امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / گفتگوی جنجالی الهام چرخنده در برنامه دید در شب + فیلم

گفتگوی جنجالی الهام چرخنده در برنامه دید در شب + فیلم

گفتگوی جنجالی الهام چرخنده در برنامه دید در شب + فیلم

متن مصاحبه الهام چرخنده , مصاحبه الهام چرخنده دید درشب , الهام چرخنده دید درشب

الهام چرخنده مهمان قسمت یازدهم برنامه دید در شب، با اجرای رضا رشیدپور بود. این برنامه بصورت اختصاصی از سامانه آپارات پخش میشود. در ادامه بخشی از خلاصه گفتگوی الهام چرخنده در این برنامه رو بخوانید.

رشیدپور در بخشی از این برنامه به گذشته این بازیگر و مجری پرداخت و گفت شما زمانی که در مالزی بودید با علیرضا امیر قاسمی جلسه گذاشتید برای کنسرت و گفته میشد که شما دیسکو هم دارید. الهام چرخنده در پاسخ گفت که من با آقای امیرقاسمی تنها جلسه نگذاشتم، آقای نوابی پدر ارسطو [همسر سابق چرخنده] هم حضور داشتند، در آن جلسه هم حجابم کاملا رعایت شده بود.

الهام چرخنده تاکید کرد که تا به حال پایش را در دیسکو نگذاشته است. رشیدپور هم به چرخنده گفت که البته فضای کنسرت در خارج از کشور فرقی با دیسکو ندارد، ما فقط شنیدیم و شما خودتان بودید و دیدید. چرخنده گفت که در یکی از بهترین سالن‌ های مالزی(برج دوقلو) که محل کنسرت گوگوش و هنرمندان خارجی دیگر است، برای هنرمندان ایرانی مثل بنیامین برنامه گذاشته و امکانی را برای اجرای هنرمندان داخل ایران فراهم کرده‌است.

او گفت که قرار بوده احسان خواجه امیری هم در همین سالن برنامه اجرا کند، اما این اتفاق نیفتاده است. او تاکید کرد که در این برنامه ها هم با لباس بختیاری و حجاب کامل حضور داشته است. رشیدپور به یکی از نقل قول های این بازیگر و مجری اشاره کرد و گفت که شما گفته بودید می خواستم جای گوگوش را بگیرم. او هم جواب داد:« من و پدر جد بختیاری ام هم نمی تواند جای گوگوش باشد. ما گل به خودی خوردیم آقای رشیدپور. بدترین مقاله را درباره‌ی من خبرگزاری ای نوشت که منتسب به سپاه هست.»

متن مصاحبه الهام چرخنده , مصاحبه الهام چرخنده دید درشب , الهام چرخنده دید درشب

متن مصاحبه الهام چرخنده در برنامه دید درشب

رضا رشیدپور پرسید که منظور شما خبرگزاری فارس است و چرخنده هم گفت: «بله». او اضافه کرد که من با این خبرگزاری تماس گرفتم و گفتم چرا من را با یک بیمار اسکیزو فرنی مقایسه کرده‌اید؟ من مادر دوتا بچه هستم. خانمی که جواب داد گفت که ببخشید اشتباه شده است و …همین خبرگزاری زمانی که من برای دیدار با رهبری دعوت شده بودم، اسم همه‌ ی هنرمندان را نوشت و اسم من را ننوشت.

رشیدپور از چرخنده پرسید: «شما می‌گوئید گل به خودی خوردید و بعد اشاره می‌کنید، خبرگزاری فارس منتسب به سپاه هست، مگر شما سپاهی هستید؟ که چرخنده پاسخ داد: «خیر.» مجری برنامه‌ ی «دید در شب» از چرخنده پرسید که شما مدرکی دارید که خبرگزاری فارس به شما گفته اسکیزوفرنی هستید، او هم پاسخ داد: «مرا با یک آقایی مقایسه کرده بودند که آمده بود مدعی جریانی شده بود.» رشیدپور تا انتهای برنامه چندبار از چرخنده در مورد نقل قول او در مورد گوگوش پرسید و در نهایت چرخنده گفت که چنین جمله‌ای را نگفته است.

