امازینگ / فرهنگ و هنر / سینما / عکس های باران کوثری و نوید محمد زاده در فیلم عصبانی نیستم

عکس های باران کوثری و نوید محمد زاده در فیلم عصبانی نیستم

عکس های باران کوثری و نوید محمد زاده در فیلم عصبانی نیستم

باران کوثری , عصبانی نیستم

گالری عکس های بازیگران

نوید محمدزاده بازیگر جوان و با استعداد متولد ۱۳۶۵ است و اصالتا کُرد ایلام . بازیگری را از کار های دانشجویی آغاز کرده و حالا چند سالی است که به فضای حرفه ای وارد شده است. طراوت و انعطافش در نقش هایی که تاکنون بازی کرده است نوید معرفی یک بازیگر باهوش و سبک دار را در آینده تئاتر می دهد.

و باران کوثری (Baran Kosari) متولد ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران است ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، فرزند رخشان بنی‌اعتماد (کارگردان سینما) و جهانگیر کوثری (تهیه کننده سینما و کارشناس فوتبال) است.

نوید محمد زاده,باران کوثری , عصبانی نیستم

عکس آب بازی نوید محمد زاده و باران کوثری

دومین ساخته ی رضا درمیشیان کارگردان جوان و با استعدادسینمای ایران با نام “عصبانی نیستم” در جشنواره ی امسال رونمایی می شود.

عصبانی نیستم” اولین فیلم باران کوثری بعد از دو سال ممنوع الکاری است که در ساخته ی قبلی رضا درمیشیان با عنوان “بغض” هم حضور داشت.

فیلم اجتماعی «عصبانی نیستم !»، داستان دو جوان به نام‌های نوید و ستاره است که در تهران زندگی می‌کنند. باران کوثری نقش «ستاره» و نوید محمدزاده نقش «نوید» را بازی کرده و تعداد زیادی از بازیگران تئاتر آن‌ها را همراهی می‌کند.

فیلم‌برداری «عصبانی نیستم!» درمیشیان پنج‌شنبه ۲۴ مردادماه امسال آغاز و پس از ۵۲ جلسه در ۱۹ مهرماه در سکوت خبری به پایان رسید.

تمام صحنه‌های این فیلم مستقل در تهران و در بیش از ۶۰ لوکیشن مختلف از شمالی‌ترین تا جنوبی ‌ترین نقطه تهران انجاکم شده است.

داستان فیلم هم درباره زندگی دو جوان به نام ستاره و نوید است که در تهران زندگی می کنند.

 

نوید محمد زاده,باران کوثری , عصبانی نیستم

عکس نوید محمدزاده و باران کوثری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.