امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / بهاره رهنما سفیر دیابت ایران شد + عکس و توضیحات تکمیلی

بهاره رهنما سفیر دیابت ایران شد + عکس و توضیحات تکمیلی

بهاره رهنما سفیر دیابت ایران شد + عکس و توضیحات تکمیلی

بهاره رهنما,بهاره رهنما سفیر دیابت,بهاره رهنما در همایش دیابت

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون که چهره ای نام آشنا برای مردم ایران است جزو معدود بازیگرانی است که تمامی رویداد های کاری و اتفاقات زندگی اش را با مردم و هوادارن اش از طریق شبکه های اجتماعی بالاخص صفحه شخصی اینستاگرام اش به اشتراک می گذارد مثلا در هفته گذشته بهاره رهنما به جمع بازیگران سفیر دیابت در ایران پیوسته است و پست هایی جهت آگاه سازی در مورد دیابت، آزمایش A1c و تست سه ماه قند خون منتشر کرده است تا اندکی اطلاعات مردم در زمینه بیماری دیابت که منجر به مرگ خاموش می شود بالا برود با هم پست های اخیر بهاره رهنما در زمینه دیابت رو بررسی می کنیم.

 

حضور بهاره رهنما در اولین جلسه آموزش پیشگیری از دیابت

بهاره رهنما هفته گذشته پس از حضور در اولین جلسه آموزش پیشگیری از دیابت در محله حکیمیه تهران با انتشار عکس زیر در اینستاگرام توضیحات زیر را ارائه داد :

بهاره رهنما,بهاره رهنما سفیر دیابت,بهاره رهنما در همایش دیابت

بهاره رهنما در اولین همایش آموزش پیشگیری از دیابت

بهاره رهنما: خوشحالم که امروز اولین جلسه آموزش پیشگیری از دیابت رو در کنار همکاران خوب شر کت نوونوردیسک و مردم خوب محله حکیمیه تهران و با همکاری خانم دکتر هدی عزیز به انجام رساندم از انجمن هموفیلی که منو با بیماران دیابتی آشنا کرد ممنونم و خوشحالم که در کنار سروش صحت, کمند امیرسلیمانی, سحردولت شاهی و سام درخشانی در حلقه سفرای دیابت ایران فعالیت میکنم. هر چهارده دقیقه یک نفر در ایران در اثر دیابت میمیرد, این مرگ خاموش را جدی بگیریم! لطفا بعد از خواندن این پست خصوصا افراد بالای چهل سال آزمایش A1c یا معدل سه ماهه قند خون را حتما در اولین فرصت در برنامه خود قرار دهند. دیابت گاهی هیچ علامت مشخصه ای ندارد. خطر ابتلا به دیابت نوع دو برای افرادی مثل من که اضافه وزن دارند, به طور معمول بیشتر از سایر افراده اما حتی ما هم میتونیم با روزی فقط نیم ساعت پیاده روی این ریسک رو تا پنجاه درصد کاهش بدیم.

دومین حضور بهاره رهنما در جلسات آموزش پیشگیری از دیابت

بهاره رهنما که در این هفته برای دومین بار به جلسات آموزش پیشگیری از دیابت رفته بود صبح امروز با انتشار عکس هایی از حضور در مدرسه دخترانه دبیرستان شهید مطهری میدان شهدا توضیحات جدیدی در مورد بیماری دیابت ارائه داد.

بهاره رهنما,بهاره رهنما سفیر دیابت,بهاره رهنما در همایش دیابت

عکس بهاره رهنما در مدرسه شهید مطهری

بهاره رهنما : جلسه دوم اموزش توسط من و همکاران خوب شرکت نوو برای پیشگیری و درمان دیابت خیلی پرشور و خوب بود ،دخترای گل دبیرستان مطهری میدون شهدا تهران با شور و شوق و جوونی و حرارت قلبشون من رو به سال های خوب مدرسه بردن روز خوبی رو شروع کردیم؛)
به امید بهبود فرأیند زندگی أفراد دیابتی و کاهش شیوع این مرگ خاموش لطفا آزمایش میانگین قند سه ماهه رو فراموش نکنید و عزیزان خصوصا بالآی چهل و پنج سال اطرافتون رو برای این ازمایش تشویق کنید از مدیریت خوشرو و مهربان مدرسه هم ممنونم

 

بهاره رهنما,بهاره رهنما سفیر دیابت,بهاره رهنما در همایش دیابت

عکس بهاره رهنما با مدیر و دانش آموزان دبیرستان مطهری میدان شهدا تهران

بهاره رهنما : در کنار دختران خوب مدرسه مطهری تهران /امروز اموزش پیشگیری از دیابت با همکاری شرکت خوب نوونوردیسک
آزمایش ای وان سی یا معدل قند سه ماهه چیست؟
این آزمایش که توسط یک پزشک ایرانی به نام پروفسور رهبر کشف شده که باعث افتخار جامعه ایرانی است و چند سالی است به رحمت خدا رفتند. ای وان سی میانگین همه بالا و پایین شدن های قند شما در سه ماه اخیر خواهد بود که برای تشخیص بیماری قند خیلی ازمایش مهم و قابل اتکایی است از آنجا که فکتورهایی مثل پرخوری یا کم خوری یا استرس میزان قند خون مارو مرتب بالا و پایین میکنه برای اطمینان بیشتر أسن ازمایش رو باید انجام داد تا به یک معدل از کل فرأیند این بالا و پایین شدن های قند خون رسید. این میزان باید حدود پنج ممیز هفت دهم باشه و اگر از شیش و نیم بالاتر بره تشخیص دیابت داده میشه که نوع دارو رو پزشک معالج تشخیص میده و شروع میکنه.
بعد از تحریر: عکس به عمد تاره چون نمی شد از تک تک عزیزان اجازه بگیرم

۳ دیدگاه‌ها

  1. این خودش چن روز دیگه دیابت میگیره کهههههههه

  2. عزیز جووووووووووووووووون

    باعث افتخار که یک هنرمندان ما در امور خیریه شرکت و به من وامثال ما آگاهی میدن

  3. خوشبحالش. والاااااا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.