امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / علت دعوای بهنوش بختیاری و امیر تتلو در اینستاگرام چه بود ؟

علت دعوای بهنوش بختیاری و امیر تتلو در اینستاگرام چه بود ؟

علت دعوای بهنوش بختیاری و امیر تتلو در اینستاگرام چه بود ؟

دعوای تتلو و بهنوش , علت دعوای امیر تتلو و بهوش بختیاری , تتلو و بهنوش بختیاری در اینستاگرام

پیج امیر تتلو و بهنوش بختیاری در اینستاگرام هر کدام حدود ۹۱۰ هزار فالوور دارند و این دو صفحه از پر طرفدار ترین صفحات هنرمندان ایرانیست.اما در چند روز اخیر جنجالی بین این دو هنرمند بوجود آمد که با واکنش طرفداران این دو روبرو شد و مطالب زشت و زننده ایی بین طرفداران این دو رد و بدل شد. ماجرا از اینجا شروع شد که تعداد فالوورهای بهنوش بخیتاری از پیج امیر تتلو پیشی گرفت و تتلو در متنی گفته بود که برخی هنرمندان اقدام به خرید فالوور می کنند اما اسمی از هنرمندی نبرده بود که خانوم بهنوش بختیاری در متنی اینگونه پاسخ دادند :

سلام دوستانم..من نمیدونم آیا نیروی حسادت انقدر میتونه قوی باشه که حتی کسی رو که یک عمر برای این مردم خالصانه کار کرده وخنده به لبشان آورده رو هم میشه با تهمت و بی ادبی و تخریب چهره او پیش مردمش از چشم انداخت..اونم از طرف کسانی که با خوش قلبی تمام ازشون حمایت کردم..نمیدونم آیا میشه محبت و عشق مردم روستاها رو که حتی موبایلم ندارند رو خرید..اما اگه خدا بخواد به تو عزت میده..درست مثل خدابیامرز مرتضی پاشایی که متاسفانه بعضی ها به اوو جایگاهش هم حسادت کردن..دو روزه دارم توهین میشنوم و نمیدونم گناهم چیه..آدم به خاطر به ثمر رسیدن تلاش و موفقیتش در ایران تنبیه میشه..اون بیرون نزدیک هشتاد میلیون نفر انسان هست که این فضا در برابرش هیچ است و من افتخارم اینه که دورترین روستاهای این کشور رو دیدم و مردمش منو روی سر گذاشتن..این لطف اون بالایی هست..ما کی هستیم؟سپاسگزارم از توهین هاتون عشاق بدون قید وشرط..دعا کننده های هرشب. .به این سادگی نمیتونیم آدمارو به خاطر بالاتر رفتن خودمون از چشم مردم بیندازید.
اعتبار مثقال مثقال جمع میشه با اخلاق و انسانیت..نه با پست اینستاگرام.همیشه از خدا خواستم هر چی بهم میدی اول جنبه اونو بده..و حسادت و تهمت و از وجودم بگیر..از دوستانم انتظار دارم پا روی حق نگذارند و عشق بدون قید وشرط رو با شعور وادب و شخصیت اجتماعی به دوستان نشان بدید.در ضمن قابل توجه دوستان،من که یک شبه به اینجا نرسیدم و دوستانی که منو می شناسن میدونن که من از سال ٧۴ بی وقفه کار کردم و زحمت کشیدم و همیشه جواب بی معرفتی رو با معرفت دادم.کاشکی کسایی که توهین و بی ادبی می کنن،پست های چهار ماه قبل من رو ببینن که من چطوری به حرمت موسیقی با نهایت احترام و خوش قلبی دو پست از کسی که تا حالا ندیدم گذاشتم و دفاع کردم .مرسی که جوابم رو اینجوری با نا جوانمردی دادین..ما فیک..شما طبیعی..ما بد شما خوب..شما اول..اول..در پناه حق…یاعلی.

