امازینگ / فرهنگ و هنر / موسیقی / زمان انتشار آلبوم جدید مهدی یراحی به نام مثل مجسمه

زمان انتشار آلبوم جدید مهدی یراحی به نام مثل مجسمه

انتشار آلبوم جدید مهدی یراحی به نام مثل مجسمه

مهدی یراحی,آلبوم مثل مجسمه,مثل مجسمه مهدی یراحی

بالاخره مهدی یراحی خواننده مطرح پاپ کشور آلبوم جدید خود را روانه بازار می کند. این آلبوم که مثل مجسمه نام گذاری شده است ، قرار است اوایل خرداد ماه ( نیمه اول ) منتشر شود . تمام مجوز های این اثر جهت انتشار عمومی اخذ گردیده است و نیمه اول خرداد روانه بازار می گردد.آلبوم مثل مجسمه که قرار بود تا آخر زمستان ۹۳ روانه بازار شود بخاطر وسواس و کیفیت کار مهدی یراحی تا خرداد ماه به طول انجامید اما مهدی یراحی قول داده است که در اوایل خرداد ماه این آلبوم را توزیع کند.

مهدی یراحی,آلبوم مثل مجسمه,مثل مجسمه مهدی یراحی

مهدی یراحی، «امیرعلی بهادری»، «معین راهبر»، «آرش فتحی» و «رستاک حلاج» آهنگسازان این مجموعه هستند. «هومن نامداری»، «کوشان حداد»، «آرون حسینی»، «معین راهبر» و «سعید زمانی» هم وظیفه تنظیم دوازده قطعه این اثر را بر عهده داشته اند. حضور «روزبه بمانی» و «مونا برزویی» در جمع ترانه سراهای این آلبوم مشخص است و شنیده ها حکایت از آن دارد که یراحی این بار هم در بخش کلام اثر جدیدش انتخاب های متفاوتی داشته است.

مهدی یراحی,آلبوم مثل مجسمه,مثل مجسمه مهدی یراحی

مهدی کرد نهایتا درباره کنسرت یراحی در تهران هم به این نکته اشاره کرد: «پیش از ماه رمضان در تهران اجرای زنده نخواهیم داشت. اوایل خرداد آلبوم منتشر می‌شود و تمایل داریم که به خوبی در بین مخاطبان شنیده شود. به زودی تاریخ کنسرت تهران مشخص می‌شود اما تمام تلاش من پخش آلبوم “مثل مجسمه” در بهترین شکل ممکن است. هدف من این است که صدای مهدی یراحی در تمامی شهرهای ایران شنیده شود و با همه توان پای این هدف ایستاده‌ام.»مهدی یراحی دو سال پیش آلبوم امپراطور را منتشر کرد که با استقبال خوبی نیز رو به رو شد و در دومین جشن سالانه موسیقی ما تندیس بهترین آلبوم موسیقی پاپ در سال ۹۲ را از آن خود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.