امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / مبینا نصیری مسئول کمپین حرکت جهادی برای فرهنگ اسلامی شد

مبینا نصیری مسئول کمپین حرکت جهادی برای فرهنگ اسلامی شد

مبینا نصیری مسئول کمپین حرکت جهادی برای فرهنگ اسلامی شد

مبینا نصیری , مبینا نصیری 93 , عکس مبینا نصیری

 

حرکت جهادی برای فرهنگ اسلامی

با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در موضوع و مساله فرهنگ در سال جاری جمعی از مجریان و کارشناسان رسانه ملی با تشکیل کمپنی با عنوان حرکت جهادی برای فرهنگ اسلامی اقدام به فعالیت در موضوع فرهنگ می کنند .

مبینا نصیری مجری صدا و سیما و مسئول کمپین «حرکت جهادی برای فرهنگی اسلامی» با اشاره به طرح‌های در دستور این کمپین، گفت: کارشناسان و مجریان عضو این کمپین در راستای توسعه فرهنگ اسلامی در زمینه ازدواج، تحکیم بنیان خانواده، روابط اجتماعی و … این آمادگی را دارند که بدون چشم داشت مالی در برنامه هایی فرهنگی ادارات، موسسات خصوصی و تشکل های فرهنگی حضور یافته و به اجرای برنامه بپردازند.

وی افزود: به دلیل برخی هزینه های سرسام آور اجرا و حضور کارشناسان در برنامه های اینچنینی، اعضای این کمپین تصمیم گرفتند بصورت رایگان به اجرای برنامه بپردازند و از طریق این فعالیت خودجوش ضمن توسعه فرهنگ ایرانی و اسلامی گامی در جهت تحقق شعار رهبر انقلاب بردارند.

مبینا نصیری از تمامی مجریان و کارشناسانی که علاقه مند به فعالیت جهادی در زمینه فرهنگ هستند دعوت کرد تا به این کمپین ملحق شوند.

تشکل‌های فرهنگی، ادارات و سازمان های خصوصی می توانند جهت بهره گیری از خدمات کمپین «حرکت جهادی برای فرهنگ اسلامی» با ارسال عنوان سازمان و شماره تماس به شماره پیامک۳۰۰۰۵۰۶۳۰ اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.