امازینگ / اخبار / اخبار اجتماعی / پیش بینی سونامی دختران ساپورت پوش در تابستان ۹۳

پیش بینی سونامی دختران ساپورت پوش در تابستان ۹۳

پیش بینی سونامی دختران ساپورت پوش در تابستان ۹۳

ساپورت پوشان ,عکس ساپورت پوشان ,زنان ساپورت پوشان ,ساپورت ,ساپورت پوشان ایران ,ساپورت پوشان تهرانی

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی خبرده ، تبعات  برخورد های  تند آن زمان از یک طرف ، ورود فن آوری ماهواره و اینترنت از طرف دیگر موجب شد تا در غیاب عدم برنامه ریزی و عدم هماهنگی بین نهادهای متعدد تصمیم گیر و موازی کار ، امروزه شاهد بد حجابی باشیم که به مراتب از بی حجابی بدتر است.

ساپورت ، شلوار نازک و چسبان امروز نه تنها در بین دختران که حتی در بین زنان متاهل حتی با همراهی همسرانشان به معضل اجتماعی منجر شده است که به شدت محرک غریزه جنسی مردان مجرد و متاهل شده و نکته قابل تامل اینکه هیچ برخورد شایسته ای با این موضوع نمی شود در حالی که این ساپورت به مراتب بسیار وقیح تر از بدحجابی های چند دهه پیش است و حتی به مراتب بدتر از عریان بودن است  چرا که تحریک جنسی این شلوارها بسیار زیاد است.

از طرفی عدم اختصاص بودجه مناسب برای ازدواج جوانان ، و گرانی و تورم افسار گسیخته از طرف دیگر منجر به  شیوع میهمانی های مختلط همراه با سرو مشروبات الکلی و مواد افیونی ، حتی در شهرستانهای کوچک شده است بگونه ای که جوانان به راحتی حاضر به ازدواج در موعد مقرر نیستند و همین موضوع یکی از دلائل دیگر پیر شدن جامعه است .

برآورد می شود در صورتی که  برای پشتیبانی در امر مقدس ازدواج جوانان از نظر اشتغال زایی ، ارائه تسهیلات بلا عوض اعتباری ازدواج ، مسکن ، فکر و عمل جدی صورت نگیرد وضعیت جامعه و بویژه نسل پیش روی کشور با افسار گسیختگی فرهنگی اجتماعی روبرو خواهد شد که حتی نیروی قهریه نیز توان مقابله با آنرا نخواهد داشت.

از طرف دیگر عدم جذابیت برنامه صدا و سیما منجر به رویگردانی جوانان از رسانه ملی به سمت برنامه های جذاب مبتذل ماهواره ای شده است و معلوم نیست این سیاست نا صحیح تا چه زمانی ادامه خواهد یافت ؟!…

پیش بینی میشود با توجه به وسعت جغرافیایی جامعه ساپورت پوش کشور که آگاهانه و نا آگاهانه  بدان می پیوندند در تابستان ۹۳ تبدیل به سونامی شود بگونه ای که هر دختر و زنی که ساپورت نپوشیده باشد مورد نکوهش و طرد قرار گیرد !

حال اینکه نهادهای متعدد موازی کار کشور چه زمانی می خواهند به خود بیایند و متولی مشخصی را در این امر بر گزیند مشخص نیست و این که چه مسئولی باید برای امر مقدس ازدواج و ایجاد تسهیلات ازدواج تاکید  جدی و موکد نماید و بدان ورود پیدا نماید نیز مشخص نیست !!!

 

 

۹ دیدگاه‌ها

  1. بسیار زیبا وقشنگ بودند.!آوورین….. من بشخصه خییییلی خوشم اومد.

  2. مثلا شما ادعاتون میشه ک اینکارا رو نمیکنین ؟ شما مردا ک از دخترا رد کردین چرا پسرا رو نمیبینین و فقط دخترا چشماتونو گرفتن ؟ پسری ک ابرو برمیداره لباسا تنگ تن میکنه آرایش میکنه النگو دسش میکنه به چشمتون نمیاد فقط دختره به چشمتون میاد؟ واقعا واسه جامعه مزخرفمون متاسفم

    • ببین چند درصد از پسرااین کارا رو می کنن هااا ؟ وحاله بگو چند درصد از دخترا این تورین؟میفهمی که خیلی زیادن شما دخترا هر وقت صحبت از این حرفا میشه این مسله رو میارین وسط چون جوابی ندارین ودر آخر جامعه رو خود ما می سازیم پس واسه خودمون متاسف باشیم واااااا قعا که!!!!!!!!

  3. سلام
    دوستان این باید بدونید که مشکل از ما اقایون. اگر برا پیدا کردن ی زن برا ازدواج و یا دوست دختر به دختر باحجاب پیشنهاد بدم دخترا خودبه خود درست میشن.

  4. اخه با این پاهای بدفرم با چه اعتماد به نفسی ساپورت میپوشن!!!

  5. فکر کردن خیلی خشگل میشن مثلا؟؟؟

  6. ای مردم اینقدر امام زمان را با این حرکتها اذیت نکید اینجا ایران است اسلام دین ماست حجاب یک زن مصونیت اوست ای مردم به خدا اینها همه تهاجم فرهنگی کمی ارزش و احترام خون شهدا را داشته باشید آخه غیرت ایرانیتون کجا رفته؟شما با این کاراتون زیر بنای اسلام را نابود میکنید و جامعه را به فساد می کشانید

  7. سلام.آدم می مونه چی بگه واقعادیکه تاکجامیخوام برن ایناپدرمادربرادرغیرت ندارن وقتی اینااینجوری میان بیرون بایدافسوس خوردنه اینکه بگی بع ما چه وردشدازش واقعامتاسفم که دقیقامطابق میل بیگانگان داریم عمل میکنیم وحواسمون نی آخه به چه قیمتی بااین وضع اسفبارمیان بیرون.من که بادیدن ایناسرم داره میترکه ازدولت محترم میخوام یک تدابیری انجام بده.کشورمااسم اسلام یدک میکشه نظاریم فقط اسمش باشه.ببخشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.