امازینگ / گالری عکس / عکس های پشت صحنه فیلم و سریال ها / داستان و عکس های بازیگران سریال تنهایی لیلا از شبکه سه

داستان و عکس های بازیگران سریال تنهایی لیلا از شبکه سه

داستان و عکس بازیگران سریال تنهایی لیلا از شبکه سه

سریال تنهایی لیلا , بازیگران سریال تنهایی لیلا , پشت صحنه سریال تنهایی لیلا

زمان پخش سریال تنهایی لیلا و جابجایی آن از شبکه آی فیلم به شبکه ۳

پخش تیزرهای سریال تنهایی لیلا از ۱۷ خرداد ماه از شبکه آی‌ فیلم آغاز شده است. این سریال با مضمونی مذهبی و اجتماعی، جدیدترین اثر محمد حسین لطیفی است که مراحل پیش تولید خود را از ابتدای اسفند ماه ۱۳۹۳ آغاز کرده و بعد از تعطیلات نوروز کلید خورده و تقریباً در سکوت خبری مراحل تولید را پیش برده است. از ابتدا قرار بود این مجموعه تلویزیونی همزمان به ۳ زبان فارسی، انگلیسی و عربی برای مخاطبان داخلی و خارج از کشور از اول ماه مبارک رمضان ۹۴ هر شب از شبکه آی فیلم پخش شود که با صلاح دید کارگردان زمان پخش و شبکه این مجموعه تغییر نمود. این سریال از سوم مرداد از شبکه سه هر شب ساعت ۲۱ آغاز می شود و باز پخش آن روز بعد ۱:۳۰ بامداد و ۱۴:۳۰ بعد از ظهر است.

سریال تنهایی لیلا , بازیگران سریال تنهایی لیلا , پشت صحنه سریال تنهایی لیلا

آفرین عبیسی در سریال تنهایی لیلا

محمد حسین لطیفی که این روزها فیلم سینمایی اسب سفید پادشاه را در سینماهای کشور در حال اکران دارد در گفت و گوی خبری پیرامون این مجموعه تلویزیونی نکات جالب توجهی را بیان کرد. او درباره علت پذیرفتن ساخت یک مجموعه مناسبتی برای ماه رمضان گفت: بعد از عید نوروز می‌خواستم خودم را برای کارگردانی یک فیلم سینمایی آماده کنم. به دلیل شرایط جسمانی‌ ام و فشارهای ناشی از کارهای مناسبتی تمایلی به ساخت سریال نداشتم اما زمانیکه فیلمنامه حامد عنقا برایم ارسال شد، فضای قصه مرا به ساخت این سریال ترغیب کرد. تهیه‌کننده این سریال از دوستان خوب من است و دعوتشان را پذیرفتم.

سریال تنهایی لیلا , بازیگران سریال تنهایی لیلا , پشت صحنه سریال تنهایی لیلا

بازیگران و عوامل پشت صحنه سریال تنهایی لیلا

وی در ادامه افزود: سال‌ ها قبل با سریال صاحب دلان و دو سال گذشته با مجموعه دودکش مهمان لحظه‌‌های افطار مردم بودم؛ اما با خواندن داستان تنهایی لیلا تصور کردم که جای خالی آن مدتهاست که بین سریال‌‌ های ماه رمضان احساس می‌شود. این سریال اثری درخور شان ماه مبارک رمضان است نه به این معنی که سایر سریال‌ها چنین ویژگی ندارند، بلکه به خاطر وزانت و ژانر مذهبی، اجتماعی آن است. این سریال صرفاً نمایشی ساده از زندگی نیست بلکه به دنبال ریشه‌‌های خوبی و درستی است. این کارگردان اشاره کرد که این سریال به مجموعه های چون صاحب دلان، سفر سبز و میوه ممنوعه نزدیک است. لطیفی درخصوص طنز بود یا نبودن سریال گفت: شخصیت‌‌های شیرینی در متن سریال تعریف شده‌اند اما نه به این معنا که با سریال طنزی رو به‌رو باشیم. در واقع لحظاتی در این سریال وجود دارد که عین زندگی است. وی در پایان ابراز امیدواری کرد «تنهایی لیلا» بتواند در پایان دعای خیر مردم را بدرقه راهمان کند.

