امازینگ / ورزش و تندرستی / نتایج مسابقات ورزشی / عکس های تماشاگران + دانلود بازی والیبال ایران و برزیل ۲۷ تیر ۹۳

عکس های تماشاگران + دانلود بازی والیبال ایران و برزیل ۲۷ تیر ۹۳

عکس های تماشاگران + دانلود بازی والیبال ایران و برزیل ۲۷ تیر ۹۳

والیبال ایران و برزیل , تماشاگران بازی , دانلود

بازی والیبال بین تیم های ملی ایران و برزیل در روز جمعه ۲۷ تیر ۹۳ در مرحله نهایی لیگ جهانی و در ساعت ۲۰ به وقت تهران برگزار شد . تیم والیبال کشورمان که در بازی قبل خود با نتیجه ۳ بر دو به روسیه باخته بود برای صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ جهانی می بایست حتما برزیل را شکست دهد که خوشبختانه این پیروزی رقم خورد . بچه های والیبال ایران توانستند با نتیجه ۳ بر یک برزیل را شکست دهند و با توجه به بازی های قبل این دو تیم با روسیه هر دو تیم یعنی ایران و برزیل  راهی مرحله بعد این مسابقات شدند . تو این پست خلاصه بازی و دانلود و عکس هایی از تماشاگران این بازی را برای شما آماده کرده ایم که در ادامه ملاحظه می کنید .

 

خلاصه بازی والیبال ایران و برزیل

 

ست نخست: ۲۵ -۲۱ ایران

برزیل از همان دقایق ابتدایی بازی کار را پر فشار آغاز کرد. عادل غلامی خیلی زود ارزش هایش را ثابت کرد و نشان داد برزیل روی کار سرعتی همچنان آسیب پذیر است. تا سه امتیاز کار مساوی پیش رفت. اما تمرکز روی آبشارهای قدرتی ساتکامپ و انسجام در دفاع روی تور در ادامه روند بازی را به سود برزیل پیش برد. لوکارلی با پروازهای بلند و سرویس های فنی خود اختلاف امتیازها را با ایران بیشتر می کرد. برزیل وقت استراحت فنی را ۸ بر ۵ واگذار کرد. کواچ با بازیکنانش صحبت کرد. سعید معروف در این مسابقه هم بیشتر پاس هایش را برای غفور می فرستاد.

مجتبی میرزاجانپور با سرویس های تماشایی خود بارها دریافت برزیل را ناکام گذاشت. کاملا مشخص بود که معروف همچنان از آسیب دیدگی رنج می برد او دقت همیشگی را در ارسال پاس هایش نداشت. برناردو رزنده مثل همیشه در کنار زمین داد و فریاد می کرد. والاس از منطقه چهار حملات کوبنده ای داشت اما در مقابل دفاع سه نفره ایران حرفی برای گفتن نداشت. اشتباه او بازی را در امتیاز ۱۴ به تساوی کشاند. دفاع روی تور عالی از عادل غلامی ایران را به امتیاز ۱۵ رساند. بلافاصله سرمربی برزیل وقت استراحت گرفت. ساتکامپ شلاقی سرویس می زد. امیر غفور با تمام توان آبشارهایش را ه زمین برزیل می فرستاد. او دوبار اسپک خود را به صورت لوکارلی کوبید. بازبینی تصاویر ویدیویی یک امتیاز به برزیل داد. فرهادقائمی سرانجام در امتیاز ۱۹ سرویس های تماشایی خود را به نمایش گذاشت تا دریافت کننده های حریف نتوانند کاری از پیش ببرند.

تمام پاس های پشت معروف برای غفور امتیاز می آورد. امیرغفور حالا تازه موتورش روشن شده بود. او در امتیاز ۲۰ کار را به تساوی کشاند. خطای تور لوکارلی ایران را جلو انداخت. ویسیتو نووس که به بازی آمده بود یک امتیاز حیاتی دیگر را به ایران تقدیم کرد. بازی بدون توپ عالی از موسوی مهاجمان حریف را به اشتباه وادار می کرد. مجتبی میرزاجانپور یک جای خالی زیبا انداخت تا برزیلی ها تحقیر شوند. او کار را با یک آبشار تماشایی تمام کرد. این ست در حالی که دو تیم بارها از یکدیگر پیش افتاده بودند ۲۵ -۲۱ به سود ایران رقم خورد.