و جواب امیر تتلو به این پست بهنوش بختیاری :

خوب اولا که من منظورم خانم بختیارى نبود و خیلیا بودن که لایکارو توش کردن ولى ما مثل همیشه حرفو انداختیم زمین و اونى که صاحبش بود ورش داشت !!! عرضم به حضورشون که من هنوز هم نمیدونم ایشون کى هستن ولى چون تتلیتى بودن ما حمایت کردیم و فالورشون رفت بالا ولى نه دیگه نهصد هزارتااااا !!! جنگه مگه !؟؟؟ باز اگه خانم حاتمى یا مثلا على کریمى انقدر میشد یه حرفى !!! در ضمن شما از سال ٧۴ کار کردى پولشو گرفتى !!! منت گذاشتن نداره که !! الانم همه جاى ایران اگه رفتین واسه شعبه ى پاندوراتون و تبلیغات و پولتون بوده وگرنه عاشق چشم و ابروى مردم نبودین !!! خوش بختانه من یکى از همه چى خبر دارم حتى چیزایى که نمیبینم !!!! من هر روز پروفایلارو چک میکنم شما که خودم یه ماه پیش شاتتون کردم دویست هزارتا بودین چطور یه شبه شدین پونصد هزارتا ؟!؟؟ روز هشتصد هزارتاییم چکتون کردم شدین هفتصد هزارتا !!!! و روز نهصد هزارتاییى هشتصد هزارتا بودین چه جورى یه شبه شد نهصد و پنج هزارتا بعد لایکاتون بیست هزارتاس!!! تازه پستى که دو هفته پیش گذاشتین !!!! من حواسم بدجورى جمع هستش متاسفانه !!!! شما هم یا مثل من که دیروز معذرت خواهى کردم معذرت میخواین به خاطر این متن زشتتون و توهینى که به هوادارامون و دعا هامون کردین یا هرگز دیگه تتلیتى نیستینو هر چه براتون پیش بیاد مسئولش خودتونید !!!! دوروز که چیزى نیست اون زرشک طلایى به کل از بین رفت چون فکر میکرد هواداراى ماهم مثل مال خودشون فیکن !!! در ضمن این تیکه ها که بهم میندازین خودم نوشتمشون رو کاغذ : بابا قوى قدرتمند …!

دعوای تتلو و بهنوش , علت دعوای امیر تتلو و بهوش بختیاری , تتلو و بهنوش بختیاری در اینستاگرام

و حالا پاسخ بهنوش بختیاری به پست امیر تتلو
اینم پیام طرفدارای دوستتون به پیروی از ایشون ،که من اولین نفری بودم که با نهایت انسانیت ازش دفاع کردم.می تونید در پست های چهار ماه قبل من ببینید.طرفدارای نه فقط من بلکه همه هنرمندان از واقعی هم واقعی تر هستن و با شیطنت چند تا نوجوون درست مثل جاسازی کردن مواد در ماشین کسی برای پاپوش درست کردن چهره کسی تخریب نمیشه. .من هیچی ندارم..اما قدرت فراوانی دارم برای بخشیدن..ولی یکبار برای همیشه این موضوع تهمت و توهین به هنرمندان رو تموم میکنم و از همه حمایت میخوام..چندروزه دارن فحش ناموسی میدن به ناموس مردم..چه گناه سنگینی به دوش شماست..به خداوندی خدا من اون بیرون زندگی واقعی دارم..هشتاد میلیون نفر انسان. احتیاجی به این کارا نداشتم و ندارم.تمرکزم هرگز روی این بحث های بچه گانه نبوده ونیست. .سلامتی و آرامش خانوادم مهمترین چیزه..اما گناهکاران را به خدا و قانون واگذار میکنم…و شب عیدی همه شمارو میبخشم و دلم میخواد این بحث تموم بشه…در شان طرفدارای من نیست که برخورد بدو با بدی جواب بدن…واقعا دلم میخواد شماها به آرزوها تون برسید ..همانطور که منم دارم واسه رسیدن به رویاهای خودم تلاش میکنم..واقعا نمیدونم چرا چهار روزه که دارم به چه جرمی تهدید میشم…به جرم داشتن طرفدار؟؟گناه بزرگی کردید دوستان..خدا ببخشه شمارو…هر کی با ایل بختیاری در افتد،…؟در ضمن کسی که دعا هاش واقعیه به ناموس مردم توهین نمیکنه و فحش نمیده و دست به هر کاری نمی زنه.فالور فیکم والا کسی بلد نبود چیه،ما هم نمی دونستیم ،شما این کاره هستی و داری به همه یاد میدی و خوبم واردی.یا علی.

