امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / چه افرادی مسئول کشف حجاب حنانه شهشهانی هستند

چه افرادی مسئول کشف حجاب حنانه شهشهانی هستند

چه افرادی مسئول کشف حجاب حنانه شهشهانی هستند

بیوگرافی حنانه شهشهانی , بی حجابی حنانه شهشهانی

با انتشار تصاویری از یکی از بازیگران سریال کلاه پهلوی، نقدهای کنایه‌آمیزی درباره کشف حجاب این بازیگر که در سریالی در نقد کشف حجاب حضور داشته، مطرح شده و صداوسیما این گونه به چالش کشیده شده اما آیا این نقد ‌پذیرفته است و اصولاً نهادهای فرهنگی و به طور خاص سازمان صداوسیما و وزارت فرهنگ و ارشاد، مسئول چنین رفتارهایی هستند؟

پخش سریال «کلاه پهلوی» ساخته ضیاءالدین دری در تلویزیون به واسطه کیفیت نه چندان قابل قبول اثر و جزئیات و خطاهای فاحشی که در این مجموعه به نمایش درآمد، با نقدهای گسترده‌ای همراه شد؛ اما با پایان این مجموعه، قطار این نقد‌ها متوقف نشد و وقوع یک اتفاق مسوبق به سابقه، منجر به پیش کشیده شدن برخی نقدهای پیشین با بیانی متفاوت شد که کارآمدی حداقلی رسانه ملی را به چالش کشیده بود.

حنانه شهشهانی , حنانه شهشهانی 2014, عکس حنانه شهشهانی

آن گونه که برخی رسانه‌های تخصصی در روزهای اخیر به آن اشاره داشته‌اند، حنانه شهشهانی ، یکی از بازیگرانی ‌سریال کلاه پهلوی است که در خارج از کشور ضمن حرکتی که شاید فرا‌تر از کشف حجاب باشد، اقدام به انتشار تصاویری در همین رابطه کرد که جنجال آفرین شده است. در پی این جنجال، نقدهای کوتاه و کنایه‌آمیزی مطرح شد که صداوسیما توان هدایت بازیگران مجموعه‌های خود را ندارد و بنابراین چگونه می‌تواند برای کشور فرهنگ‌سازی کند؟

هرچند شهشهانی پیش از این بازیگر کودک بود و در نوجوانی نیز در فیلم‌هایی همچون «زاگرس» و تله فیلم‌های «بلند گریه کن»، «یک مشت پرعقاب» نقش‌آفرینی کرده، ‌در «کلاه پهلوی» دیده شد و مورد توجه قرار گرفت که اینها همه امری ‌انکارنکردنی است؛ اما آیا صداوسیما مسئول بررسی عقاید و زندگی شخصی تک تک عوامل مقابل دوربین و پشت دوربین آثاری است که در تلویزیون پخش می‌شود و اساساً چنین چیزی ‌پذیرفته است؟

بیوگرافی حنانه شهشهانی , بی حجابی حنانه شهشهانی

یک دیدگاه

  1. خانم شهشهانی خودش را ناراحت نکند حقیقت اشکار خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.