امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / زمان دقیق و مکان برگزاری اولین کنسرت زانیار خسروی

زمان دقیق و مکان برگزاری اولین کنسرت زانیار خسروی

زمان دقیق و مکان برگزاری اولین کنسرت زانیار خسروی

 زانیار خسروی ,کنسرت زانیار 93 ,زمان کنسرت زانیار 93 ,مکان برگزاری کنسرت زانیار ,کنسرت زانیار خسروی,اجرای آلبوم 28 زانیار در برج میلاد ,کنسرت زانیار در برج میلاد

همانطور که می دانید زانیار خسروی سال ۹۲ توانست مجوز بگیرد و حالا پس از انتشار اولین آلبوم رسمی‌اش به نام ۲۸، اولین کنسرت رسمی اش را هم در تاریخ ۴ اردیبهشت ۹۳ برگزار می‌کند.

زانیار خسروی در این کنسرت قطعات آلبوم ۲۸ از جمله «فکر بکر»، «تو نباشی»، «تو اگه بخوای»، «من نمی خوام عوض بشم»، «دوراهی»، «حس کمیاب»، «دستی دستی»، «امید دارم هنوز»، «گریه م گرفت» و «ریسک» اجرا خواهد شد.

 زانیار خسروی ,کنسرت زانیار 93 ,زمان کنسرت زانیار 93 ,مکان برگزاری کنسرت زانیار ,کنسرت زانیار خسروی

مکان برگزاری کنسرت :  برج میلاد

بیشتر قطعات آلبوم ۲۸ را خود زانیار خسروی آهنگسازی و تنظیم کرده و البته سیروان خسروی برادر او هم تنظیم دو قطعه را انجام داده است.

خسروی پیش از دریافت مجوز تک آهنگ هایی را در فضای مجازی منتشر کرده بود و از خوانندگان زیرزمینی به‌حساب می‌آمد.موزیک ویدیوهای او نیز از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شد .

آلبوم ۲۸ زانیار پس از معرفی شدن علی مرادخانی به عنوان معاونت هنری وزارت ارشاد و به‌دنبال کم شدن حساسیت‌های منطقی  نسبت به موسیقی‌های زیرزمینی موفق به دریافت مجوز شد.

بنا به اعلام قبلی، بلیت فروشی برای نخستین کنسرت «زانیار خسروی» از عصر دیروز (شنبه) آغاز شد. این برنامه که اولین اجرای زنده زانیار محسوب می‌شود، با استقبال خوب هواداران این خواننده و موزیسین مواجه گردید و بلیت های آن در چند ساعت به پایان رسید. از این رو، کنسرت زانیار برای یک روز دیگر نیز تمدید شد و او به همراه گروهش به رهبری «امیر میلاد نیکزاد»، علاوه بر چهارم اردیبهشت، پنجم اردیبهشت ماه نیز در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی استیج می‌رود.
زانیار که دوم اردیبهشت ماه به ۲۹ سالگی قدم می‌گذارد، اسفند ماه سال گذشته اولین آلبومش با نام «۲۸» را در بازار رسمی موسیقی کشور منتشر کرده بود.

او در اولین کنسرتهای برادرش، سیروان، به عنوان نوازنده روی استیج رفته بود و این اولین بار است که به عنوان خواننده، کنسرت مستقل خودش را برگزار می‌کند. زانیار در این کنسرت که هر روز دو سانس (۱۸:۱۵ و ۲۱:۴۵) برگزار می شود، قطعات آلبوم «۲۸» را همراه با چند تک آهنگ منتشر شده، اجرا خواهد کرد.

زمان دقیق کنسرت زانیار خسروی ۹۳

پنج شنبه ۴ اردیبهشت۱۸:۱۵
پنج شنبه ۴ اردیبهشت۲۱:۴۵
جمعه ۵ اردیبهشت۱۸:۱۵
جمعه ۵ اردیبهشت۲۱:۴۵

قیمت بلیت ها : بین ۳۵ هزار تومان تا صد هزار تومان می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.