امازینگ / فرهنگ و هنر / تلویزیون / متن برنامه ۹۰ پخش شده دیشب دوشنبه ۵ اسفند ۹۲

متن برنامه ۹۰ پخش شده دیشب دوشنبه ۵ اسفند ۹۲

متن برنامه ۹۰ پخش شده دیشب دوشنبه ۵ اسفند ۹۲

برنامه نود امشب, بررسی وضعیت باشگاه پرسپولیس, اخبار ورزشی, نود شب, برنامه 90, عادل فردوسی پور, علی دایی و مایلی کهن, اخبار ورزشی,90,دانلود 90 5 اسفند 92, پخش 90 دوشنبه 5 اسفند 92

دعوای مایلی کهن و دایی پای خواننده لس آنجلسی را به نود باز کرد

برخلاف وعده ای که هفته گذشته فردوسی پور داده بود در برنامه نود امشب خبری از بررسی وضعیت باشگاه پرسپولیس نبود و به جای آن علی کفاشیان مهمان ویژه این برنامه بود تا در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال ایران با فردوسی پور به گفت وگوی مفصلی بنشیند.

به گزارش تابناک، نود شب گذشته از دو بخش اصلی تشکیل شده ود. بررسی بازی های هفته بیست و هفتم فوتبال ایران و گفت وگو با علی کفاشیان!

در هم پیچیدگی رقابت برای قهرمانی در سه هفته پایانی لیگ و شانس داشتن نزدیک به سی درصد تیم های حاضر در لیگ برای قهرمانی موجب شد تا سوال مسابقه پیام کوتاه این هفته نود به معرفی قهرمان سیزدهمین دوره لیگ برتر اختصاص داشته باشد که مردم می بایست از میان سه گزینه استقلال تهران، پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان و نفت تهران گزینه مورد نظر خود را انتخاب می کردند.

رضا غیاثی به عنوان کارشناس داوری فردوسی پور را تا پایان برنامه همراهی کرد و عادل در بخش نخست برنامه بعد از قرعه کشی، به بررسی وضعیت جدول و سه بازی پایانی هر پنج مدعی قهرمانی پرداخت. نود درجه نخستین گزارشی بود که شب گذشته پخش شد و بلافاصله بعد از آن خلاصه بازی راه آهن و تراکتورسازی پخش شد. بازی که تبریزی ها در پایان آن جشن قهرمان جام حذفی را در تبریز برگزار کردند و البته در طول نود دقیقه سه گل هم از راه آهن دریافت کردند تا تونی هر دو بازی لیگ خود را با شکست به رختکن رفته باشد.

اعتراض و بی احترامی تماشاگران تبریزی به، ابراهیم زاده، یکی از بازیکنان قدیمی تراکتور سازی موجب شد تا بازیکنان ان تیم نخواهند در جشن شرکت کنند و سرانجام با تاخیر به مراسم بیایند. کاپیتان تراکتورسازی هم در حمایت از بازیکن خود به او اجاز داد تا نخستین کسی باشد که جام را بالای سر می برد. ابراهیم زاده در گفت وگویی با نود علت اعتراض تماشاگران را خط دهی لیدرهایی دانست که از او تقاضای پول کرده بودند و چیزی دریافت نکرده بودند.

پس از پخش بازی مس و سپاهان و بررسی داوری دو باز نخست گزارش مفصلی از بازی مهم و زیبای هفته گذشته در انزلی پخش شد که منجر به شکست سنگین چهار بر دوی استقلال برابر ملوان شد. ان گزارش حواشی فراوانی داشت که گل سرسبد آن محمدمایلی کهنی بود که با لباس رفتگران و در اعتراض به صحبت های علی دایی به ورزشگاه رفته بود.

با پخش تصاویری از گل های امیرحسین فشنگچی در تیم های صبا، پرسپولیس و ملوان، مهاجم جوان تیم ملوان ندر انزلی به استودیوی گفت وگوی نود آمد تا مهمان گفت وگوی ویژه نود دیشب باشد.

وی در ابتدای صحبت های خود گفت: امسال شرایطم بهتر از سال های قبل بود و خیلی ها می گفتند در انزلی بازی کردن سخت است ولی خوشبختانه در ملوان خیلی راحت هستم و مردم انزلی نیز نسبت به من لطف دارند و خیلی مرا حمایت کرده اند.

