امازینگ / فرهنگ و هنر / تلویزیون / ساعت پخش سریال‌ های عید نوروز ۹۳

ساعت پخش سریال‌ های عید نوروز ۹۳

ساعت پخش سریال‌ های عید نوروز ۹۳

سریال‌ های عید نوروز 93

 

 

تلویزیون در نوروز ۹۳ قصد دارد چهار مجموعه نمایشی را از شبکه‌های خود به روی آنتن ببرد که همگی از فضایی طنز برخوردارند و با نزدیک شدن به ایام عید همچنان در مرحله تولید قرار دارند.

به گزارش ایسنا، سریال‌های نوروزی شبکه‌های سیما امسال نیز مانند اغلب سال‌های گذشته از مضمونی طنز برخوردارند و با حضور جمعی از بازیگران این عرصه به روی آنتن می‌روند.

«پایتخت ۳»، «خوب، بد، زشت»، «روزهای بد در» و «ما فرشته نیستیم» عنوان سریال‌های نوروزی تلویزیون در سال ۹۳ است که به ترتیب از شبکه‌های یک تا تهران پخش می‌شوند و مانند هر سال ساخت اغلب انها تا آخرین روزهای نوروز ادامه دارد.

سریال «پایتخت ۳» که به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری اواسط دی ماه در شیرگاه مازندران کلید خورد هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۱ و ۳۰ بامداد و ساعت ۱۵ روز بعد‌ از شبکه یک سیما است.

سریال پایتخت ۳
محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، سارا و نیکا فوقانی اصل و علیرضا خمسه مانند سری اول و دوم این مجموعه از بازیگران اصلی این سریال هستند.

«خوب، بد، زشت» سریال نوروزی شبکه دو سیما نیز به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی ساخته می‌شود و هر شب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود و تکرار آن نیز ساعت ۲ بامداد و ۱۴ روز بعد به روی آنتن می‌رود.

امین حیایی، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، سوسن پرور، حسین محب‌اهری، مهدی سلوکی، شهین تسلیمی و… از جمله بازیگران این سریال نوروزی هستند.

سعید آقاخانی نیز کارگردانی مجموعه نوروزی شبکه سه سیما با عنوان «روزهای بد در» را بر عهده دارد که مجموعه‌اش هر شب ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه به روی آنتن می‌رود و تکرار آن نیز ساعت ۲۴ بامداد و ۱۶ روز بعد خواهد بود.

تهیه‌کنندگی این سریال را ایرج محمدی و مهران مهام بر عهده دارند و هومن برق‌نورد، مریم امیرجلالی، بیژن بنفشه‌خواه، مهرناز بیات، امیررضا میرآقا و مهران رجبی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

آخرین سریال نوروزی را نیز شبکه تهران به روی آنتن می‌برد که ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه پخش می‌شود، این مجموعه را با عنوان «ما فرشته نیستیم» فلورا سام کارگردانی می‌کند. تهیه‌کننده آن مجید اوجی است که ساعت ۱۹ روز بعد تکرار می‌شود.

گوهر خیراندیش‌، محمدرضا شریفی‌نیا‌، علی صادقی‌، برزو ارجمند‌، نادر سلیمانی و داریوش موفق از بازیگران اصلی این مجموعه هستند.
اخبار فرهنگی – ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.