ویدیو کامل گفتگوی الهام چرخنده در برنامه دید درشب رضا رشید پور

۱۰ دیدگاه‌ها

  1. بدحجاب ها و بی غیرتهای غرب زده ناموس ایران نیستند بلکه اراذل اوباش های ایرانن . ساندیس خورهای صهوینیستند .

  2. فدایی امام خامنه ای

    نظری که دادم مربوط به اون فیلمیه که توش خانم الهام چرخنده با یک دانشجو جر و بحث کرده بود.

  3. فدایی امام خامنه ای

    شما فقط ۲۰ ثانیه از این جلسه رو در یک کادر مستطیلی که معلوم نیست این ور و اون ورش چی میگذره دیدید، چطور اینقدر راحت قضاوت میکنید؟ از قبل و بعد فیلم خبر دارید و از اینکه این شخص دانشجونما از ابتدای جلسه میخواس متلک بار خانم چرخنده کنه و خانم چرخنده با سعه صدر تحمل کرد؟ لااقل از کسایی که در این جلسه بودن بپرسین. مگه ارزش دانشجو به علمش نیست و مگر ثمره علم تواضع و ادب نیست؟ این شخص با این گستاخی و تکبر لایق عنوان دانشجو نیست و اینکه گاهی بی ادبی تو لحن کلام یک فرد مشخصه حالا هی شما بگو حرف بدی که نزد… همیشه که نباید فحش داد.
    و اینطور نیست که جواب بدی رو نباید با بدی داد. این سخن امام علی علیه السلام است که میگوید در برابر شخص متکبر تکبر بورز. این شخص توهینهای دیگه ای هم به خانم چرخنده کرد و جوابی نگرفت. چرا وقتی خانم چرخنده به مامان این شخص توهین کرده غیرتی میشید اما اگه مادر خانم چرخنده اینقدر در این جامعه امنیت نداره که وقتی به آرایشگاه میره کسی میزنه تو سرش اشکال نداره؟ چرا اگه یک کار بد است فقط برای خودتان بد است نه برای دیگران؟ آیا تا حالا شده مادر گلشیفته فراهانی هم وقتی میره آرایشگاه کسی بکوبه تو سرش؟ شهید آوینی میگه: تو این مملکت همه آزادند غیر از حزب اللهی ها.
    من یک مسلمونم. تا حالا صد بار نماز صبحم قضا شده، آیا من کافر شدم؟ نه. خانم چرخنده هم تو این همه صحبتهایی که داشتن تا حالا کسی نگفته که عفت کلام نداشت و بی ادبی کرد، بلکه حتی قبل از چادری شدنش همه میگفتند که خیلی خوب صحبت میکنند. حالا یه شخصی که چندین توهین به ایشون کرده و خانوم چرخنده یک بار جوابشو داده اونم نه فحاشی، اونوقت میگین که خانم چرخنده ادبیات زشتی داره و مناسب قشر دانشجو نیست و بی اخلاقه؟ فقط با یک بار آنهم در برابر شخصی که بهش اهانت کرده بود؟ آیا رفتار این دانشجونما در شأن یک دانشجو بود و آیا این خانم هرکی که بود مهمان نبود؟ یه نگاهم به این صفحه و ادبیاتی که خودتون به کار بردید بکنید. شما چقدر عفت کلام داشتید و چقدر از این جوابها به حق بود؟
    تازه خانم چرخنده در برنامه دید در شب معذرت خواست. دیگه باید چی کار کنه که شما ول کنید؟ اگه خانم چرخنده گفت: «زدی ضربتی، ضربتی نوش کن» تا حالا توجه کردید که چند نفر افتادید به یک نفر و تا حالا چقدر به ایشون ضربه زدید؟ این از مسلمونی و اخلاق محمدیه که اینطور اشک یه نفرو جلوی دوربین دربیارید که از اول بغض روی بغض تو گلوش گیر کرده بود؟ من که قلبم گرفت. امام علی علیه السلام فرمودند: اگر کسی از غصه اینکه خلخال از پای یک زن یهودی بیرون بکشند بمیرد جای تعجب نیست. شما که تعرض میکنید به این خانم (که هرچقدر هم گناهکار باشه، ریاکار باشه و… شیعه هم اگه نباشه ولی عشق علی رو در سینه داره و ذکر یا علی بر زبان)، آن هم نه تعرض فیزیکی بلکه تعرض به آبروی یک زن مسلمان نه یهودی که در نزد خدا عزیزتر از کعبه است، جوابتان با امام علی علیه السلام. چی بگم؟ بدجور دل شکستید که نمیدونم چقدر باید استغفار کنید و اینکه آیا امام علی علیه السلام از شما که با محبش اینطور کردید میگذرد یا نه؟
    جای آن است که خون موج زند در دل لعل
    پی نوشت: اگر کسی با زبان به پیامبر و خدا ایمان آورد، مسلمان است حتی حتی اگر قلباً ایمان نداشته باشد و پیامبر ابوسفیان را که بعد از فتح مکه به ظاهر اسلام آورد پذیرفت. ما چه کردیم؟ خانم چرخنده که مسلمون بود و فقط چادر به سر کرد… اما گفتیم ریاکاریه. یه کم به خود بیایم.
    خانم چرخنده هیچوقت ادعا نکرد که زهراییه و گفت من تا زهرایی شدن خیلی فاصله دارم. هیچوقت چادری شدنش رو تو بوق و کرنا نکرد ولی توجه کنید که یک بازیگر بوده و تو جمع بازیگرا حتی طلاق و ازدواجشون هم مخفی نمیمونه. همه سرک میکشن ببینن فلان بازیگر چه کار کرد و کجا رفت و حتی بازیگرا از این رویه ناراحتن.

