امازینگ / فرهنگ و هنر / تلویزیون / نسخه ایرانی سریال فاطما گل ساخته می شود ؟

نسخه ایرانی سریال فاطما گل ساخته می شود ؟

نسخه ایرانی سریال فاطما گل ساخته می شود ؟

فاطما گل,سریال فاطما گل ایرانی,سریال فاطما گل

خبری که مدتی است فضای مجازی را مات و مبهوت خود کرده گویا حقیقت دارد ! سریال فاطما گل نسخه ایرانی اش قرار است به کارگردانی سیدضیاءالدین دری ساخته شود . با اینکه همگی از کیفیت پایین سریال های شبکه های فارسی زبان ماهواره را می شنویم اما ظاهرا کارگردانان به این مسائل توجهی ندارند و به دنبال ساخت این نوع سریال ها آن هم از نوع ایرانیش می روند!

فاطما گل,سریال فاطما گل ایرانی,سریال فاطما گل

شنیده ها حکایت از آن دارند که دری تصمیم گرفته ورسیونی ایرانی از سریال فاطما گل را در قالب سینمایی کارگردانی کند. وی فیلمنامه اولیه این کار را هم نوشته و منتظر جلب حمایت مقامات سینمایی برای تولید آن است.در این نسخه سینمایی دری کوشیده داستان را منطبق با مختصات جامعه ایران آداپته کند و برای همین بخشی از نماهای غیراخلاقی که در سریال مذکور وجود داشته مطمئنا در سناریوی دری جایی نخواهد داشت.سید ضیاءالدین دری کوشیده اقتباس سینمایی خود را منطبق با وجه اخلاقگرایانه داستان و عاقبت کار شخصیتهای منفی و کنتراست آن با فرجام کار شخصیتهای مثبت تصویرسازی کند.

فاطما گل,سریال فاطما گل ایرانی,سریال فاطما گل

سید ضیاءالدین دری سعی زیادی کرده که فیملنامه اش را با تاکید بر وجه شوم رفتارهای بد انسان در زندگی دنیوی در کنار توجه به نتیجه ابدی این رفتارها تنظیم کند.این کارگردان حتی مذاکراتی را هم داشته با سه بازیگر جوان سالهای اخیر سینمای ایران برای سپرده نقش “فاطما گل” به آنها.یکی از این بازیگران همان کسی است که چند سال قبل از طریق یک تست بازیگری وارد سینما شده و البته در سالهای اخیر نیز مشغول ایفای نقش در فیلمهای متوسط و زیر حد متوسط است. این بازیگر از طریق یکی از رفقای کارگردان خود رایزنیهایی را با دری انجام داده بلکه بتواند با ایفای نقش اصلی ورسیون ایرانی “فاطما گل” خود را احیاء کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.