با پخش تاویری از کودکی فشنگچی وی گفت: مهندسی نساجی اراک قبول شدم ولی در نهایت فوتبال را انتخاب کردم. فردوسی پور در این لحظه عنوان کرد که شما همیشه فوتبال را به علم ترجیح داده اید که فشنگچی این موضوع را تایید کرد. همچنین تصاویری از پنالتی گرفتن های فشنگچی در بازی های مختلف پخش شد و وی در خصوص آنها توضیحاتی ارائه داد. فشنگچی در طول گفت وگو با اشاره به انکه فردوسی پور هیچگاه در گزارش بازی ها از او تعرف نکرده در پایان برنامه گفت که من تنها چپ پای تکنیکی هستم که شما از او تعریف نکردید!

گزارش این نود این هفته ه فوتبال در استان مرکزی اختصاص داشت که در دو نوبت روی آنتن رفت و بعد از آن گزارش کامل بازی و حواشی دیدار پرسپولیس و صبا روی آنتن رفت. . بخش مهم این گزارش پخش نزدیک به سه دقیقه از صحبت های علی دایی در کنفرانس خبری بود که محمد مایلی کهن را مورد حمله شدید خود قرار داده بود. موضوعی که مال کهن را د انتهای برنامه روی خط نود کشاند تا بازهم علیه دایی صحبت های را انجام دهد.

گزارش نود تا نود پخش شد که طی آن به عملکرد بازیکنان ایرانی تیم های خارجی ( لژیونرها ) پرداخته شده بود.

علی کفاشیان مهمان بعدر برنامه نود بود. وی در مورد حامی مالی تیم ملی فوتبال گفت: برای این حامی مالی سقف مشخص نکرده ایم ولی کف قرارداد ما ۷ میلیارد است که ۵ میلیارد آن را گرفته ایم و ۲ میلیارد باقی مانده را به زودی خواهیم گرفت البته این مقدار افزایش پیدا می کند و سقفی برای آن مشخص نشده است. وی در مورد گلریزان و مسائل مربوط به آن در خصوص تیم ملی فوتبال گفت: چنین مسئله ای درست نیست و برداشت اشتباه شده است، اسپانسر تیم ملی پولی را به فدراسیون می دهد و تا حدود زیادی نیز فدراسیون درآمدزایی می کند و نیازی به گلریزان نیست.

گزارشی از مراسم رونمایی از اسپانسر تیم ملی فوتبال پخش شد که توسط گروه ورزش باشگاه خبرنگاران تهیه شده بود. کفاشیان در خصوص برخی صحبت ها مبنی بر اینکه مردم با کمک های مالی تیم ملی را یاری کنند اظهار داشت: البته اینطور که مطرح می شود نیست و هزینه های تیم ملی فوتبال تامین می شود و مشکلی در این خصوص نیست.

بخش دوم گزارش ایران نود پخش شد و باز هم نبود بودجه و امکانات، پر رنگ ترین بخش صحبت های فوتبال دوستان بود. پس از این گزارش، کفاشیان در خصوص تیم ملی امید گفت: این تیم برای ما اهمیت ویژه ای دارد، باید مربی مسئولیت این تیم را عهده دار باشد که بتواند از عهده این مسئولیت برآید و با سرمربی تیم ملی بزرگسالان نیز تعامل داشته باشد. در این خصوص مربیان خارجی و داخلی مد نظر هستند که باید در این خصوص به توافق و جمع بندی لازم برسیم که البته وینگادا یکی از این گزینه ها است. وی نامی از گزینه های داخلی به زبان نیاورد و گفت: این گزینه ها در ذهنمان است! فردوسی پور از روابط و انتخاب برخی مربیان از طریق رابطه گله مند بود و کفاشیان گفت: تلاش می کنیم تا چنین قضایایی در فدراسیون دیده نشود و مربیان بر اساس شایستگی انتخاب شوند.

گزارش نود تا نود بخش شد که در آن به مسائل اخیر فوتبال ایران پرداخته شده بود.

در ادامه ، کفاشیان در مورد ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با کی روش پس از جام جهانی ۲۰۱۴ گفت: روز گذشته برای ادامه همکاری صحبت هایی با کی روش داشتیم و تا حدود زیادی با هم به توافق رسیدیم و قرار است صحبت های باقیمانده را طی روزهای آینده انجام دهیم. وی در مورد پاداش ملی پوشان گفت: پاداش همه ملی پوشان داده شده و فقط پاداش بازی با تایلند مانده است. کفاشیان ادامه داد: ما مزد خودمان را گرفتیم که صعود به جام جهانی و خوشحال کردن مردم ایران بود. وی در مورد پاداش خودرو ملی پوشان اظهار داشت: این قول وزارت ورزش بود و به فدراسیون ارتباطی نداشت.کفاشیان همچنین در مورد رفتن سیموئز گفت: وی چند روز پیش نامه ای برای من نوشت که من مشکلات شخصی دارم و نمی توانم بمانم و پس از بررسی موضوع با این مسئله موافقت شد.