دعوای تتلو و بهنوش , علت دعوای امیر تتلو و بهوش بختیاری , تتلو و بهنوش بختیاری در اینستاگرام

و جواب امیر تتلو به پست بهنوش بختیاری :

من با ایلتون در افتادم !!!!! کل ایلتون یه طرف من یکى یه طرف بچرخ تا بچرخیم !!! سفیر محیط زیستى که تبلیغ “چرم “میکنى !!!!!! دبیر صلحى که تهدید و شکایت میکنى !!!!! الگویى که فالور فیک میخرى !!! پروفایلت دویست هزارتا بود گفتى تتلیتى هستى لایکت کردن یکم رفتى بالا چسبیدبهت رفتى خریدى نفر اولى نیستى که اینکارو میکنى من تجربشو دارم !!! گفتم دوست ندارم با زن کسى دهن به دهن کنم ولى این یکى خیلى بى ادب و بى حیاس !!! جاى شوهرت بودم میزدم اون گوشیو ازت میگرفتم !!! !!! به مردم میگى دارم میام شهرستان دیدنتون میرین نمایندگیاتونو تبلیغ میکنین اونم چرم !!!!باااااااااید از من معذرت بخواى چون به دعاهاى هر شبم توهین کردى !!! باااااید از من معذرت بخواى

دعوای تتلو و بهنوش , علت دعوای امیر تتلو و بهوش بختیاری , تتلو و بهنوش بختیاری در اینستاگرام

دعوای بهنوش بختیاری و امیر تتلو

۸۵ دیدگاه‌ها

  1. واقعا آدم خجالت می کشه تتلو رو به عنوان هنرمند کشورش معرفی کنه😑🤐

  2. هنرمند اونیه که حرف مردمو میزنه نه اونی که تو محله گل و بلبل بازی میکنه😂😂

  3. امیرحسین مقصودلو

    با سلام.من یه تتلیتی واقعی هستم و بدون شک مطمئنم که آقای امیر تتلو کاملا راست میگفته و بهنوش باید از اون معذرت بخواد.من اسم خودم امیرحسین مقصودلو نوشتم چون واقعا عاشق تتلو هستم.

  4. من نه طرفدار خانم بختیاری هستم نه تتلو ولی به نظر من که خارج از گود به این قضیه نگاه میکنم تتلو واقعا بی ادبه در صورتی ک خانم بختیاری با احترام جوابشونو داد و جی جی راست میگفت که تتلو دنبال توجه میگرده

  5. من واسه نویسنده این پست متاسفم که امیر تتلو ام هنرمند حساب کرد

  6. شهر که بی صاحب بشه،تتلو هم میشه هنرمند

  7. من نه طرفدار امیر تتلو هستم نه بهنوش بختیاری.ولی باید بگم شاید منظور امیر خانم بختیاری نبوده که خوش و قاطی گره. بازم نمیدونم…..

  8. ینی تتلو هنرمند باشه من جراح مغزم

  9. من خودم بختیاریم ولی متاسفم برا خانم بختیاری که به خاطر یه دعوای الکی پای قوم بختیاریو میکشه وسط . در ضمن آقای تتل هنرمنده؟ خاک بر سر هنر ایران که یه نفر با دوتا آهنگ چرت بشه هنرمند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.