امازینگ / سبک زندگی / اسرار خانه داری / آموزش تزیین سفره هفت سین سفالی نوروز ۹۳

آموزش تزیین سفره هفت سین سفالی نوروز ۹۳

آموزش تزیین سفره هفت سین سفالی نوروز ۹۳

سبزه , هفت سین, هفت سین 93, تزیین هفت سین 93, تزیین سفره هفت سین نوروز 93, نوروز 93, عید نوروز 93

 

کوزه هایی که از وسط به دو نیم شده باشند تهیه کرده و کار را ابتدا با تمیز کردن کوزه ها و رنگ کردن آن با اسپری آغاز میکنیم بسته به رنگ مورد علاقه ی خود میتوانید کوزه ها را با اسپری رنگ کنید برای مثال در اینجا از رنگ سبز بسیار روشن براق استفاده میشود …
تمامی کوزه های نیم شده را از تمام جهات به رنگ آغشته میکنیم و میگذاریم کاملا خشک شود درست به روشی که قبلا توضیح داده شد. در این روش نیاز به تورهای بسیار ظریف مانند گاز دارید.

 

به اندازه یک سانت بیشتر از حجم بادام درسته با پوست، گازها را بریده و لبه های آن را به صورت خیلی ظریف در حدی که فقط یک سیم باریک از آن رد شود میدوزید و دور تا دور آن سیم رد میکنید.

 

بادام ها را از انتها به یک سیم پنج سانتی با چسب حرارتی وصل کرده و در داخل گاز قرار دهید به صورتی که سیم متصل به بادامها درون گاز نباشد و با گاز دور آن را می پوشانید و لبه های آن را به واسطه سیمی که از درزی که دوختید رد شده از دو طرف به هم نزدیک کرده و حالت میدهید مانند دالبرهای ظریف.

 

برای آنکه سیمها مشخص نباشند میتوانید سیمها را پیش از رد کردن درون گاز یا متصل کردن به بادام با اسپری به رنگ کوزه ها رنگ کنید.

 

اس ام اس عید نوروز ۹۵

هفت سین نوروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.