امازینگ / فرهنگ و هنر / تلویزیون / عکس و داستان سریال طنز ایرانی مسترسین ۲۵ قسمتی

عکس و داستان سریال طنز ایرانی مسترسین ۲۵ قسمتی

سریال طنز ایرانی مسترسین ۲۵ قسمتی

سریال طنز مسترسین,مسترسین,مسترسین ایرانی

خلاصه داستان و بازیگران سریال مستر سین

سریال مسترسین که یک سریال طنز گونه و کوتاه می باشد، به کارگردانی رسول کاسه ساز قرار است به زودی جلوی دوربین برود.این سریال فعلا در مرحله پیش تولید قرار دارد.مجموعه تلویزیونی مسترسین بازگو کننده شخصیتی است که در هر قسمت در موقعیتی جدید قرار می گیرد و اتفاقات جالبی را تجربه می کند.این سریال طنز ۲۵ قسمتی است و با کامل شدن کادر بازیگران و سایر عوامل این سریال مقابل دوربین خواهد رفت.

سریال طنز مسترسین,مسترسین,مسترسین ایرانی

تاکنون از میان بازیگران حضور کاوه سماک باشی، بهزاد محمدی، علی کاظمی، حامد تهرانی و (با معرفی) فرید کتابچی – که به مستربین ایرانی معروف است – قطعی شده و تست گریم نهایی آنان نیز بزودی انجام خواهد شد. کتابچی در انظار عمومی و مراسم های مختلف با شکل و شمایل و لباس خاص مستربین (روآن آتکینسون بازیگر کمدی معروف انگلیسی) ظاهر شده و به خاطر همین شباهت به مسترسین ایرانی معروف است.تمام لوکیشن های این مجموعه در تهران خواهد بود و گروه این روزها مشغول انتخاب لوکیشن ها است.

سریال طنز مسترسین,مسترسین,مسترسین ایرانی

«مسترسین» ساختاری اپیزودیک دارد و یک طنز موقعیت است. در واقع در هر قسمت از سریال شخصیت مسترسین در موقعیتی جدید قرار می گیرد. ضمن اینکه در هر قسمت یک بازیگر جدید به عنوان مهمان به پروژه اضافه می شود.این سریال در ۲۵ قسمت قرار است از یکی از شبکه های سیما روی آنتن رود و سایر عوامل اصلی آن عبارتند از: تهیه کننده: روشان امیری، مجری طرح: فضل ا… احمدی، سرپرست نویسندگان: روشان امیری، مجتبی جوان، نیره کنج کاو، مدیر تولید: محمدرضا خرامان، مدیر تصویربرداری: رضا طاهرآذر، روابط عمومی: محسن بیده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.