سریال تنهایی لیلا , بازیگران سریال تنهایی لیلا , پشت صحنه سریال تنهایی لیلا

سکانس سریال تنهایی لیلا مرداد ۹۳ شبکه ۳

سریال تنهایی لیلا , بازیگران سریال تنهایی لیلا , پشت صحنه سریال تنهایی لیلا

سلفی برزو ارجمند و بهروز شعیبی در پشت صحنه سریال تنهایی لیلا

اسامی بازیگران تنهایی لیلا

حسن پورشیرازی (زرین)، نسرین مقانلو (نسرین)، اندیشه فولادوند (کتایون)، سام قریبیان، مینا ساداتی، بهروز شعیبی، اکبر زنجان پور، آفرین عبیسی،  برزو ارجمند، رضا رویگری، سعید داخ، بهادر زمانی و علی صالحی در این سریال نقش آفرینی کرده اند. جالب است بدانید که رسانه ها پیش از این شایعه کرده بودند که حامد کمیلی و لیلا زارع از بازیگران این سریال می باشند که محمد حسین لطیفی، کارگردان این سریال، آن را تکذیب کرد.

خلاصه داستان سریال :

داستان این سریال درباره محمد، متولی امامزاده‌ای است که در زلزله خانواده خود را از دست داده است. عشق دختری به نام لیلا، محمد را در شرایط ویژه‌ ای قرار می‌دهد و ایمان او را محک می‌زند.فیلمنامه تنهایی لیلا را حامد عنقا نوشته است.

سریال تنهایی لیلا , بازیگران سریال تنهایی لیلا , پشت صحنه سریال تنهایی لیلا

سام قریبیان

سریال تنهایی لیلا , بازیگران سریال تنهایی لیلا , پشت صحنه سریال تنهایی لیلا

نسرین مقانلو در نقش نسرین

سریال تنهایی لیلا , بازیگران سریال تنهایی لیلا , پشت صحنه سریال تنهایی لیلا

پشت صحنه تنهایی لیلا

 سریال تنهایی لیلا , بازیگران سریال تنهایی لیلا , پشت صحنه سریال تنهایی لیلا

حسن پورشیرازی در سریال تنهایی لیلا

عوامل سریال تنهایی لیلا

دستیار کارگردان: حسن لبافی
مدیر برنامه‌ریزی: علی صابری
منشی صحنه: علیرضا فرحزادی
مدیر تصویربرداری: رضا شیخی
تصویربردار: مصطفی معمار
مدیر صدابرداری: علی عدالت دوست
طراح صحنه و دکور: بابک پناهی
طراح لباس: مهناز غنی
طراح گریم: ایمان امیدواری
آهنگساز: کارن همایونفر
مدیر تولید: فرشید رئوفی
جانشین تولید: مرتضی پیرهادی
مدیر تدارکات: سعدی کنگاور نظری
دستیار تهیه‌کننده: سیدسجاد طباطبایی
تدوینگر: مهدی جودی
طراح صداگذاری: سیدمحمود موسوی نژاد
جلوه‌‌های میدانی: امیر روزبهانی
عکاس: مهدیه لطیفی
مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا

سریال تنهایی لیلا , بازیگران سریال تنهایی لیلا , پشت صحنه سریال تنهایی لیلا

عکس جدید سریال تنهایی لیلا

سریال تنهایی لیلا , بازیگران سریال تنهایی لیلا , پشت صحنه سریال تنهایی لیلا

بهروز شعیبی در سریال جدید تنهایی لیلا

سریال تنهایی لیلا , بازیگران سریال تنهایی لیلا , پشت صحنه سریال تنهایی لیلا

سلفی برزو ارجمند در سریال تنهایی لیلا 

۲۶۶ دیدگاه‌ها

  1. واقعا سریال با عقل جور در نمیومد…دختره کل اروپا امریکا رو گشته بعد یهو عاشق یه پسر میشه که عقایدشون کاملا ضد همه..موقع ازدواج اجازه پدرشو نگرفت و….
    واقعا مسخره بود …..برای کارگردانش متاسفم که با پخش همچین سریال پیش پا افتاده ای که محور خاصی رو دنبال نمیکرد وقت مردمو گرفت

