امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / بازگشت دوباره مهران مدیری به تلویزیون در سال ۹۳

بازگشت دوباره مهران مدیری به تلویزیون در سال ۹۳

بازگشت دوباره مهران مدیری به تلویزیون در سال ۹۳

مهران مدیری,بازگشت مهران مدیری به تلویزیون,بازگشت قطعی مهران مدیری به تلویزیون

 

مهران مدیری که بخاطر سریال شب های برره و مرد هزار چهره در ویژه برنامه تحویل سال شبکه ۳ به نام سه ستاره حضور پیدا کرده بود . با اعلام این که ۶ سال از تلویزیون دور بوده ام و یک مخاطب ۷۰ میلیونی رو با یک مخاطب ۲ میلیونی شبکه خانگی عوض کرد کردم.

مهران مدیری در ادامه اعلام داشت من بچه تلویزیون هستم و امسال در تلویزیون حتما برنامه خواهم داشت.

قرار است در شب عید در هفت حوزه مجری ورزشی، مجری غیر ورزشی، برنامه تلویزیونی، بازیگر زن، بازیگر مرد، خواننده تیتراژ و مجموعه تلویزیونی، سه تن از بهترین ها که با آرا مردم و مخاطبان شبکه ۳ سیما انتخاب می شوند، مهمان برنامه شوند…..

ستاره های شبکه سه در ۷  حوزه یاد شده بدین شرحند:

 

مجری ورزشی: عادل فردوسی پور، جواد خیابانی، هادی عامل

 

مجری غیر ورزشی: احسان علیخانی، نجم الدین شریعتی و سید علی ضیاء

 

برنامه تلویزیونی: ماه عسل، ویتامین ۳ و نود

 

بازیگر زن: مرجانه گلچین، شقایق دهقان و فریبا کوثری

 

بازیگر مرد: مهران مدیری، شهاب حسینی و رضا عطاران

 

خواننده تیتراژ: احسان خواجه امیری مجموعه تلویزیونی آوای باران، علی لهراسبی برای مجموعه تلویزیونی فاصله ها، مهدی یراحی برای برنامه ماه عسل

 

مجموعه تلویزیونی: شب های برره، خانه به دوش و پژمان

 

از مهمانان یاد شده مهران مدیری، شقایق دهقان و فریبا کوثری، عادل فردوسی پور، سید علی ضیاء و نجم الدین شریعتی، احسان خواجه امیری، علی لهراسبی، مهدی یراحی، ایرج محمدی و مهران مهام تهیه کنندگان مجموعه تلویزیونی خانه بدوش و سروش صحت و پژمان جمشیدی به ترتیب کارگردان و بازیگر مجموعه تلویزیونی پژمان در ویژه برنامه «سه ستاره» حضور می یابند و از دیگر ستاره‌ها هم برنامه‌ای ضبط شده در برنامه تحویل سال شبکه سه پخش می شود.

 

مادر سه شهید خالقی پور، حجت الاسلام والمسلیمن سید مهدی طباطبایی، سردار جمیل بابایی اولین فرمانده کرد در جبهه، همسر شهید اصغر وصالی و بابک حمیدیان بازیگر فیلم «چ» در نقش این شهید، زهرا نعمتی قهرمان پارا المپیک و بهترین ورزشکار زن معلول جهان در سال  ۲۰۱۳ به همراه همسرش، محمد خالوندی قهرمان پارا المپیک به همراه همسر و مادرش، دو نفر از قهرمانان جام جهانی کشتی، رضا صادقی با کودک ۱۵ روزه اش نیز از دیگر مهمانان ویژه برنامه «سه ستاره» اند.

 

مجری این برنامه احسان علیخانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.