امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / خبری از بازی افسانه پاکرو در فیلم آقای عبدی نسب و بانو

خبری از بازی افسانه پاکرو در فیلم آقای عبدی نسب و بانو

بازی افسانه پاکرو در فیلم آقای عبدی نسب و بانو

افسانه پاکرو ,عکس های افسانه پاکرو ,عکس جدید افسانه پاکرو ,فیلم های افسانه پاکرو

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «آقای عبدی نسب و بانو» به کارگردانی حمید اکرمی هم اکنون در تهران در حال انجام است و تاکنون ۴۰ درصد از کل کار مقابل دوربین رفته است. یک شرکت در میدان فاطمی لوکیشن ابتدایی کار بوده و میدان انقلاب و چند منطقه در غرب تهران از دیگر لوکیشن های اصلی کار خواهد بود.

ضمن اینکه تدوین نیز به طور همزمان با تولید توسط حمید سیفی آغاز شده تا این تله فیلم برای پخش در روز نیمه شعبان از شبکه دوم سیما آماده شود. همچنین صداگذاری و ساخت موسیقی نیز به ترتیب توسط سامان وفایی و وحید چهل امیرانی انجام می شود. طبق برنامه ریزی ها تصویربرداری این تله فیلم طی ۱۰ روز آینده به پایان می رسد.

افسانه پاکرو و مانی کسراییان در این تله فیلم با مضمونی کمدی در نقش مهناز و سامان، زوج جوانی ایفای نقش می کنند که هر بار برای برگزاری مراسم ازدواج خود با مانعی روبرو می‌شوند. زهره حمیدی،‌ روشنک عجمیان،‌ رضا رویگری،‌ حشمت آرمیده، وحید شیخ زاده و مهوش وقاری دیگر بازیگران اصلی پروژه هستند.

حسن اسدی و مهران رستمی تهیه کنندگی «آقای عبدی نسب و بانو» را به طور مشترک و برای گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دوم سیما برعهده گرفته اند و سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: نویسنده: محمد کرمانشاهی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: شاهین غلامرضایی، عکاس: ساسان قاسمی، سعید حسینی.

/روزنامه شرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.