    • حجت الاسلام رمضانی

      صبا جان باشما موافقم/ولی میشه یک مدت بمونه وعوض بشه

    • اتفاقا خیلی سریالش عالی بود.من عاشق سریال تنهایی لیلا شدم.اون سختی هایی که لیلا توزندگیش کشید هیچکس نکشیدونچشید اگه میکشیدین درک میکردین اما منم نکشیدم اما این سختی هارو توخیلی ازآدما دیدم ،این سریال روپخش کردن دارن به ماها یاد میدن ومی آموزن که زود درمورد همدیگه قضاوت وهم غیبت نکنیم.به فکر آخرتمون باشیم اگه کسی دیدی تنهاست وبی زبان وازخودش دفاع نمیکنه بدون اما خدایی هم داره جوابشو بده .شایددیرجواب بده اما ی روزی گریبان آدمو میگیره که اون وقت میبینی دیر شده ودستت خالیه.این منظور فیلم بود.بالآخره عالی بود نکته های خوبی توفیلم داشت من که سریالشودوست داشتم هرشب هم می دیدم.

      • بله از این نظر خوب بود…ولی این که دختره که عقاید غیر مذهبی داره با یه پسر اشنا میشنه و مومن تر میشه…مگه همچین اتفاقایی برای چند نفر میتونه پیش بیاد؟؟؟سریالش جوری نبود که بشه ازش الگویی گرفت .هر کسی هم نظری داره.به نظرم واقعا سریال مسخره ای بود و برای وقت تلف کردن گزینه ی بسیار مناسبی به شمار می اومد.

        • ربطی به مذهبی وغیر مذهبی نداره خدا توبه کردن رو واس همچین روزایی گذاشته .اگه اراده ات قوی باش وبادل وجون توبه کنی خدا توبه بنده هاش میپذیره.آره درسته هرکسی نظرخودشو میده اما من عاشق این سریال شدم.بازم نمیدونم، هرکسی ی نظری داره .

  2. سلام
    دوستان جهت احترام به کارگردان خوش نام
    اعتراض نکنید
    به نظر من از سریال هاى ترکى و امریکاى جنوبی که از شبکه هاى جم پخش میشه بهتر حداقل در شهر ١٨ مسلیونى همچین اتفاقى غیر ممکن نیست چون به اندازه موى سر دخترهاى بالا شهر فریب و دل شکستن براشون پیش امد ازطرف پسرخاى بالا شهر
    هر روز با یک پسر هست
    این هم میشه شما به این یک نگاه کن و بگذر
    دخترى رو میشناسم که از طرف پسرخا حداقل ده بار رودست و فریب خوردن دیگه از نیرنگ خسته شدن

  3. سلام بسیار سریال آموزنده بود.من که راضی بودم.

  4. “خشم ورضایت خدا رو نمیشه فهمید تو چیه…ممکنه یه کار گنده ای انجام بدی ولی رضایت خدا تو همان کار کوچیکه است که تو ندید گرفتیش… یا اینکه یه کاری به نظرت بی اهمیت باشه ولی خشم خدا تو همان باشه.” (حرفای محمد که توسط لطیف گفته شده در آخر قسمت ۲۸)
    کل سریالو فراموش کنیم فقط یه لحظه به این چند کلمه دقت کنیم …

  5. به نظر من اگه محمد میومد بیرون مبخوابید بدون اینکه دستشو بسوزونه خیلی بهتر و واقعی تر بود

  6. سلام
    من فکر میکنم بینندگان متوجه منظوردقیق آن صحنه نیستن آخه محمد در بد موقعیتی گیر کرده بود با مریضیش توی سرما بیرون مانده داروهاش را پیش لیلا جا گذاشته بود تو این حالتش میخواست وارد امامزاده بشه ولی با وجود لیلا خلوت با نامحرم میشه -وآن چیزی که محمد ازش میترسید همین گناه خلوت با نامحرم است نه تجاوز جنسی یا دست زدن به لیلا…این نکته برای کسانی که خلوت و اختلاط وشوخی با نامحرم ونگاه به نا محرم یه چیز عادیه قابل درک نیست لذا فکر میکنن محمد با اذیت کردن خودش اغراق کرده…حال اینه که او از ترس وقوع به گناه خلوت ونگاه وحتی فقط فکر گناه این کارا کرده. این نشان میده چقدر جامعه ما توی دوری از دین وخدا فرو رفته تا حدی که گناه را اصلاً گناه نمیدانه وچیز معمولی میبینه. بابا خیلی از مشکلات وبدبختی وفساد از همین گناه های که فکر میگنید عادیه مثل نگاه و خلوت شروع میشه! آدم خداترس اینرا خیلی خوب میدونه واسه همین جلوی نامحرم نمیتونه راحت باشه چون از حقیقت نفس و عاقبت کارها آگاه است. مگه ندیدید وقتی لیلا وارد شد چقدر مواظب در بود تا بسته نشه چون در خلوت با نامحرم قرار می گیرد.
    نمیگم این سریال بی نقص است- شکل ظاهر شخص محمد با موهای ژولیده و لباس نامرتبش با شکل آدمهای با تقوا جور نمیشه. سنت پیغمبر به حسن ظاهر هم اهمیت میده. این سریال در کل حاوی نکات خیلی مهم است ولی متاسفانه بعضی از جنبه هاش باور پذیر نیست می تونست خیلی بهتر ارائه بشه. ولی اقلا مارا به فکر توبه وانسانیت وآخرتمان می اندازه واین روزها ما به این تذکر خیلی نیازمندیم.