ست دوم: ۲۵ – ۱۹ ایران

برزیلی ها در آغاز ست دوم سه سرویس متوالی را خراب کردند. همین موضوع موجب شد که روند بازی به سود ایران جریان داشته باشد. ایران از منطقه دو و چهار حملات کوبنده و موثری داشت. اما درکارهای سرعتی خیلی موفق نبود. برزیلی های میانه تور را با دفاع سه نفره بسته بودند که پایپ های میرزاجانپور جواب ندهد. غلامی نهایت بهره را از کارهای ترکیبی می برد. کاربونرا دریافت های خوبی داشت . همین موضوع موجب می شد رزنده پاس های خوبی برای لوکارلی بسازد و امتیاز بگیرد. ایران با اختلاف یک امتیاز وقت استراحت فنی نخست را به سود خود تمام کرد.

بازیکنان ایران با روحیه بالا نبض بازی را در دست داشتند. تماشاگران ایرانی حاضر در سالن لحظه ای از تشویق ایران کوتاه نمی آمدند. محمد موسوی دسوزا را دفاع کرد و ایران را به سه امتیاز برتری رساند. برزیل روی پاس های کوتاه راحت امتیاز می گرفت. ایران در ست دوم مدیون دریافت های تماشایی فرهاد قائمی بود. حملات میرزاجانپور همچنان ایران را با اختلاف سه امتیاز برتری پیش می برد. سعید معروف اما توپ برگشتی را با یک آبشار طلایی به امتیاز تبدیل کرد و ایران را به امتیاز ۱۶ رساند. برناردو رزنده داد می زد و با دست به صورتش می کوبید. حتی سرویس های اولیویرا هم نمی توانست برزیل را به بازی برگرداند. قائمی و غفوور از منطقه دو راحت آبشار می زدند. ریکاردو نمی توانست در آن منطقه خوب دفاع کند. هر دو تیم در امتیاز ۲۰ اشتباه زیادی در سرویس داشتند. سرمربی رزنده وقت استراحت گرفت تا از آماج حملات ایران بکاهد. حملات غفور و قائمی از از منطقه دو چهار ادامه داشت. رزنده باز هم وقت استراحت گرفت. فریادهای ایران ایران در سال نلسون ماندلای فلورانس بی امان تکرار می شد. تشکری با سرویس های تماشایی خود برزیل را به زانو درآورد. ایران ۲۵ بر ۱۹ ست دوم را هم برد تا تنها یک ست دیگر برای پیروزی و صعود به مرحله نیمه نهایی لازم داشته باشد.

ست سوم: ۲۵- ۲۳ برزیل

اشتباه در سرویس مهمترین نکته در ست سوم بازی بود. حساسیت زیاد مسابقه برای دو تیم موجب شده شود که در این ست آمار شاتباه در سرویس زیاد شود. حالا سعید معروف پاسور تیم ملی والیبال سعی می کرد تا همچنان دور از دست دفاع روی تور مهاجمان ایران را تغذیه کند. ایران با چهار مهاجم کار می کرد. تشخیص اسپکر اول ایران برای دفاع برزیل مشکل بود. با این حال عجله بازیکنان ارن در حمله موجب شد تا برزیل وقت استراحت فنی را به سود خود تمام کند. برزیلی های با اختلاف یک امتیاز جلو بودند. اما خطای لورکارلی بازی را در امتیاز ۹ به تساوی کشاند.رزنده لوکاس ادواردو را در ست سوم به میدان فرستاده بود. او کلیدی ترین بازیکن زرد پوشان در این مسابقه بود. مجتبی میرزاجانپور خیلی خوب آبشار می زد. جای خالی های او بارها بازیکنان برزیل را به زانود درمی آورد.

در حالی که کار در امتیاز ۱۱ مساوی پیش‌ می رفت، چند اشتباه سهوی در دریافت برزیا را سه امتیاز جلو انداخت. کواچ بالاخره وقت استراحت گرفت. او و رحمان محمدی راد با ملی پوشان صحبت کردند. سعید معروف با یک جای خالی تماشایی یک امتیاز را جبران کرد. اما دسوزا که نمی خواست تیمش دست خالی این مسابقه را تمام کند، بلافاصله یک آبشار کوبنده را در زمین ایران نشاند. دفاع سه نفره ایران شکستنی نبود. برزیل ۱۶ بر ۱۴ وقت استراحت فنی دوم را برد. تماشاگران ایررانی حاضر در سالن یک صدا تیم ایران را تشویق می کردند. رزنده باز هم اولیورا رافائل را به میدان فرستاد. او خوب سرویس می زد. در مقابل کواچ آرمین تشکری را به میدان فرستاد، اما سرویس او به آنتن برخورد کرد.برزیلی‌ها بر خلاف دو ست قبل قدر برتری خود را دانستند و این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود خود پایان دادند.

