امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / جنیفر لوپز به سو استفاده جنسی از یک مرد متهم شد

جنیفر لوپز به سو استفاده جنسی از یک مرد متهم شد

جنیفر لوپز استفاده جنسی از یک مرد متهم شد

جنیفر لوپز ,جنیفر لوپز 2014 ,عکس جنیفر لوپز ,اخبار جنیفر لوپز ,

یک مرد امریکایی مدعی شده است “جنیفر لوپز” احساسات او را جریحه دار کرده و از او سوء استفاده جنسی کرده است. ” رودریگو رویز ” به دلیل ادعای یاد شده از ” جنیفر لوپز ” از وی به دادگاه شکایت کرده است و از این هالیوودی ۴۴ ساله ۱۰ هزار دلار غرامت خواسته است.

بنابرگزارشات به نظر میرسد یک زن ۵۳ ساله که ادعا کرده است مسئول رسیدگی به ایمیل های طرفداران “جنیفر لوپز” است پشت این ماجرا باشد. این مرد ۳۶ ساله میگوید از سال ۲۰۰۸ ایمیل هایی از سوی جنیفر لوپز دریافت کرده که از او خواسته است تصاویر برهنه اش را برای وی ارسال کند.

جنیفر لوپز ,جنیفر لوپز 2014 ,عکس جنیفر لوپز ,اخبار جنیفر لوپز ,

جنیفر لوپز استفاده جنسی از یک مرد متهم شد

وی اضافه میکند علاوه بر موضوع یاد شده ” جنیفر لوپز ” به او وعده داده بود که با وی رابطه عاشقانه خواهد داشت و بعد از جدایی از همسرش او را به عنوان دوست پسرش انتخاب خواهد کرد که با ورود “کاسپر اسمارت” وی به شدت سرخورده شده است. “جنیفر لوپز” همچنین مدعی شده بود او را وارد حرفه موسیقی خواهد کرد. او از زمانی که متوجه شد این ایمیل ها جعلی است دچار افسردگی شده و به همین دلیل از این خواننده سرشناس هالیوودی شکایت کرده است. وکیل ” جنیفر لوپز” میگوید این یک سوء تفاهم کوچک است که خیلی زود برطرف خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.