    • عالی بود کاملا موافقم فاطمه خانم

      • آره درسته.اما آدم باشکل وظاهرزنگی نمیکنه مهم باطن ودلش که بایدپاک باش دوست عزیز، اون درسته موهاش ژولیده بود اما دلش پاک بود.این نقشش همین بود اینقد به ظاهرآدما نگاه نکنین.مهم نقشش درفیلم بود که واقعا عالی بود من خوشم اومدازاین سریال.

  7. اقاسام قریبیانو

  8. سلام
    لطفا همه نظرات را تایید کنید
    این بی عدالتی و خیانت در امانت است

  9. سلام
    فیلم بدی است
    خدافظ

  10. با سلام دوستان خواهش میکنم مطلب رو تا اخر بخونید اولا در جواب دوستمون بگم این یه فیلم هست یه کارگردان اگه بخواد تمام رسوماتی که ما داریم رو رعایت کنه پس باید اصلا فیلم رو درست نمیکرد در صورتی که بعضی صحنه های این فیلم در جامعه ما واقعیت داره ولی بعضی افراد خبر ندارن از اطرافشون در جواب اون دوستمون که گفتند مگه میشه کنار دختر خوابید کاری نکرد خواستم بگم بله دوست من این مملکت پر از این محمد ها هست ترس از خدا . محمد یه بیمار بود ادم بیمار هم اگه کنار فرشته هم بخوابونن دیگه فقط فکرش خداهست محمد هم دیدید که اصلا اسراری نداشت حتی ازدواج کنه اون لیلا بود که اسرار زیاد داشت دوستان عزیز بعضی افراد روی این دنیا فکرشون اصلا این دنیا نیست پس همه ادم هارو مثل هم نگاه نکنید .

  11. در مورده محمد و لیلا خییییییییلی غیرت داشت که هواشو داشت آخه همچین دوستی ندیدم اینقدر دلسوز و در مورده بچه اینقدر هم نگرانش باشه و هم از پیدا شدنه بچه ذوق زده باشه چه دوسته خوبی چه خوب تو این زمونه دوسته دلسوز وباغیرت کم پیدا میشه.

  12. آنجاییکه لطیف آمد سره قبره محمد
    خب دوس داشتم به لطیف حق بدم که میخواست از مملکت بره بیرون
    آخه چه دوسته خوبی و کم بیاره و جا بزنه
    خب دلم می خواهد بهش حق بدم
    لیلا خیلی خانمه ولی من نمیتوانم احساس میکنم به نسرین جون بیشتر میاد که مادره بچه محمد باشه بیچاره کتی من نمیدونم
    داره چه اتفاقی می‌افتد دوس دارم به حاج
    آقا زرین احترام بزارم آخه جایه پدرمه
    احساس میکنم لیلا داره زیاده روی میکنه شاید مادربزرگش بود همون بلغیس خانم میگم دعوا میکرد که به آقا زرین احترام بزاره آقا لطیف خوشم اومد از غیرتش که مواظبه کتی جون باشه و به کسی چیزی در مورد اش حرفی نزدفعلا

