امازینگ / فرهنگ و هنر / تلویزیون / ماجرای انتشار عکس های جنجالی الهام عرب مهمان ماه عسل

ماجرای انتشار عکس های جنجالی الهام عرب مهمان ماه عسل

ماجرای انتشار عکس های جنجالی الهام عرب مهمان ماه عسل

الهام عرب  , عکس اینستاگرام الهام عرب  , الهام عرب ماه عسل  , جنجال الهام عرب

عکس جنجالی الهام عرب مدلینگ عروس مهمان ماه عسل ۹۴

الهام عرب مدلینگ عروس یکی از مهمانان ماه عسل ۹۴ در روز دوشنبه بود اون شب موضوع برنامه مشاغل سخت بود که خانوم عرب به عنوان پزر عروس به ماه عسل دعوت شده بود و به همراه دیگر مهمانان از سختی های شغل خود می گفت . هر چند حضور یک مدلینگ در یک برنامه تلویزیونی به اندازه کافی موضوع حساسی است اما بعد از اتمام برنامه اتفاقات جالبی برای خانوم الهام عرب افتاد.

بینندگان ماه عسل بعد از پایان برنامه وقتی به سراغ صفحات شخصی الهام عرب در اینستاگرام رفتند با صفحاتی قفل شده روبرو شدند. او بعد از حضور در این برنامه، به سرعت تمامی عکس های خود را از صفحه اینستاگرامش حذف کرد ولی با این حال آن دست های پنهان همیشگی به کار افتادند تا عکس های او را حالا همه جا پخش کنند. همان دست های پنهانی که ناگهان تصمیم می گیرند به صفحات اجتماعی هنرمندان و ورزشکاران حمله کنند، یا عکس ها و فیلم هایی از آدم های مشهور و گمنام را بدون رضایت شخصی شان در اینترنت بازنشر دهند.
حالا الهام عرب سوژه روز شده است. کسی که عکس هایش در شبکه های اجتماعی دست به دست می شوند و چهره اش با دستکش و هدبند مدام در کنار عکس های صفحات شخصی اش قرار می گیرد تا باز هم ماه عسل به واسطه حاشیه ها بر سر زبان ها بیفتد. هر چقدر بر ماه عسل نقد داشته و نسبت به میهمانانش انتقاد داشته باشیم دلیل نمی شود به حریم شخصی میهمانانش احترام نگذاریم. ویژه برنامه ماه عسل به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی در ماه مبارک رمضان هر روز قبل از افطار روی آنتن شبکه سوم سیما میرود.

الهام عرب  , عکس اینستاگرام الهام عرب  , الهام عرب ماه عسل  , جنجال الهام عرب

عکس جنجالی الهام عرب مدلینگ عروس

منبع : ستاره ها

۲ دیدگاه‌ها

  1. احسان جان بلاخره کسایی هستند که ازشما و برنامتون خوششون نمیاد ولی ما هم عاشق شما و هم عاشق برنامتون هستیم.

  2. هر کس میاد تو برنامه شما جو گیر می شه کلا ما ایرانی ها جلوی دوربین قرار می گیریم جو گیر می شیم بهترین آدم می شیم روحانی می شیم خدارو می بینیم خلاصه همه جوره می شیم نمی دونم قبل از برنامه به این بدبختا چی می دین شیشه می زنن آبکی میل می کنن بهرحال تو فضا هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.