امازینگ / اخبار / اخبار اقتصادی / جزئیات و آدرس سایت دریافت یارانه + فرم ثبت نام یارانه ها

جزئیات و آدرس سایت دریافت یارانه + فرم ثبت نام یارانه ها

جزئیات و آدرس سایت دریافت یارانه + فرم ثبت نام یارانه ها

 نحوه ثبت نام یارانه ها در سال 93, ادرس سایت ثبت نام یارانه, یارانه 93,,دریافت یارانه در سال 93, فرم ثبت نام جدید یارانه نقدی,اولویت های ثبت نام یارانه های نقدی,سایت ثبت نام یارانه ها سال 93

متقاضیان در ابتدا صفحه ای www.refahi.ir مشاهده می کنند که شش بند توضیح دارد و مربوط به قوانین و مقرارت دریافت یارانه نقدی است در بند یک تأکید شده مطابق قانون فقط افراد نیازمند می توانند برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام کنند مورد بعدی از متقاضی تعهد می خواهد تا صرفا مشخضات افرادی را که هم اکنون  تحت تکفل دارد درج کند.

در بند سه متقاضی متعهد می شود در صورت درخواست سازمان هدفمندی یارانه ها مدارک لازم را برای اثبات درستی اطلاعات اعلام شده در فرم ارائه کند مورد بعد که انتظار می رود مورد توجه متقاضی قرارگیرد این است که اگر مشخص شود.

اطلاعات نادرستی در فرم ها اظهار شده به موجب قانون ضمن استرداد وجود دریافتی تا سه برابر یارانه نقدی دریافت شده متقاضی مشمول جریمه قرار می گیرد.

در بند پنجم متقاضی یارانه نقدی تأیید می کند اطلاعاتی که در فرمهای تقاضای یارانه نقدی درج می کند می تواند مبنای ارزیابی مالی و رتبه سنجی اقتصادی اش برای اعطای وام یا سایر تسهیلات از سوی بانکها و موسسسه های مالی قرار گیرد و دست آخر در بند ششم معنا و مفهوم سطح درآمد ماهانه توضیح داده شده است.

بر این اساس میانگین مجموع درآمد ماهانه همه اعضای خانوار در سال ۹۲ شامل درآمد حاصل از شغل اصلی و شغل دوم، دریافت اجاره بها، سود سهام، سود سپرده بانکی، عایدی از مستقلات، حقوق ماهانه مستمری و مواد مشابه دقت شود قبل از پرداخت اقساط مورد نظر می باشد.

در انتهای صفحه اول متقاضی یارانه نقدی باید تمام شش بند دکر شده را تأیید کند که این به منزله فهم دقیق ازمقررات دریافت یارانه نقدی تلقی می شود صفحه دو شامل پرسش های متداول است در ابتدا سرپرست خانوار متقاضی یارانه نقدی باید شماره ملی خود را در محل تعبیه شده در سمت چپ صفحه بدون خط تیره و فاصله وارد کند.

سپس آخرین شماره حسابی که جهت دریافت یارانه اعلام کرده اید را در مستطیل مربوطه وارد کنید دقت شود شماره کارت بانکی را وارد نکنید در ادامه متقاضی یارانه نقدی باید تعداد اعضای خانواده خود را شامل خود و افراد تحت تکفل در سمت چپ و محل مربوطه درج کند پس از تکمیل این سه بخش متقاضی باید کد امنیتی ۵ رقمی را واردکند و اطلاعات درج شده را تأییدکند .

در صفحه سوم ابتدا متقاضی یارانه نقدی باید اسم خود و افراد تحت تکفلش را به همراه شماره ملی هر یک نوشته و وضعیت مالک بودن یا نبودن واحد مسکونی را برای هر یک جداگانه مشخص کند در ادامه متقاضی براساس تعریفی که از سطح درآمد در بند شش صفحه اول مشخص شده که البته یک بار دیگر هم در مستطیلی که مشاهده می کنید برایش یادآوری می شود خود را در یکی از پنج گروه درآمدی قرار دهد گروه های درآمدی به این ترتیب است:کمتر از ۶۰۰ هزار تومان، از ۶۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان، از یک تا ۲ میلیون تومان، از ۲ تا ۲٫۵ میلیون تومان و بیشتر از ۲٫۵ میلیون تومان در ماه.

مرحله آخر اطلاعات محل سکونت خانوار است متقاضی مشخص می کند ساکن شهر، روستا و یا در زمره عشایر کشور است. آنگاه استان و شهرستان محل سکونت را انتخاب می کند درج کد پستی نیز در مرحله بعد قرار دارد و در نهایت بسیار مهم است که متقاضی شماره تلفن همراه و ثابت خود را در محل تعبیه شده درج کند به تمام متقاضیان دریافت یارانه نقدی به جد توصیه می شود پس از خواندن مندرجات مستطیل انتهای صفحه سوم و آگاهی از جنبه حقوقی اطلاعاتی که اعلام کرده اند نسبت به تأیید آن اقدام کنند چنانچه تمام مراحل و اطلاعات درج شده باشد به متقاضی دریافت یارانه نقدی کد شناسایی یاز طریق پیامک به شماره تلفن همراه اعلام شده ارسال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.