امازینگ / فرهنگ و هنر / تلویزیون / یک بازیگر چینی مهمان سریال پایتخت ۳

یک بازیگر چینی مهمان سریال پایتخت ۳

یک بازیگر چینی مهمان سریال پایتخت ۳

احمد مهران فر, پاییتخت 3

مجموعه نوروزی « پایتخت ۳ » به کارگردانی سیروس مقدم از ۱۳ دی ماه امسال در شیرگاه مازندران کلید خورده است و با پایان ضبط بخش های مربوط به شمال، گروه فردا به تهران باز می گردند. طبق برنامه سه شنبه و چهارشنبه گروه استراحت خواهند کرد و سپس تصویربرداری بخش های مربوط به شمال آغاز خواهد شد.

الهام غفوری تهیه کننده سریال در گفت و گو با «بانی فیلم» گفت: «در تهران پیش تولیدی کوتاه خواهیم داشت و از پنجشنبه تصویربرداری را در لوکیشن خانه اوس موسی با بازی هدایت هاشمی پیگیری خواهیم کرد. این منزل در حوالی دارآباد قرار دارد.»

پایتخت 3, اسامی بازیگران پایتخت 3, داستان پایتخت 3, بازیگر چینی پایتخت 3, عکس های سریال پایتخت 3,زمان پخش پایتخت 3

او افزود: « همچنین در تدارک انتخاب یک بازیگر زن چینی هستیم که احتمالاً با زبان فارسی هم آشنا باشد و در بخش هایی از سریال بازی او را خواهیم داشت.» به گفته او، بخش هایی از سریال در تهران در لوکیشنهای برج میلاد و فرودگاه خواهد بود. ضمن اینکه قسمت های ۷ و ۸ فیلمنامه نیز در حال نگارش و ۶ قسمت سریال ضبط شده است.»

فیلمنامه سریال پایتخت ۳ به سرپرستی محسن تنابنده نوشته می شود و بازیگران آن عبارتند از : علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریما رامین فر، نیکا و سارا فرقانی اصل و (بازیگران مهمان)، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی، مهران احمدی و هومن حاجی عبداللهی هستند.

در خلاصه داستان پایتخت ۳ آمده است: در شب عروسی ارسطو، حادثه‌ای روی می‌دهد که باعث می شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود.

او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می‌گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می‌ آید که نقی و خانواده‌اش را وارد ماجراهایی تازه‌تر می‌کند.

عوامل پشت دوربین این سریال هم عبارتند از: دستیار اول کارگردان: محمد صالح غربی جوان، مدیر برنامه ریزی: علی صابری، برنامه ریز: سید جواد حسینی، مجری طرح: علیرضا نجف زاده، مدیر تولید: محمود اتحادی، صدابردار: امیر پرتوزاده، مدیر تصویربردار: امیر مرغوبی، طراح گریم: مجید اسکندری، مجری گریم: مرتضی کهزادی، عکاس : نادر فوقانی، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.