  4. با سلام از قدیم گفتن اگر از کسی عیبی رو دیدی به خودش بگو نه اینکه آبروی کسی رو به حراج بزاره یعنی متاسفم که آبروی کسی رو برای گذشته اش به این راحتی تو یک رساته عمومی میبرن اون هم برای داشتن مخاطب بیشتر حالا اسم خودمون رو هم مسلمون میزاریم

  5. خوبه کمی سنجیده حرفاتونو بزنید فکرکنید بعدش بیاین خطابه بکنید.معلومه چی داری میگی برمیداری کلام خدارو هرجا مینوسی.حدیث ایه برندار روو نکن.توبه زیباترین ومقدسترین فرصتیه که خداوند مهربون برای بنده هاش گذاشته.تو که نطق میکنی چرا شیپور میگرین دستتون وگذشته وحال چرخنده جارمیزنید،یکمی فکرکن .که این خانوم که جانماز آب میکشه ایشون اگرتوبه کردن چادر انداخت سرش،حالا چرا رفته همه جا سخنرانی کرده با حجاب جدیدش چرا توو بوق وکرنا کرده که آی مردم من اینم این شدم.ماشالله آرایش هفت دستشو میکنه بعدش میاد اون لبادشو میندازه سرش.اتفاقا سرپارک وی بودم چرخنده تو ترافیک اون لحظه دوربین موبایلم استنداپ نبود عکس میگرفتم میذاشتم اینستا،تا دیگه بع بع نکنه، زنیکه مزخرف.اصلا کیه ازکجا پیداش شده؟بنده به واسطه آقای فرشیدنوابی توشبکه ماهواره ای ام ای تی وی دیدمش.بزرگش میکنید اونم ذوق مرگ میشه ازخوشحالی.فقط خواستم جواب اونونی رو بدم که کلام خداوند را هرجایی ننویسه.یکم شعور داشتن به جایی برنخورده.

