلو از ایران خارج می شود , خروج تتلو از ایران , امیر تتلو اینستاگرام, تتلو پاسپورت

خیلى سعى کردم بمونم و مفید باشم ولى نشد !! یعنى نذاشتن !! همین مردم رو میگم !! کارى کردن که برم ! خب منم میرم !! دارم پیر میشم ودیگه واقعا احتیاج به درامد و زندگى دارم !! بعد از دو سال ممنوع الخروجى بالاخره پاسپورتم رو گرفتم و حتما دم عید میرم اما از بیرون هم هواى کشورم رو خواهم داشت قل میدم که خیلى زود تو یه تیم خارجیه خفن منو ببنید به زودى …


تکمیل این خبر

پس از چند روز از انتشار متنی مبنی بر خروج امیر تتلو از ایران، وی در پستی جدید تاکید کرد : قصد ندارم برای مدت طولانی از ایران بروم و مملکتم اینجاس و اگه برم هم فقط یه مسافرت کوچیک میرم که کلّم باد بخوره و زود بر میگردم !! متن کامل پست جدید امیر تتلو رو در ادامه بخونید.

تتلو از ایران خارج می شود , خروج تتلو از ایران , امیر تتلو اینستاگرام, تتلو پاسپورت

پنج و نیم صُبحه دم اذان صُبح و اینم پاسپورت داش امیره یه یک ماهى میشه گرفتمش !! قبلا عکسشو گذاشتم اما چون درش بسته بود بعضیا فکر کردن چاخانه !! الان که گرفتمش ، میبینم به دردم نمیخوره !! عشقم اینجاست ! جونم اینجاست !! شمالم اینجاست ! جنوبم اینجاس ! بچگیم اینجاست ! جوونیم اینجاست !! خاک بابام اینجاست !! مادرم و خواهرام اینجان ! هوادارام اینجان !! دوستام اینجان !!! حتى خاطرات کارگرى و زندانم و بدبختیم اینجاست !! مملکتم اینجاس و اگه برم هم فقط یه مسافرت کوچیک میرم که کلّم باد بخوره و زود بر میگردم به خدا گریم میگیره وقتى به این فکر میکنم که همیشه من نیّتم چى بود و مردم چى برداشت کردن !! منى که هیشکى اشکم و ندیده و نخواهد دید !! اما بازم همه ى امید و آرزو و عشقم اینجاست و من به خاطرش همرو بخشیدم همرو !!حتى اونیو که لباس قانون پوشیده بود و نامردى زد تو گوشم یادم نمیره !! تو صد و سه گاندى دستم تو گچ بود اما زد تو گوشم !!! بهش گفتم مرد بودى اینجا نمیزدى اونم با این دست تو گچ !! بعد نامرد یه کله ام بهم زد !! اما اون یدونه عقده اى بود به بقیه چه ؟!؟ به کشورم چه ؟! به بقیه ى سرهنگ هایى که یه عمر با عشق خدمت کردن چه ؟!؟! اینه که به حرمت مرداى واقعیه ایرانى نامرداشو بخشیدم و هیچ جا نمیرم !!! همینجام !! اوضاع برام خوب شد که شد ، نشد لابد خدا نخواسته و حکمتى توش بوده !! ایران ☝به همین اذانه صبح قسم من یکى پُشتتو خالى نمیکنم حتى اگه بازم منو نخواى !!! آش کشکه خالته بخورى پاته !! نخورى پاته !!! من پسره توام و بس !! پسره ایران ٧

۹ دیدگاه‌ها

  1. میشه نری خواهش می کنم نرو التماست می کنم نرو جون هرکی دوست داری نرو نرونرونرو آخه می خوای کجا بری ها

  2. بذارین بره راحت شه بنده خدا اینجا یه اهنگ نمیتونه بسازه مثل بقیه ی خواننده ها از دور هواش رو داریم و همیشه فنش می مونیم..
    مگه نه؟؟؟

  3. امیر داداش امیدوارم که حالت خوب باشه… میدونم امیر که
    خیلی برات سخته که نتونی به راحتی کار تو انجام بدی تو ایران

    میدونم که اجازه نمیدن آهنگی که با کار فوق العاده ات میسازی نمیتونی بدی بیرون… ولی با این چیزا خدایی هم هست ها تو خودتو با خدات باش ببین که خدا چه میکنه برات… اگه دست من بود کل این رژیمو به هم میریختم که تمام خواننده بتونند دوباره پس به ایران برگردن….

    ولی خودت میدونی که این کار غیر شدنی هستش…خداحافظ ت داداش.

  4. امیر کجا میخوای بری تو رو خدا نرو التماست میکنم اگه بری میمیرم تو رو خدا خواهش میکنم نرو

  5. امیر چرا میخوای بری چرا ب حرف مردم گوش میدی بزا هرچی میخوان بگن مهم طرفداراتن که عاشقتم خواهش میکنم نرو امیر جان

  6. تتلو جان نرو نرو آتشی. بر پایه مکن….اگر بروی تحریم ها دوباره برقرار میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.