امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / علت اجرا نکردن علی ضیا در ویتامین ۳ مشخص شد

علت اجرا نکردن علی ضیا در ویتامین ۳ مشخص شد

علت اجرا نکردن علی ضیا در ویتامین ۳ مشخص شد

علی ضیا , عکس علی ضیا کچل

به گفته ی علی زاهدی تهیه کننده برنامه ویتامین ۳ علت اجرا نکردن علی ضیا در این برنامه سرباز بودن علی ضیا است. اما ضیا که مدت هاست سرباز است، قبلا گفته بود اطلاعی از ساخت سری جدید برنامه ندارد و اگر پیشنهادی برای اجرای سری جدید به او شود قبول خواهد کرد و دوباره جلوی دوربین ویتامین ۳ قرار خواهد گرفت.

نکته جالب در مورد مجری جدید برنامه علی مرادی این است که او اجازه مصاحبه ندارد ! او در این مورد میگوید: من هم از طرف مدیر شبکه سه و هم از طرف تهیه کننده اجازه مصاحبه ندارم و تاکید کرده اند تا چند هفته گفتگو نکنم.

علی ضیا , عکس علی ضیا کچل

شاید تغییرهای زیاد در برنامه ای محبوب باعث چنین تصمیم گیری باشد! زاهدی گفته ویتامین ۳ تبدیل به یک مجله تصویری شده: «یک خبرنگار ثابت (علی مرادی) اجرا و گفتگو با مهمانان مرد را برعهده دارد و یک خانم مجری ثابت نیز کار گفتگو با مهمانان خانم را انجام خواهد داد، ضمن اینکه هر روز صبح سه خبرنگار بخش های مختلف این مجله را ورق می زنند. در سری جدید تعداد مجری ها زیاد شده و ما در هر برنامه بخش های نمایشی و گزارشی بسیاری داریم. در حقیقت ریتم برنامه تندتر شده است.»

به گفته زاهدی این برنامه تا آخر تابستان از ساعت ۸ تا ۹:۳۰ به روی آنتن می رود اما بعد از آن دوباره به روال سابقش یعنی ساعت ۶:۳۰ برمی گردد اما نکته جالب و تعجب برانگیز سری جدید برنامه، مجری ان یعنی علی مرادی است. پیش از این، زاهدی گفته بود علی مرادی به هیچ وجه نمی تواند مجری ویتامین ۳ شود چون او جزو مجریان شبکه اول سیماست و حضورش در شبکه ۳ برخلاف قوانین صدا و سیما خواهد بود.

زاهدی هم در همان زمان ها (توقف پخش ویتامین ۳) گفت: «قرار بود اگر برنامه ادامه هم پیدا کند دیگر ضیا در برنامه حضور نداشته باشد چون بیشترین فشار به او وارد می شد. روزهای آخر لحظه شماری می کرد که برنامه تمام شود.»اما سوال اینجاست که آیا برنامه مخاطب محوری که برای یک سال و نیم با اجرای علی ضیا به روی آنتن رفته می تواند با اجرای افراد دیگر هم به همان اندازه در جذب مخاطب موفق باشد؟ ضیا علاوه بر محبوبیت در برنامه ویتامین ۳، مجری شناخته شده و محبوبی است و با سابقه کاری پروپیمانش، حسابی طرفدار دارد! فقط چند هفته وقت لازم است تا بفهمیم سرنوشت ویتامین ۳ جدید چه خواهد شد!

منبع : هفته نامه تماشاگران امروز

۷ دیدگاه‌ها

  1. سلام از وقتی که علی ضیااز ویتامین سه رفته اصلاحوصله نگاه کردنشو ندارم.
    بااجرای علی ضیا هرصبح وقت برنامه بیدارمیشدم ولی حالاتالنگ ظهرمیخوابم هرکجاکه هستی همیشه موفق باشی
    دوست دارم ومواظب خوبیهاتم باش

  2. علی ضیا دودوریه

  3. طرفدار علی ضیا

    از وقتی که علی ضیا از ویتامین۳ رفت،بیننده های این برنامه نصف شد! بلکم کمتر!! هزار نفرهم ویتامین۳ رو اجرا کنن بازم مثل اجرای اقای ضیا نمیشه،ابدااااا….

  4. بخدا برنامه ویتامین سه بدون آقای ضیا هیچه
    این مجری ک آوردن گیجه نمیفهمه اصلا چی میگه

  5. سلام برنامه ویتامین سه با مجری گری آقای علی مرادی بسیار زیبا و دلنشین میباشد. فقط اسفند برای خودش دود کنه چشم نخوره.

  6. راستی آقا ضیا اگه کچل هم باشه بازم بیننده داره.

  7. سلام کاش آقای ضیا را بر می گرداندید. من که یکی از بینندگان برنامه های آقا ضیا بودم از وقتی که رفته از برنامتون من دیگه ویتامین ۳ رو نگاه نمیکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.