ست چهارم: ۲۸ -۲۶ ایران

بازیکنان ایران می دانستند که اگر در این ست پیروز شوند به عنوان تیم اول از گروه صعود خواهند کرد. هیچ یک از دو تیم نمی خواستند در ست چهارم ریسک کنند. بازی با احتیاط در دستور کار بود. امیر غفور مهاجم اول ایران در ست چهارم کار سختی داشت. سه دفاع مستحکم برزیل اجازه نمی دادند که او به راحتی کار کند. بازی با اختلاف یک امتیاز برای هر دو تیم پیگیری می شد. دریافت های ضعیف اجازه نمی داد معروف پاس های خوبی را برای اسپکرهای ایران بفرستد. او تنها به پاس های بلند برای غفور اتکا کرده بود. ۸ بر ۷ برزیل ست نخست را برد. اما به تدریج برزیل برتری خود را به ایران تحمیل کرد. چند اشتباه فردی در توپ های برگشتی کافی بود که ایران سه امتیاز عقب بیفتد. بازیکنان ایران خیلی در سرویس پراشتباه بودند. غور و میرزاجانپور توپ خود را به اوت زدند. برزیل با دو امتیاز برتری همچنان در حاشیه امنیت بود. آرمین تشکری با دفاع خوب خود ویسیتو نووس را مهار کرد. سرانجام ایران به یک قدمی برزیل رسید. اما باز هم نووس بود که برای برزیل امتیاز گرفت. برزیل ۱۶ بر ۱۴ وقت استراحت نی را به سود خود تمام کرد. مجتبی میرزاجانپور از منطقه چهار حملات طلایی داشت. بازی خوب او باز هم اختلاف را به عدد یک رساند.

رزنده وقت استراحت گرفت. ادواردو لوکاس مهره تعویضی برزیل راحت امتیاز می گرفت. او و میرزاجانپور به عنوان دو بازیکن هم پستی بیشترن نقس آفرینی را در این دقایق ایفا می کردند. کواچ رضا قرا را به جای غفوربه میدان فرستاد. سرویس خوب او با دفاع تماشایی بازیکنان ایران کار را به تساوی ۱۹ بر ۱۹ کشاند و ایران در ادامه دو امتیاز دیگر گرفت تا رزنده از خشم به خود بپیچد. برتری ۲۲ بر ۲۰ در صورتی که ایران فقط امتیازهای حمله‌اش را دریافت می‌کرد برای پیروزی کافی بود، اما برزیلی‌ها که بازی را از دست رفته می‌دیدند به سرویس‌های ریسکی روی آوردند و لوکارلی توانست با سرویس خوب دفاع ایران را به هم بریزد. بازی در امتیاز ۲۳ مساوی و کار بسیار حساس شده بود. دو تیم یک امتیاز دیگر به دست آوردند تا بازی در امتیاز طبیعی ۲۵ به پایان نرسد. ایران زودتر از برزیل دو اختلاف امتیاز ایجاد کرد و این ست را به سود خود پایان برد تا آه برزیلی های حاضر در فلورانس بلند شود.

 

لینک دانلود بازی والیبال ایران و برزیل ۲۷ تیر ۹۳

 .

.

عکس هایی از تماشاگران بازی والیبال ایران و برزیل

والیبال ایران و برزیل , تماشاگران بازی , دانلود

تماشاگران بازی والیبال ایران و برزیل

والیبال ایران و برزیل , تماشاگران بازی , دانلود

تماشاگران بازی والیبال ایران و برزیل ۲۷ تیر ۹۳

والیبال ایران و برزیل , تماشاگران بازی , دانلود

تماشاگران بازی والیبال ایران و برزیل ۲۷ تیر ۹۳

والیبال ایران و برزیل , تماشاگران بازی , دانلود

تماشاگران زن بازی والیبال ایران و برزیل ۲۷ تیر ۹۳

والیبال ایران و برزیل , تماشاگران بازی , دانلود

عکس تماشاگران بازی والیبال ایران و برزیل ۲۷ تیر ۹۳

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.