امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / حمله یک دختر جوان به حمید حامی خواننده موسیقی پاپ

حمله یک دختر جوان به حمید حامی خواننده موسیقی پاپ

حمله یک دختر جوان به حمید حامی خواننده موسیقی پاپ

حمید حامی , حمله به حمید حامی, عکس حمید حامی, دانلود آهنگ

حمید حامی خواننده پر حاشیه سال های اخیر، بار دیگر اسیر حاشیه ای جدید شد. او که طی سالهای گذشته زبان اعتراض نسل اولی های موسیقی پاپ ایران بوده است، بارها با تهدید های بسیاری مواجه شده است. ولی این خواننده با سابقه اینبار اسیر حاشیه ای شده که خود در آن دخیل نبوده است.

ماجرا از آنجا آغاز می شود که حمید حامی روز ۱۴ بهمن حول و حوش ساعت شش و هفت بعد از ظهر همراه با اتومبیل شخصی خود در خیابان شیراز جنوبی پایتخت با یک دستگاه اتومبیل ۲۰۶ تصادف می کند. با توجه به آنکه بر اساس شواهد راننده اتومبیل ۲۰۶ مقصر بوده، سعی در فرار داشته که حامی از این اقدام جلوگیری می کند و همین سر آغاز ماجرا می شود. استفاده سرنشین اتومبیل ۲۰۶ از اسپری فلفل در این ماجرا و برخورد شدید اتومبیل با شخص حمید حامی در زمان فرار، باعث شد تا یکی از شاهدان عینی که خود از طرفداران این خواننده به شمار می آید به قلم خود این اتفاق را به صورت مفصل شرح دهد که متن آن بدون هیچ تغییری بدین شرح است:

” دیروز چهارده بهمن تقریبا ساعت شیش و نیم بود که جلوی فروشگاه کاشی و سرامیکمون توی خیابون شیراز جنوبی وایساده بودم بودم که اونور خیابون درست جلوی فروشگاه ما صدای ترمز یه مزدای آبی توجهم و جلب کرد و یه پسربا قد خیلی بلند که ریش داشت و عینک طبی رو چشاش بود از ماشن پیاده شد، بلافاصله تلفنش رو برداشت و انگار داشت به پلیس زنگ میزد اما یهویی صدای جیغ جیغ یه دختر از توی ۲۰۶ سفید رو شنیدم، یواش یواش رفتم وسط بلوار که ببینم چی شده که راننده ۲۰۶ از توی ماشین یه اسپری کوچیک سبز رنگ و درآورد و پاشید توی صورت راننده مزدا، پسر قد بلند سریع اومد عقب تر و داشت از سوزش به خودش می پیچید و همچنان گوشیش دستش بود و به پلیس ۱۱۰ آدرس محل رو میداد که راننده ۲۰۶ در حالی که پسر قد بلند جلوی ماشینش بود تا مانع از حرکتش بشه، حرکت کرد و محکم زد به پسر و اون افتاد روی کاپوت ۲۰۶، دختر با سرعت حرکت میکرد و تقریبا شصت هفتاد متر همینطوری درحالی که پسر روی کاپوت بود حرکت کرد تا پسر از روی کاپوت افتاد روی آسفالت و ماشین ۲۰۶فرار کرد، پسر بلند شد در حالی که برف پاک کن ۲۰۶ تو دستای خونیش بود برگشت به سمت ماشین خودش و منتظر پلیس شد، جالب اینکه یه زن که سنش کمم نبود اومده بود به کمکش و براش آب آورد و …

حمید حامی , حمله به حمید حامی, عکس حمید حامی, دانلود آهنگ

مردم هم وایساده بودن و فقط نگاه میکردن، بعد از چند دقیقه دو تا پلیس موتور سوار از کیوسک کلانتری سر خیابون شیراز اومدن و همون موقع ۲۰۶ که فرار کرده بود با یه مرد توی محل ظاهر شد و با فریاد و به دروغ ادعا کرد که راننده مزدا خانوم من رو زده! پلیس هم حرفاش رو باور کرد و کارت ماشین مزدا رو گرفت و راننده مزدا در حالی که لباساش خونی بود و از دستاش خون میچکید هرچی گفت که اسپری فلفل توی صورتم زدن و با ماشین من و زیر گرفتن مامورا باورشون نشد و سوار موتور رفتن.

