امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / حنانه شهشهانی شایعات مربوط به کشف حجابش را تکذیب کرد

حنانه شهشهانی شایعات مربوط به کشف حجابش را تکذیب کرد

حنانه شهشهانی شایعات مربوط به عکس هایش را تکذیب کرد

حنانه شهشهانی ,کشف حجاب ,بازیگر کلاه پهلوی,عکس حنانه شهشهانی ,بیوگرافی حنانه شهشهانی

ویدا شهشهانی ، مادر حنانه، بازیگر تلویزیون و تئاتر و گوینده پیشکسوت رادیو  به تمام این شایعات پاسخ داد. گرچه حنانه در دقایق پایانی این گفتگو وارد شد ولی در این مورد حاضر به گفتگو نشد و فقط به یک جمله بسنده کرد که «”تا پایان این پرونده هیچ صحبتی ندارم و به زودی تکلیف آن مشخص می‌شود و آن روز، روزی است که صحبت‌های من شروع می‌شود.” ویدا شهشهانی، مادر حنانه،اما دل پری داشت

 رادیو و تئاتر برایم حس نوستالژیک دارد

در حال حاضر بعد از دو تله فیلمی که با علی رامشه برای شبکه قرآن و تهران داشتم، اجرای برنامه‌های خود در رادیو ایران و تهران و همینطور رادیو فصلی را ادامه می‌دهم. رادیو همیشه برایم حال و هوای

دیگری دارد. یک صمیمیت خاصی بر آن حاکم است. حسی است که انرژی از شنونده می‌گیری و می‌دانی برای یک سری مخاطب صحبت می‌کنی که تو را می‌شنوند.

وقتی که سر برنامه زنده هستم، مثل این است که از مخاطبان انرژی می‌گیرم و دوست دارم انرژی مضاعف‌تری از آنها داشته باشم. این حس خیلی خوبی است و همیشه رادیو و تئاتر برای من نوستالژیک بوده است.

من طرف مقابل خود را نمی‌بینم و شنونده با من همذات‌پنداری می‌کند. شنونده شما را می‌سازد و بیان شما به وی کمک می‌کند که تصویر بگیرد. الان هم یک سریال به من پیشنهاد شده است ولی هنوز پاسخی نداده‌ام. چون احتمالا باید خود را برای عمل مغز آماده کنم.

قرعه به نام حنانه افتاد

متاسفم بابت عکس‌هایی که از حنانه در فضای مجازی منتشر شد. آن زمان اصلا حنانه ایران بود. حدود چهار ماه بود که حنانه از آمریکا به ایران برگشته بود. فکر می‌کنم بیشتر زیر سر سایت‌های زرد باشد. حالا نمی‌دانم مشکل‌شان با سریال کلاه پهلوی بود یا شخص حنانه! شب در بحبوحه انتشار این عکس‌ها، حنانه در شبکه دوم سیما، با مژده لواسانی مصاحبه داشت. هیچ اتفاقی هم نیفتاده بود. از فردای آن روز زمزمه‌ها شروع شد و به گوشش رسید. به او گفتند:«حنانه عکس‌ها را دیده‌ای؟» آن روز من رادیو بودم. با من تماس گرفت و مساله را مطرح کرد. به قوه قضاییه شکایت کردم و بعد از بررسی متوجه شدند که همه آنها فتوشاپ است. پیش از اینها هم مشکلاتی را برای هدیه تهرانی و … پیش آورده بودند و انگار سال گذشته قرعه به نام حنانه افتاد.

حنانه حاضر نشد در آمریکا بازی کند

حنانه سه سال برای درس خواندن به آمریکا سفر کرده بود. با اینکه در آنجا هم پیشنهاد کار داشت ولی گفت که آنجا کار نمی‌کند و می‌خواهد به ایران برگردد. بالاخره با پیشنهاد پوران درخشنده برگشت. قرار بود که در فیلم هیس دخترها فریاد نمی‌زنند ایفای نقش کند. اما نتوانست خود را به این فیلم برساند و قرار است برای فیلم جدیدشان که در مورد طلاق است از حضور حنانه استفاده کنند. حنانه هم با خانم درخشنده قرار گذاشت و آمد و این زمزمه ها شروع شد.

مدلینگ؟ هرگز…

زمزمه‌ها مبنی بر این بود که حنانه کار مدلینگ می‌کرده و عکاس امانتداری نکرده است. حنانه آنجا کار مدلینگ نمی‌کرد و هر کسی حرفی زده در واقع شایعه بوده است. با پیگیری‌های ما عده‌ای را در شهرک غرب دستگیر کردند و حالا باید ببینیم اصل ماجرا چیست. تا امروز سکوت کردم و گفتم شاید این داستان جمع شود. ولی متاسفانه خود مردم به این قضیه دامن زدند. اگر حنانه می‌خواست این کار را انجام دهد، در آمریکا می‌ماند نه اینکه به ایران بیاید و پیشنهاد بازی در یک سریال چهل قسمتی برای ماه مبارک رمضان را به او بدهند.

حنانه شهشهانی بیشتر سر زبان‌ها افتاد

این قضیه باعث شد که حنانه بیشتر سر زبان‌ها بیفتد ولی خب طول می‌کشد تا بخواهد قضیه عکس و … از ذهن مردم پاک شود. می خواستند حنانه را از صحنه بیرون کنند . دلم می‌خواهد مردم منصفانه‌تر به داستان نگاه کنند. حنانه دوست دارد که اینجا کار کند و در ایران بماند. فقط در پایان تاکید می‌کنم که حنانه ایران است و از ایران هم نرفته و نخواهد رفت.کشف حجاب نکرده و کشف حجاب هم نمی کند.حتی عکس های با حجابش در آمریکا هم منتشر شده و در همان اینترنت موجود است.

برنا نیوز

۲ دیدگاه‌ها

  1. سلام دوستان

  2. سلام.لازم نیست که خانم شهشهانی اینقدر ناراحت شوند بیشتر مردم میدانند که ان حرفها وعکسها دروغی است ،انهایی که باور میکنند تعدادشان کم است واگه خدا بخواهد به زودی برای انها هم روشن میشود و ان تعدادکم یا ساده لوح هستند یا ادم هایی که طرفدار کشف حجابند(کافر همه را به کیش خود پندارد).امیدوارم هر چه زودتر مجرمین دستگیر و مجازات شوند.والسلام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.