امازینگ / فرهنگ و هنر / سینما / چه فیلم های سینمایی در نوروز ۹۳ اکران می‌شوند

چه فیلم های سینمایی در نوروز ۹۳ اکران می‌شوند

چه فیلم های سینمایی در نوروز ۹۳ اکران می‌شوند

 نوروز 93,فیلم های نوروز 93 سینما,فیلم های سینمایی نوروز 93, لیست فیلم های نوروزی 93, اسامی فیلم های سینمایی نوروز 93

فیلم به عنوان گزینه‌های واجد شرایط برای اکران نوروزی از سوی وزارت ارشاد اعلام شدند، البته قطعا با توجه به تعداد سرگروههای سینمایی، ۵ فیلم برای اکران نوروزی انتخاب می‌شوند و به نظر می‌رسد تاکنون اکران دو فیلم «چ» و «طبقه حساس» قطعی شده است.

علی سرتیپی، مدیر عامل موسسه پخش فیلمیران، در گفت‌و‌گو با ایسنا، از اکران فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا درنوروز خبر داد و گفت: برای اکران این فیلم به سرگروهی سینما «آزادی» در حال رایزنی هستیم.

وی هم‌چنین درباره‌ی فیلم «کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی هم بیان کرد: درباره این فیلم هنوز چیزی به طور دقیق مشخص نیست.

سعید سهیلی در ابن‌باره به خبرنگار ایسنا گفت: زمان اکران «کلاشینکف» خیلی برایم فرقی نمی‌کند که در نوروز باشد یا خیر، چون تصور می‌کنم به جز ماه مبارک رمضان،‌ این فیلم می‌تواند زمان‌های خوبی برای نمایش داشته باشد.

او هم‌چنین اضافه کرد: «کلاشینکف» برای اکران عمومی آماده است و حدود چهار دقیقه هم از آن کم شده است.

به گزارش ایسنا، «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی دیگر فیلم است که اکران آن در نوروز قطعی شده است.

جواد نوروزبیگی در این‌باره گفت: «طبقه حساس» به سرگروهی سینما «استقلال» به نمایش درخواهد آمد.

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری، هم درباره اکران فیلم «فرشته‌ها با هم می‌آیند»به کارگردانی حامد محمدی،‌ توضیح داد: روز چهارشنبه جلسه نهایی را برای این فیلم برگزار خواهیم کرد تا درباره نمایش آن در نوروز تصمیم‌گیری شود.

او هم چنین افزود: در صورت تصمیم به اکران «فرشته‌ها با هم می‌آیند» ، سینماهای فرهنگ و آزادی دو گزینه حوزه هنری برای سرگروهی خواهند بود.

به گزراش ایسنا،‌ روح الله حجازی هم که فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» را دو سال قبل ساخته هنوز موفق به نمایش آن نشده و امسال فیلمش جزو گزینه‌های اکران نوروزی معرفی شده است.

او خواستار حمایت مسئولان از اکران این فیلم که در بخش خصوصی و بدون حمایت مالی تولید شده و تبلیغاتی هم ندارد، شده است.

در میان دیگر گزینه‌های نوروزی،‌ گفته‌های ‌سازندگان فیلم «آذر،‌شهدخت‌پرویز و دیگران» حاکی از عدم تمایل آن‌ها بر اکران این فیلم در نوروز است.

در این بین دو فیلم «آرایش غلیظ» و «خط ویژه» باقی می‌ماند که هنوز خبر موثقی درباره وضعیت اکران آن‌ها در نوروز اعلام نشده است.

یک دیدگاه

  1. احمد عابدی 051

    فیلم اریش غلیظظظظظظظظ بیاد بیرون زود تر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.