دوست داشتم ببینم قضیه چی میشه که اگه نیازی به شهادت و کمک هست من هم باشم، تا سر خیابون و دم کیوسک رفتم و با کمال تعجب صورت مردونه ی عزیز دلم و دیدم، کسی که با صداش باعث آشنایی من و خانومم شد، کسی که باعث شد مرگ مادرم رو تحمل کنم، کسی که از شب تا صبح و صبح تا شب همگی دعاش میکنیم و واسش سلامتی میخوایم، اون مرد قد بلند “حامی” بود، وقتی که فهمیدم اون حامی اسطوره ی منه از خجالت اینکه چرا از اول کمکش نکردم و از خجالت اینکه اینجا ایرانه با این قانونای عجیب و غریبش دیگه جلو نرفتم، وایسادم و نگاه کردم که ببینم چی میشه، همگی توی هوای برفی عصر دیروز رفتن کلانتری ۱۴۵ خدامی ونک، یک ساعت و نیم توی کلانتری موندن و آخر باخبر شدم که راننده ۲۰۶ از حامی شکایت کرده و فردا قراره که برن دادسرا.

حمید حامی , حمله به حمید حامی, عکس حمید حامی, دانلود آهنگ

راستی این قانونه که جلوی چشمای اینهمه آدم یه اتفاق انطوری بیفته و هیشکی صداش در نیاد، که بنده خدا حامی رو اینطوری با ماشین لهش کنن و آخرشم ازش شکایت کنن، حامی جون اینجا نمون، حامی اینجا جای تو نیست، اگه میخوای خدا دوست داشته باشه برو. “

در ادامه قضیه را از میثم دهقان (مدیر برنامه حامی) نیز جویا شدیم که وی ضمن تایید این اتفاق گفت: فعلاً در این مورد اظهار نظری نمی کنم، همه چیز برای حاضران در صحنه عین روز روشن بود و نیازی به توضیحات بنده نیست. آنقدر شوکه هستم که نمی دانم چه بگویم و این اتفاق را قطعاً از سوی مقامات قضایی پیگیری خواهیم کرد.

۶ دیدگاه‌ها

  1. خاک بر سر کسایی که این صحنه رو دیدن و نرفتن شهادت بدن به نفع حامی عزیز..فقط برن بمیرن تا زمین گرون تر نشده…واقعا متاسفم براتون

  2. چه یه شخص. معروف یا یه شخص معمولی فرقی نداره.ما باید به هم نوع خودمون کمک کنیم.باید باید دربرابر ظلم وانسان ظلم ایستاد.چرا که حدیث از پیامبر:است: هرگاه مسلمانی به داد مسلمان دیگر نرسد مسلمان نیست. یا در حدیث ی دیگر میفرمایند:هرگاه ظالمی رو در ظ لم کردن به مظلومی تشویق کنید ظلم همان ظالم به خودتان برمی گرده.یادر جای دیگه میفرمایند:هرگاه دربرابرظ لم ظ المیرا سکوت کردید شما هم شریک آن ظ الم هستید.ممکن بود اگه کسی وارد دعوامیشد بهش آسیبی برسه ولی حداقل وظیفه مردم این بود که یه زنگ به پلیس بزنند یا حداقل پیش پلیس شاهد حق باشن.اینه مسلمونی. بعدبااین همه ظلم منتظر ظ هور امام زماننون نشستیم. اونم ظلمی که خیلی راحت میشه جلوش وایسادم.آیا زنگ زدن به پلیس یا پیش قانون طرف حق و گرفتن کار سختی بود.???? به کسی آسیبی می رسید??????????? آقا محمد قضاوت الکی نکن .تو که شاهد ماجرانبودی.
    ب

  3. خدا میدونی جه گندکاری کرده اینجوری میخوان درستش کنن….

  4. اول از همه توخودت اگه آدم بودی میرفتی کمک میکردی.بعدش اگه حامی نبود ومشهور نبود ویک ادم معمولی بود نمیرفتی شهادت بدی؟تو اول خوب بودن رو از خودت شروع کن بعد ادعات بشه.بعدشم چه ربطی داره که از ایران بره مگه این اتفاقات تو کشورهای دیگه نمیفته. این اتفاقات حتی برای آدمهای معمولی هم میفته حالا اون آدم باید بگه چون این اتفاق افتاد از کشور میرم .به جای اینکه دعوای دیگران روتماشا کنی یه کمکی میکردی چون مطئن باش این اتفاق ممکنه برای تو هم بیفته شاید شکل اتفاق فرق کنه اون موقع دوست داری دیگران به دادت برسن یا تماشا چی باشن .متاسفانه هممون اینجوری شدیم که نسبت به مشکلات دیگران بی تفاوتیم غافل از اینکه تواین دنیا هممون مثل زنجیره به هم به وصلیم

  5. سلام واقعا اگه راست میگفتید ودوستش داشتید همون موقع زبو باز میکردید حالا ایشون خواننده هم نباشند آخرش بهش که ظلم شده بوده اول ما باید خودمون را دست کنیم قانونمون پیشکش بررو اینقدر ادعا نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.