مصاحبه ای از محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان پخش شد که توسط باشگاه خبرنگاران تهیه شده بود. گودرزی در بخشی از صحبت های خود در این مصاحبه در خصوص پیش بینی اش از بازی های ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ گفت: بوسنی را می بریم، نیجریه را نیز تحت یک سری شرایط می توانیم شکست دهیم، آرژانتین نیز تیم قدرتمندی است که نمیتوان انتظار داشت مقابل آن به پیروزی برسیم. وی در مورد استقلالی یا پرسپولیسی بودنش خاطرنشان کرد: هنوز نفهمیده ام که طرفدار کدام تیم هستم، هر تیمی قشنگ بازی کند از آن لذت می برم.

پس از پخش این گزارش، علی کفاشیان در مورد اردوی تیم ملی و بازی های تدارکاتی گفت: دو بازی در روزهای ۱۲ و ۱۴ اسفند با کویت و گینه داریم، تیم ملی در ادامه به آفریقای جنوبی می رود و در آنجا چندین بازی می کند و سپس در اروپا، در اتریش بازی خواهد داشت. وی در مورد بازی خداحافظی گفت: بازی خداحافظی در ایران نخواهیم داشت.

گزارشی از یکی از برنامه های نود در اسفند ماه سال ۱۳۸۱ پخش شد که علی فتح الله زاده و اکبر غمخوار میهمان آن برنامه بودند.

کفاشیان در خصوص انتخابات هیئت فوتبال تهران گفت: این انتخابات برگزار نمی شود و فراخوان داده می شود و پس از ثبت نام ها انتخابات هیئت تهران برگزار می شود.

گزارشی از مسابقات لیگ یک فوتبال و نتایج این هفته پخش شد.

گزارش نود تا نود پخش شد و اتفاقات هفته اخیر فوتبال در آن به تصویر کشیده شد. یکی از بخش های این گزارش مربوط به محرومیت هشت جلسه ای فیروز کریمی می شد که طبق گفته حسن زاده رییس کمیته انضباطی وی هفت جلسه محرومیت را پشت سر گذاشته است.

محمد مایلی کهن که به خاطر درگیری های این روزهایش با علی دایی روی بورس است، در برنامه دوشنبه شب ۹۰ روی خط آمد تا درباره صحبتها و ادعاهای علی دایی حرف بزند. سرمربی سابق تیم ملی با اشاره به عکسی که از او توسط رسانه ها منتشر شده گفت که این عکس مربوط به ۳۷ سال پیش است و این عکس به زمانی بر می گردد که رژیم طاغوت سر کار بوده.

مایلی کهن با تاکید بر اینکه “جا نماز آب نمی کشد” مدعی شد که علی دایی هنگام بازی ایران و ازبکستان برای دریافت گرین کارت به امریکا رفت. بعد از این صحبت، مایلی کهن در برنامه زنده تلویزیونی به طرز عجیبی نام یکی از خوانندگان لس آنجلسی را آورد و تاکید کرد که چه قبلا چه حالا به این خواننده علاقه داشته هر چند انتقادهایی را هم به او وارد می داند.

بعد از این اظهارنظر عجیب، فردوسی پور خنده کنان از مایلی کهن خواست که حرف های باقی مانده اش را به بعد موکول کند!

پس از گذشت حدود ۳ ساعت و نیم از آغاز برنامه ۵۴ درصد به پرسپولیس و ۳۳ درصد به استقلال رای داده بودند.

مطلبی روی خط تلفنی برنامه آمد و در خصوص حضور فیروز کریمی در ذوب آهن گفت: کریمی ۲۷ هفته در لیگ برتر حضور نداشته است، وی پس از این محرومیت با تیم آزادی قزوین قرارداد بسته و این تیم را تمرین می داد … پیش از اینکه صحبت های مطلبی به پایان برسد وقت برنامه نود به پایان رسید و صحبت های وی نیمه تمام ماند.

برنامه نود این هفته ساعت ۲:۱۸ بامداد سه شنبه به پایان رسید.

 

منبع: تابناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.