  13. اول نظرم عرض کنم که من اصلا با شخصیت محمد و قضیه دست سوزوندنش کاری ندارم
    ژانر سریال میگن اجتماعی و مذهبیه که البته در موردش درست هم گفتن آخه روابط اجتماعی در حد لالیگا توی این سریال موج میزنه
    من توی این سریال بسیــــــــــــار آموزنده یاد گرفتم:اگه عاشق شدم خونوادمو بذارم کنار,اگه پسره نیومد جلو خب اشکالی نداره من میرم و ازش خواستگاری میکنم,با عقل درمورد هیچ کدوم از مسائل زندیگم تصمیم نگیرم و تنها احساس و دخیل کنم,اگه یه موقع خدایی نکرده بی خونه شدم برم خونه یه پسر مجرد بخوابم و شاید به لطف خدا جوانه های عشق بین ماهم زده شد و سروسامونی گرفتیم و این کار اصلا اشکالی نداره و خدا پشت ماس و هوامونو داره اخه از ما اشتباهی سر نزده فقط تویه یه خونه با هم زندگی کردیم و درنهایت با تمام این حرفا به قول خارجیا با اون سریال های بی اساس و بی پایشون که فقط برای تخریب چارچوب بین خانواده هاس و توش هیچ نکته اموزنده ای نیس به Happily Ever After خودمون میرسیم
    آقای لطیفی بنظرم شما کار اجتماعی نکنی بهتره برو تو همون کار طنز که حداقل آدم یکم دلش خوش شه

  14. سلام.فیلم خوبیه فقط قسمتی که دستش رو سوزوند بد بود.بازیگراش هم خوب بازی میکنند

  15. من این فیلمو فقط بخاطر آقای سام قریبیان و برزو ارجمند نگاه میکنم .ممنون از سایتتون:-) 🙂

  16. نقش اصلی فیلم که محمد باشه اینطور دیده و شناخته میشه از نگاه من.یک شخصی که سالها از وقت ازدواجش گذشته و هنوزمجرده.تحصیلات کم.بدتیپ.مو و ریش نامرتب.یک شخص بیمار.ضعیف وبی زبان.زمان مجردی بی موبایل.متکی به دیگران.شغل خاصی هم نداره یکم بنایی بلده..و…
    حالا این شخص پرچم دار جوان مسلمان نشون داده میشه.جریان اون کسی میشه که با صدای بد اذان می گفت شخصی کافری پاداشی بهش داد که با صدای اذانش دخترش از اسلام دور شده..
    تو فیلم محمد رو تو محل به پاکی قبولش دارن آخر بچه مسلمون هم هست یک حاجی ریش سفید معتبر هم هواش رو داره دلیل مجردیش چیه؟
    در یک صحنه دختر عموی لیلا.لیلا رو دعوت کرد برن بیرون همراه با دو تا پسر که یکیش نامزد دختر عموش هم بود قبول نکرد برن بگردن ماشین سواری و رستوران.بعد چی شد رفت تو امام زاده به محمد گفت من اینجا میخوابم شما هم همین کنار جات رو بنداز..صد صفحه میشه درباره بدی سریال نوشت
    بنظر من این سریال بیشتر ضد اسلامی هست تا اسلامی چون تطابقی با سیرت نبوی نداره..اسلام سخن پیامبره.نه خیالاتی به اسم دین

    • دوستای عزیز این یه سریاله فقط یه سریال هر کسی میتونه تعبیر خودشه از اون داشته باشه و یا هر چیزی که دوست داره از اون برداشت کنه نظراته همتون محترمه ولی به نظر من میشه به تمام نقاط منفی و مثبت یک اثر نگاه کرد و برداشتی آزاد از آن داشت یه سریال لزوما نباید زبان حال عده خاص از اقشار جامعه باشد صرفا یک داستان است که اگر بی طرف و بدون غرض به آن نگاه کنیم میتوانیم نکات خوب و مثبتی پیدا کنیم که آدمتر شویم همین این سریال به نوبه خودش خوبه و حرف واسه گفتن داره اگر گوش شنوایی باشه همگی در پناه حق

  17. واقعا برای کارگردان این فیلم متاسفم….
    کارگردان به آقای فریدون جیرانی میگن….که تو فیلم هاش به همه ی موضوعات اشاره میکنه و بلده چجوری فیلم بسازه…وآدم باید به فیلم های خاص و معنا دار چنین کارگردان هایی بپردازه

  18. من عاشق بازیگر نقش لیلام .خانم مینا ساداتی
    چهرشون نازه.یاد عشق قدیمیم افتادم
    دوستون میدارووووووووم

  19. سلام به نظر من قسمت های اولش خیلی خوب نبود اما بعد از مردن محمد و دزدیدن بچه یکم جالب تر شد!!!!!!!!!!!!