  6. واقعا واسه خودمم متاسفم که بین امثال شماها دارم زندگی میکنم…بنظرم حتی انقدر مغزتون کوچیکه که ارزش جواب دادنم ندارین..نمیدونم واقعا گیجین یا خودتونو زدین به گیجی…

  7. عاشقتم چرخنده
    همه عالم و ادم دست به دست هم دادن تا من و تو چادری نباشیم چادر پرچم برافراشته دین داری من و توست. بجنگ و خسته و ملول نشو که اجرت در این راه هم ردیف اجر مجاهدین فی سبیل الله در احد و بدر و صفین است. ایمان داری و داشته باش به ایه کهیعص. خدا برای همه دلتنگیات کافیه عزیزم

  8. یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا کَثِیرًا مِّنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ وَلَا تَجَسَّسُوا وَلَا یَغْتَب بَّعْضُکُم بَعْضًا أَیُحِبُّ أَحَدُکُمْ أَن یَأْکُلَ لَحْمَ أَخِیهِ مَیْتًا فَکَرِهْتُمُوهُ وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ تَوَّابٌ رَّحِیمٌ
    اى کسانى که ایمان آورده‏ اید از بسیارى از گمانها بپرهیزید که پاره‏اى از گمان ها گناه است و جاسوسى مکنید و بعضى از شما غیبت بعضى نکند آیا کسى از شما دوست دارد که گوشت برادر مرده‏اش را بخورد از آن کراهت دارید [پس] از خدا بترسید که خدا توبه‏پذیر مهربان است
    سوره حجرات – آیه ۱۲
    این آقای رشیدپور خجالت نمی کشه که یه زن محجبه رو آورده و از گذشته اش سئوال و جواب می کنه ؟..که چی برای جذب مخاطب داری به چه گناهی متوسل میشی ؟ به فرض اینکه و دور از این خانم کسی در گذشته مرتکب اشتباهی شده باشه و توبه کرده باشه مگه باید بیاد تو بوق و شیپور بدمه که آی مردم من این کار کردم و اون کار رو کردم…فقط در محضر خدا باید اعتراف به گناه کنیم…امیر المومنین (ع) خطاب به مالک می فرماید ای مالک اگر اشتباهی از کسی در شب تاریک دیدی فردا او را سرزنش مکن شاید در سحر توبه کرده باشد….
    اینجا واقعا کشور جمهوری اسلامی است با ۷۰ میلیون مسلمان و این آقا مثلا اصحاب رسانه این کشور هست که باید ترویج دین کنه ؟ یا حداقل ترویج دین نمی کنه ضد دین عمل نکنه؟….خدا به همه ما رحم کنه …

  9. این حرف بنده در مورد حجابه که امیدوارم مدیر سایت بخونه و اگه حرفم درست یا نادرسته میخوام مخاطبین سایت نظر بدن .تو جامعه ما فقط و فقط چادر حجاب محسوب میشه کافیه به طرز پوشش زنان فلسطینی یا لبنان یا حتی ترکیه توجه کنیم میبینیم که کاملا بدن زن پوشیده اس و اصلا نیازی به چادر نیست که حتما اجباری شه.بنده هم معتقد به حجابم اما نه فقط منوط به یه پوشش خاص که باعث یه نوع اعتقاد نانوشته بشه و امثال خانم چرخنده بیان با اعتقادات مردم بازی کنن و کلی بهونه الکی واسه کارش بیاره.من نظرمو بدون هیچ گونه ترس گفتم و امیدوارم مدیر سایت هم اینقد شجاعت داشته باشه که بتونه نظر مخالف رو تو منتشر کنه

  10. متاسفم برای چنین جماعتی که رو به انحطاط می رود.بخدا شرم اور است!معلوم نیست این جماعت حجاب را برتر می دانند یا بی حجابی را!معلوم نیست به کدام سو می رود این جماعت! من به شخصه شرمنده شمام خانم چرخنده……..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.