امازینگ / فرهنگ و هنر / تلویزیون / برنامه مذاکره با اجرای علی ضیا از شبکه یک سیما

برنامه مذاکره با اجرای علی ضیا از شبکه یک سیما

برنامه مذاکره با مجری گری علی ضیا از شبکه یک سیما

علی ضیا 94,برنامه مذاکره علی ضیا,علی ضیا مجری برنامه مذاکره

برنامه مذاکره برنامه ایست گفتگو محور با اجرای علی ضیا خواهد بود. این برنامه از شبکه یک سیما هر شب قرار است بر روی آنتن برود. تهیه کننده برنامه مذاکره محمدرضا ماندگاران می باشد. این برنامه از دوشنبه همین هفته بر روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت. ساعت دقیق پخش برنامه مذاکره هر شب راس ساعت ۲۳ خواهد بود.

علی ضیا 94,برنامه مذاکره علی ضیا,علی ضیا مجری برنامه مذاکره

مذاکره “یک برنامه گفتگو محور اجتماعی است که قرار است به احتمال زیاد از دوشنبه هر شب از ساعت ۲۳ تا ۳۰ بامداد با اجرای سید علی ضیا به روی آنتن برود.محمد رضا ماندگاران تهیه کننده برنامه مذاکره درخصوص دکور این برنامه اظهار داشت:قرار بود دکور ما شبانه باشد اما تصمیم گرفتیم رنگ زمینه آن را روشن کنیم. ما همچون برنامه های مناسبتی نیستیم که دکورهای خاص داشته باشیم و باید دکوری بزنیم که مخاطب در طول مدت زیاد بتولند با آن ارتباط برقرار کند.

علی ضیا 94,برنامه مذاکره علی ضیا,علی ضیا مجری برنامه مذاکره

ماندگاران پیرامون مهمانان برنامه اش عنوان کرد: مهمانان “مذاکره” شامل افراد موفق از اصناف مختلف هستند. تیتراژ این برنامه را نیز علی زند وکیل به سبک سنتی می‌خواند.وی در پایان خاطرنشان کرد:امیدوارم مردم “مذاکره”را ببینند و از آن خوششان بیاید.گفتنی است؛برنامه شبانگاهی “مذاکره “به تهیه کنندگی محمدرضا ماندگاران و اجرای سید علی ضیا قرار است از دوشنبه به روی آنتن شبکه ۱ سیما برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.