امازینگ / فرهنگ و هنر / تلویزیون / تقاضای میلیاردی برای واگذاری کلاه قرمزی ۹۳ به تلویزیون

تقاضای میلیاردی برای واگذاری کلاه قرمزی ۹۳ به تلویزیون

تقاضای میلیاردی برای واگذاری کلاه قرمزی ۹۳ به تلویزیون

کلاه قرمزی ,کلاه قرمزی 93,کلاه قرمزی عید نوروز 93 ,پخش کلاه قرمزی در نوروز 93 ,

پخش مجموعه کلاه قرمزی ویژه نوروز ۹۳  که گویا قرار است مثل هرساله در ابهام باشد و محل دعوای عوامل تولیدکننده با تلویزیون، امسال نیز برای پخش از شبکه دو در نوروز۹۳ همچنان وضعیت مشخص و شفافی ندارد.

 

به گزارش شبکه ایران و به نقل از «نسیم» به هرحال این مجموعه پرطرفدارترین تولید سیما برای ایام نوروز است و همه ساله نیز توانسته بیشترین مخاطبان کوچک و بزرگ را به خود جذب کند و نبود آن هم نقطه ضعف و ازدستت دادن، کسر امتیازی برای تلویزیون و بویژه شبکه دو خواهد بود.

گرچه عوامل تولیدکننده این مجموعه نیز برحسب آمار بالای تماشاگران کلاه قرمزی نه تنها امسال بلکه همانند سالیان گذشته توانسته‌اند با فشار بیشتر بر مدیران سیما، عاید مالی بیشتری هم نصیب خود کنند که البته اگر بجا باشد محل اعراب و اتهامی ندارد. به هرحال مهم جذب مخاطب است آن هم در مجموعه‌ای سالم که تیم “حمید مدرسی، ایرج طهماسب و حمید جبلی” نشان داده‌اند که تواناییش را دارند و عصایی برای تلویزیون بوده اند و خواهند بود.

درحالی که کمتر از یک ماه به نوروز ۹۳ مانده دوباره عدم شفافیت تولید “کلاه قرمزی” جای سوال دارد؛ از یک طرف مدیران سیما و شبکه دو بر تولید و پخش آن خبر می‌دهند و از طرفی تولیدکنندگان این مجموعه، اعلام می‌کنند که خبری از تولید آن نیست.

اما شنیده های حکایت از آن دارند که تولید کلاه قرمزی ۹۳ از حدود ۵/۱ ماه پیش آغاز شده و گروه مشغول ضبط قسمت‌های آن هستند. اما گویا تهیه کنندگان از تلویزیون درخواست مبلغی حدود “یک میلیارد تومان” را داشته‌اند که همین باعث اختلاف بر سر پخش آن از سیما شده و حتی عوامل این مجموعه گویا اعلام کرده‌اند که اگر شبکه دو با درخواست مالی آنان موافقت نکند آن را به شبکه نمایش خانگی می‌برند.

خبری که به نظر می‌رسد طی یکی دو روز آینده تکلیفش مشخص و تلویزیون دوباره متقاعد به پخش آن در نوروز می‌شود.

نسیم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.