امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / انتخاب جنیفر لارنس به عنوان قدرتمند ترین بازیگر زن جهان + عکس

انتخاب جنیفر لارنس به عنوان قدرتمند ترین بازیگر زن جهان + عکس

انتخاب جنیفر لارنس به عنوان قدرتمند ترین بازیگر زن جهان + عکس

جنیفر لارنس , قدرتمند ترین بازیگر

در تازه ترین رتبه بندی فوربس جنیفر لارنس به عنوان قدرتمند ترین بازیگر زن دنیا و جهان انتخاب شد . او با وجود اینکه تاکنون در سال ۲۰۱۴ هیچ جایزه اسکاری را نبرده است اما همچنان در صدر قدرتمند ترین بازیگران زن جهان ایستاده است .

فوربس در بخشی از گزارش خود درباره جنیفر لارنس آورده است:

” چه کسی می گوید زنان نمی توانند قهرمان اکشن باشند. فقط با ۲۳ سال سن، جنیفر لارنس ثابت کردکه زنان هم به اندازه مردان می توانند توجه گیشه را به سوی خود جلب کرده و ستاره ای بزرگ در عرصه فیلمهای اکشن و غیره شوند.

مجموعه فیلم های بازی های گرسنگی (The Hunger Game) موفق ترین فیلم لارنس بوده است که شاید از فیلم گرگ و میش نیز در رتبه بالاتری قرار بگیرد. هنرنمایی لارنس تنها در این فیلم نبوده است بلکه میستیک آبی رنگ فیلم مردان ایکس نیز شور و هیجان را به این فیلم آورده است.”

گذشته از فروش چشمگیر این فیلمها، بازی فوق العاده این بازیگر جوان در فیلمهای کتاب بارقه امید او را شایسته دریافت اسکار کرد. لارنس با دریافت دو جایزه اسکار ، یک نامزدی اسکار و درآمد سالانه ۳۴ میلیون دلار در رتبه ۱۲ فهرست فوربس سلبریتی ۱۰۰ هم قرار دارد.

او در سال ۲۰۱۰ برای بازی در فیلم استخوان زمستان و در سال ۲۰۱۲ برای بازی در فیلم کتاب بارقه امید جایزه اسکار دریافت کرد. در سال ۲۰۱۳ نیز با بازی در فیلم زد و بند آمریکایی نامزد دریافت اسکار شد.

ساندرا بولاک(جاذبه)، آنجلینا جولی(خبیث)، اسکارلت جوهانسون(کاپیتان آمریکایی)، و جنیفر انیستون(ما خانواده مایلرز هستیم) به ترتیب در رتبه های دوم تا پنجم قدرتمند ترین بازیگران زن جهان قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.