  20. سلام
    من یه قسمتم از این فیلمو ندیدم ولی پدرمادرم ایقدددد صدا تلویزیونو بلند می کنن که اگه سریالو ببینم سنگین تره … ولی از اون جایی که متأسفانه کارگردانها و نویسنده های ما موضوعات خوب رو به یه فیلم و سریال فوق العاده بد وضعیف تبدیل می کنند تصمیم گرفتم نبینم …
    سپاس

  21. سلام به نظر من که خیلی خوبه و حداقل اون دقایقی که داره فیلم پخش می شه آدم یه حس خوب معنوی پیدا می کنه اگر چه که با جامعه الان که پول حرف اولو می زنه خیلی متفاوته ولی چه خوب می شد که هنوز این طور آدما باشن

  22. سلام بچه ها اینقد کل کل نکنید,کلا تا حالا یک فیلم نشده که نظرات منفی نداشته باشه و نگن بده,واقعایکم واقع بین باشید و یکم بسویه مثبت بودن برید,طرف هنوز قسمت اولشو ندیده میاد میگه که خیلی بد بود و چقد سریال بده و نویسندش بده,این فییلم خیلی خیلی آموزندس,و یک عشق واقعی رو نشون داده,دمتون گرم با این سریالتون,یا حق خدانگهدار

  23. یه کم واقع بین باشین لطفا،،،نقدها به موضوع سریال کاملا بی مورد هستن یعنی میگین همچین موضوعی نمیتونه اتقاق بیفته؟؟؟؟ خب این فیلم هستش سکانس به سکانسش نمیتونه مث زندگی واقعی باشه موضوع اصل هست ک اونم دوراز واقعیت نیست بعدشم پس اگه سریال اقای محمد عرب هم ساخته بشه همچین نقدهایی خواهد داشت؟؟؟؟اونکه جریانش جالبتربود.
    در اخر خوش بحال محمد ها وخوش بحال دختری ک همچین محمدی تو زندگیش هست…..

  24. چرا مضمون فیلم های ایرانی همش غمه, دیدنش افسردگی میاره, چرا فیلم هایی که جوونا روحیه بگیرن نمی سازن , به قول اقای اکبر ابدی فیلم های ایران جشن پاره ایه,

  25. من بعضی از نظرارو خوندم مخصوصا اونایی که انتقاد کردن که چرا شخصیتی مثه محمد با دیدن یه دختر اونم تو امامزاده حالش منقلب شد البته به نظر کارگردان احترام میزارم اما منم همین نظرو دارم که اینجای قصه کمی اغراق امیزه من یه شخص عادیم و معمولی زندگی میکنم واجبات رو انجام میدم و زاهد هم نیستم شدیدا عاشق یه دختر خانم شدم اونم همینطور”دوسم داشت اما چون شرایطش رو نداشتم به نفسم غلبه کردم و به خودم اجازه ندادم حتی نزدیکش بشم الان چهار سال از بار اولی که دیدمش گذشته و هنوز بعضی وقتا بهش فکر میکنم اما تو اون مقطع از زمان به نفسم غلبه کردم انگشتامم نسوزوندم…

    • خودت میگی ۴ سال از دیدنش گزشت یعنی باهاش خلوت نشدی..بارکالله که عشقتو پاک نگه داشتی ولی تا حالا شد یه شب کامل تنها پیشش باشی به هیچ چی هم فکر نکنی؟

  26. واقعا فیلم خوبی بود به خصوص برای جامعه ای مثل جامعه ما.من از شبکه سه می خوام همه فیلم هاشون مثل این فیلم کنند.واقعا فیلم تاثیر گذاری بود.

  27. به نظرم یکی از مذخرفترین فیلمای بخش شده از تلویزیون است.نویسنده هم کلا نوشتن کنار بذاره بهتره.برای بازیگرای فیلم هم متاسفم که برای پول تن به هر کاری میدن.

  28. لطفا این سیستم امتیاز دادنتون رو درست کنید. بی خودی هر قدر که منفی یا مثبت بخواهیم بدیم میشه!

  29. عاشق لیلا ااااااااااااااااااااااااااام خدا بده شانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.